Počet nahlášených stížností: | 559 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Dobrý den,
vím, že máte v současné době hodně práce a ani nevím na ktereé straně vznikla chyba. Dnes mi byl v ložen do mojí poštovní schránky maličký balíček od Vás, ve ktrém byly 4 ks náhradních kartáčků na el. zubní kartáček. / v ceně 105,- Kč to jsem si dodatečně našla ve Vaší nabídce / Já jsem si je neobjednávala, nepotřebuji je, mám kompletní zubní protézu.
Mám u V ás objednáno zboží a zatím nedodáno : batůžek na záda s koťátkem s modrýma očima, modré pozadí v ceně 175,- Kč - zaplaceno - nyní v katalogu za 125,- Kč, hodinky za 189,- Kč - zaplaceno, hodinky za 155,- Kč - zaplaceno. Dohromady 3 - věci -batůžek a 2x hodinky. Nic za 105 ,- Kč, žádné kartáčky. Žádná faktura v obálce nebyla.
Děkuji za urychlené vyřízení, jedná se o vánoční dárky.
popsány výše
výměna zboží za objednané
|
Tweet |
Spotřebitelka má k dispozici dva možné postupy. Prvním z nich je uplatnění reklamace pro zaslání vadného zboží neodpovídajícího uzavřené smlouvě a druhým odstoupení od smlouvy bez udání důvodu podle § 1829 občanského zákoníku.
V případě reklamace zaslaného zboží, se jedná se o postup dle § 2161 odst. 1 písm. a) zákona č. 89/2012 Sb., občanský zákoník. Zde je upravena jakost zboží při převzetí, což obsahuje i to, že věc má vlastnosti, jaké si strany ujednaly. Jde tedy o uplatnění reklamace právě z důvodu, že bylo dodáno jiné zboží, než které bylo objednáno nebo bylo nefunkční. Prodávající je následně povinen tuto vadu odstranit postupem dle § 2169 odst. 1 výše uvedeného zákona, tedy buď vadu opravit, nebo výměnit zboží za nový kus, který by již odpovídal objednávce a až pokud by ani toto nebylo možné, tak přijmout odstoupení od smlouvy a vrátit spotřebiteli plnou kupní cenu. Po vyřízení reklamace pak má spotřebitelka právo požadovat proplacení nákladů účelně vynaložených k uplatnění reklamace (tedy typicky právě poštovné), dle § 1924 výše uvedeného zákona. Reklamaci je prodejce povinen vyřídit nejpozději do 30 dní, dle § 19 odst. 3 zákona č. 634/1992 Sb., o ochraně spotřebitele.
Pokud se spotřebitelka rozhodne využít svého práva daného § 1829 občanského zákoníku pro smlouvy uzavřené distančním způsobem, tedy za použití prostředků komunikace na dálku (do této kategorie spadá rovněž veřejná komunikační síť jako je internet, popřípadě i elektronická pošta), může odstoupit od uzavřené kupní smlouvy ve lhůtě 14 dnů ode dne převzetí zboží. Toto ustanovení na ochranu spotřebitele je v právní úpravě zakotveno z důvodu, že si kupující nemůže zboží vyzkoušet ani reálně prohlédnout před uzavřením smlouvy, tak jako při nákupu v tzv. kamenné prodejně. Spotřebitel pak může využít tohoto práva, aniž by musel své rozhodnutí jakkoliv prodejci zdůvodňovat.
Neodpovídá-li zboží zakoupené distančním způsobem představám spotřebitelky, má tedy možnost odstoupit od smlouvy bez udání důvodu ve lhůtě 14 dní od převzetí zboží. Vzor pro odstoupení od kupní smlouvy bez udání důvodu je možné vyhledat na webové adrese www.dtest.cz/clanek-3283/odstoupeni-od-kupni-smlouvy-uzavrene-pres-internet-ci-po-telefonu.
