Společnost


O2 Czech Republic a.s.

Počet nahlášených stížností:1247
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:5
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

61%
39%
Toto skore je založeno na 342 stížnostech.

#2019Neoprávněně účtovaná smluvní pokuta

Stav stížnosti

vyřešeno

Celková doba trvání

1 měsíc 8 dnů 18 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
27.01.2014, před 11 lety

Jiří Javůrek

Znění stížnosti

Dne 18. 11. 2013 byla sepsána prodejcem s kódem 00001.00007000118 smlouva č. 1-36397881866 na tarif FREE O2 se slevou uvedenou v odst. 7 jako zvláštní podmínka na minimální plnění 149 Kč. Ve vyúčtování č. 1233126356 však byla účtována vedle plateb za uskutečněné hovory plná taxa tarifu FREE O2. Z tohoto důvodu jsem uvedenou smlouvu z důvodu porušení smlouvy ze strany O2 na pobočce zrušil. Tuto skutečnost jsem uvedl v reklamačním dopise odeslaném dne 21. 1. 2014. Přesto jsem od O2 obdržel fakturu č. 4143187940 na smluvní pokutu 5750 Kč za porušení smlouvy z mé strany! Zarážející je jednání pracovníka na pobočce, který mne ubezpečil, že v tomto případě zrušení smlouvy je bez dalších závazků a situace, že přes četné urgence i na zákaznické lince jsem neobdržel elektronickou cestou smlouvu o zrušení tarifu.


Produkt

Neplnění smlouvy na slevu tarifu FREE O2 pro telefon č. 737272560 ze strany Telefonica.


Požadované řešení

Storno faktury č. 4143187940, omluva


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
7.2.2014 10:49, před 11 lety

V případě, že je nesprávné vyúčtování, je třeba ho reklamovat s odkazem na ustanovení smlouvy, ale samo o sobě nezakládá důvod pro zrušení smlouvy. Ovšem pokud obchodní podmínky nebo smlouva umožňují ukončení smlouvy bez dalšího na základě špatného vyúčtování, není smluvní pokuta oprávněná.
Od 8.8.2013 je v účinnosti novela § 63 zákona o elektronických komunikacích, která stanovuje, že při ukončení smlouvy mohou chtít pouze 20% z dosud nevyužitých paušálů.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
7.2.2014 14:45, před 11 lety

Dobrý den,

potíž již byla vyřešena v rámci reklamace č. 1-37328963920. Za chybně vedenou smlouvu a vystavení smluvní pokuty, která již byla z naší strany stornována, se velice omlouvám.

V případě potřeby nás neváhejte kontaktovat na www.o2.cz/dotazproguru.

S přáním hezkého dne

Jaroslav Neubauer
Online Media Konzultant, O2

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce spotřebitele

Publikováno
6.3.2014 13:54, před 11 lety


Jiří Javůrek

O vyřízení stížnosti jsem byl informován ústně dne 19.2.2014 z telefonního čísla 271486664. Žádal jsem emailovou zprávu a kopii smlouvy o zrušení tarifu, k čemuž nedošlo. Neoprávněně účtovaná pokuta byla vrácena.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
7.3.2014 13:08, před 11 lety

Dobrý den,

e-mail potvrzující řešení stížnosti Vám byl zasílán dne 19. 2. 2014. V jeho příloze byl také daňový dobropis spolu s kopií smlouvy o zrušení. E-mail byl zasílán na na ten, který máte u domény "volny.cz". Nedošel-li, mohu zajistit jeho opětovné zaslání. Jen mi pro jistotu upřesněte e-mailovou adresu, abychom také ověřili, zda ji zde máme správně.

S přáním hezkého dne

Jaroslav Neubauer
Online Media Konzultant, O2

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Uzavření stížnosti

Publikováno
8.3.2014 11:40, před 11 lety


Jiří Javůrek

Hodnocení:

Komentář: Pokuta byla stornována a požadované doklady zaslány emailem.