Počet nahlášených stížností: | 1247 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 5 |
Dne 18. 11. 2013 byla sepsána prodejcem s kódem 00001.00007000118 smlouva č. 1-36397881866 na tarif FREE O2 se slevou uvedenou v odst. 7 jako zvláštní podmínka na minimální plnění 149 Kč. Ve vyúčtování č. 1233126356 však byla účtována vedle plateb za uskutečněné hovory plná taxa tarifu FREE O2. Z tohoto důvodu jsem uvedenou smlouvu z důvodu porušení smlouvy ze strany O2 na pobočce zrušil. Tuto skutečnost jsem uvedl v reklamačním dopise odeslaném dne 21. 1. 2014. Přesto jsem od O2 obdržel fakturu č. 4143187940 na smluvní pokutu 5750 Kč za porušení smlouvy z mé strany! Zarážející je jednání pracovníka na pobočce, který mne ubezpečil, že v tomto případě zrušení smlouvy je bez dalších závazků a situace, že přes četné urgence i na zákaznické lince jsem neobdržel elektronickou cestou smlouvu o zrušení tarifu.
Neplnění smlouvy na slevu tarifu FREE O2 pro telefon č. 737272560 ze strany Telefonica.
Storno faktury č. 4143187940, omluva
|
Tweet |
V případě, že je nesprávné vyúčtování, je třeba ho reklamovat s odkazem na ustanovení smlouvy, ale samo o sobě nezakládá důvod pro zrušení smlouvy. Ovšem pokud obchodní podmínky nebo smlouva umožňují ukončení smlouvy bez dalšího na základě špatného vyúčtování, není smluvní pokuta oprávněná.
Od 8.8.2013 je v účinnosti novela § 63 zákona o elektronických komunikacích, která stanovuje, že při ukončení smlouvy mohou chtít pouze 20% z dosud nevyužitých paušálů.
Dobrý den,
potíž již byla vyřešena v rámci reklamace č. 1-37328963920. Za chybně vedenou smlouvu a vystavení smluvní pokuty, která již byla z naší strany stornována, se velice omlouvám.
V případě potřeby nás neváhejte kontaktovat na www.o2.cz/dotazproguru.
S přáním hezkého dne
Jaroslav Neubauer
Online Media Konzultant, O2
O vyřízení stížnosti jsem byl informován ústně dne 19.2.2014 z telefonního čísla 271486664. Žádal jsem emailovou zprávu a kopii smlouvy o zrušení tarifu, k čemuž nedošlo. Neoprávněně účtovaná pokuta byla vrácena.
Dobrý den,
e-mail potvrzující řešení stížnosti Vám byl zasílán dne 19. 2. 2014. V jeho příloze byl také daňový dobropis spolu s kopií smlouvy o zrušení. E-mail byl zasílán na na ten, který máte u domény "volny.cz". Nedošel-li, mohu zajistit jeho opětovné zaslání. Jen mi pro jistotu upřesněte e-mailovou adresu, abychom také ověřili, zda ji zde máme správně.
S přáním hezkého dne
Jaroslav Neubauer
Online Media Konzultant, O2
Hodnocení:
Komentář: Pokuta byla stornována a požadované doklady zaslány emailem.