Bylo-li odstoupeno od kupní smlouvy ve lhůtě čtrnácti dnů bez udání důvodu, má prodávající povinnost vrátit spotřebitelce všechny peněžní prostředky včetně nákladů na dodání, nejpozději do čtrnácti dnů od odstoupení od smlouvy. Prodávající není povinen vrátit přijaté peněžní prostředky spotřebiteli dříve, než mu spotřebitelka zboží předá nebo prokáže, že zboží bylo prodávajícímu odesláno.
Od 1. února 2016 začalo fungovat mimosoudní řešení spotřebitelských sporů při České obchodní inspekci. Spotřebitelka má také možnost se obrátit na tento úřad (návrh na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné podat přes následující webový formulář https://adr.coi.cz/cs).
Dobrý den,
napište mi, prosím, číslo Vaší objednávky, společně situaci s nedoručeným zbožím vyřešíme.
Prodejní doklad, který zároveň slouží i jako záruční list, si můžete stáhnout v sekci Můj účet -> Moje objednávky (http://postovnezdarma.cz/sales/order/history/).
Na pravé straně objednávky zvolíte "Zobrazit objednávku" a poté kliknete na záložku "Příjmové doklady". Stáhne se Vám faktura ve formátu PDF.
Pokud bylo v dané objednávce zboží od více dodavatelů, stáhne se Vám příslušný počet dokladů.
V případě zájmu Vám také zašleme fakturu prostřednictvím emailové komunikace.
Hezký den přeje
Aneta J.
Zákaznický servis PoštovnéZDARMA.cz
Dobrý den,
Zasílám požadovaná čísla k nedodanému a zaplacenému zboží :
1/ Variabilní symbol: 100976313 - batůžek na záda s šedým koťátkem s modrýma očima a modrým
pozadím, za 175,- Kč
2/ Variabilní symbol: 100979396 - dámské hodinky, stříbrné barvy s kovovým tahem - za 155,- Kč.
Prtosím, napište mi proč je tak složité zaslat objednané a zaplacené zboží, opravdu tomu absolutně nerozumím.
Věra Bahníková
Horní 843/3
Karlovy Vary
telef.: 723565642
Stížnost přeřazujeme na společnost, která má možnost na vyjádření spotřebitele reagovat.
Dobrý den,
velice nás mrzí, že Vám zboží nebylo doručeno, pravděpodobně došlo ke ztrátě zásilky během přepravy zboží, za což se velice omlouváme. Obraťte se, prosím, na náš zákaznický servis, vyřídíme s Vámi reklamaci nedodaného zboží.
Hezký den přeje
Aneta J.
Zákaznický servis PoštovnéZDARMA.cz
Dobrý den,
k mojí stížnosti uvádím, že batůžek s kočičkou již dorazil ale stále chybí: Dámské hodinky, stříbrné barvy s kovovým tahem v ceně 155,- Kč - zaplacené, variabilní symbol č.: 100979396. Měly být pro maminku jako vánoční dárek, zítra, 30.1. má narozeniny /89/ a ani k tomuto datu ještě hodinky nedorazily - škoda.
S pozdravem,
Věra Bahníková
Dobrý den,
u Vámi objednaného produktu byla na našich stránkách tučně vyznačená informace o době dodání, která činila 10 - 60 dní od data odeslání. Urgované zboží Vám již bylo odesláno a proto Vás prosíme o vyčkání. Doba na dodání zásilek ještě neuplynula.
Hezký den přeje
Aneta J.
Zákaznický servis PoštovnéZDARMA.cz
Děkuji, budu tedy dále vyčkávat. Přeji hezký a úspěšný den.
Dobrý den,
děkujeme, v případě dalších dotazů nás neváhejte kontaktovat.
S přáním hezkého dne
Aneta J.
Zákaznický servis PoštovnéZDARMA.cz
Žádáme spotřebitelku o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.
Spotřebitelka již nevyužila možnosti na vývoj případu reagovat. Stížnost proto uzavíráme.