Společnost


O2 Czech Republic a.s.

Počet nahlášených stížností:1247
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:5
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

61%
39%
Toto skore je založeno na 342 stížnostech.

#20190Internet Optimal HD, neustálé výpadky, neochota řešit

Stav stížnosti

vyřešeno

Celková doba trvání

1 měsíc 27 dnů 17 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
18.12.2017, před 7 lety

Josef Veřtat

Znění stížnosti

Dobrý den,

mnohokrát jsem řešil se společností O2 výpadek služby internet Optimal HD (v lokalitě Praha-Horní počernice, kde je nejlepší možné pokrytí signálem). Veškerý hardware (medem, SIM karta) byl reklamován, nicméně problémy přetrvávají. Jedná se o to, že dochází k výpadku služby nahodile v různou denní dobu, závada je odstraněna ve chvíli, kdy je restartován modem. Mnohokrát jsem mluvil s technickým oddělením O2, poskytl jim kvalitní spolupráci a přesné technické informace. Vždy bezvýsledně. Jeden technik horší než druhý. Někteří se mi snažili namluvit, že je to vlastně v pořádku, protože se jedná o službu LTE, modem se připojuje na různé vysílače, podle toho jak fouká vítr (ano může to mít vliv na signál, ale jinak mě pobavil asi nejvíce). Dvakrát jsem se domlouval s jedním technikem na sledování výpadků, technik se mi už neozval, jak přislíbil v telefonním hovoru. Při reklamaci hardwaru, mi nebyl poskytnut náhradní, musel jsem si zakoupit nový, s tím, že ho v rámci 30 denní záruky spokojenosti vrátím, po tom co uznají reklamaci. Reklamaci uznali, dostal jsem zcela nové zařízení, "zapůjčený/zakoupený" modem jsem vrátil a i přes ujištění, že nebudu platit 2 služby, mi bylo v dalším vystavení účtováno jako za 2 telefonní čísla, načež se strhl nekonečný kolotoč reklamací vyúčtovaných částek, jelikož se chyba ve vyúčtování promítala i do dalších měsíců. Stejně tak při 2 výměnách SIM karty, které jsme ještě podstoupil v naději, že se problém skrývá v SIM kartě. Marně, internet vesele padá dále, vždy to vyřeší reset, nicméně, mám na internet napojený bezpečností systém domku, který je aktivní, když jsem pryč a je opravdu "úžasné" zjistit, že internet vypadl, když nejsem přítomen k restartu, nebo když telefonuji přes skype. Rád bych obdržel vyjádření od O2 a vyžaduji návrh řešení problému, v případě, že tak neučiní obrátím se na ČTÚ, jelikož dochází k opakovanému porušování smlouvy ze strany O2. Opravdu nehodlám stát v pozoru u modemu a neustále ho restartovat. Nejhorší je ta arogance a nezájem. Dejte si pozor, než uzavřete s tímto operátorem jakýkoliv závazek, na fakturování jsou mistři, ale v tom ostatním dosti stagnují.


Produkt

Internet Optimal HD (LTE, bez datového limitu)


Požadované řešení

OKAMŽITÉ odstranění problému, nebo odstoupení od smlouvy.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
19.12.2017 10:29, před 7 lety

Nebylo-li možné službu využít nebo ji využít jen částečně, kvůli závadě na straně společnosti, je společnost povinna zajistit odstranění závady a přiměřeně snížit cenu nebo po dohodě se zákazníkem zajistit poskytnutí služby náhradním způsobem.

Spotřebitel by měl v souladu s § 64 odst. 7 zákona o elektronických komunikacích službu u společnosti reklamovat a žádat nápravu (požadovat opravu vyúčtování, přiměřené snížení ceny nebo zajištění služby náhradním způsobem). Způsob uplatnění reklamace za poskytnuté služby, včetně údajů o tom, kde a v jakých lhůtách lze reklamaci uplatnit, je povinnou součástí smlouvy uzavřené mezi zákazníkem a společností.

V případě, že společnost reklamaci zamítne nebo uplyne lhůta pro její vyřízení, může se spotřebitel do jednoho měsíce ode dne doručení vyřízení reklamace (nebo uplynutí lhůty pro její vyřízení) obrátit na Český telekomunikační úřad s námitkou proti vyřízení reklamace (vzorový formulář je možné vyhledat na webové adrese www.dtest.cz/clanek-3295/namitka-k-ceskemu-telekomunikacnimu-uradu-proti-vyrizeni-reklamace-sluzby-elektronickych-komunikaci). Řízení je zpoplatněno (100,- Kč) a pracovníci Českého telekomunikačního úřadu na základě dodaných podkladů rozhodnou, zda společnost postupovala správně, či ne.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
19.12.2017 15:48, před 7 lety

Dobrý den,

na vše se znovu podíváme. Doplňte nám prosím do neveřejných údajů i telefonní číslo internetu.

S pozdravem

Anna Typovská,
Guru pro Social Media, O2

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce spotřebitele

Publikováno
21.12.2017 18:01, před 7 lety


Josef Veřtat

Údaje jsou doplněny, můžete začít prošetřovat. Další výpadek byl 21.12.2017 v 17:50.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
22.12.2017 11:38, před 7 lety

Dobrý den,

pro další řešení s techniky bych vás ještě poprosila o doplnění následujícího:

- Dochází k výpadku několikrát za den nebo je to jednou nebo např. jen jednou za dva dny?
- Používáte ještě od nás jiné mobilní připojení např. i v rámci hlasového tarifu nebo někdo z rodiny a dochází také k vypadávání nebo ne?
- Můžete pro otestování ještě vložit SIM kartu z modemu např. do mobilního telefonu a vyzkoušet, jestli k výpadku dojde nebo ne?

S pozdravem

Anna Typovská,
Guru pro Social Media, O2

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce spotřebitele

Publikováno
22.12.2017 12:28, před 7 lety


Josef Veřtat

Dobrý den,

ptáte se mě na to stejné jako všichni Vaši technici před Vámi. Pokusím se to tedy vysvětlit asi po deváté. K výpadku dochází nahodile, někdy několikrát za den, někdy po 2 až 3 dnech.

Nevyužívám žádnou další Vaši službu, to by jste ale mohli vědět, vzhledem k tomu, kolik informací o zákaznících shromažďujete.

Nemohu vložit SIM kartu do jiného zařízení, nemám ho k dispozici. I kdybych ho k dispozici měl, tak by to bylo kontraproduktivní, jelikož tímto postupem lze vyloučit, nebo potvrdit závadu na modemu. Nicméně modem byl vyreklamován a vyměněn za ZCELA NOVÝ, SIM karta byla měněna 2 krát. Problém stále přetrvává. Dle vyjádření techniků není problém s pokrytím signálu v dané lokalitě, modem je statický, nikam se nepřesouvá. Závada se projevuje tak, že na modemu zhasne kontrolka 4G a indikace signálu zmizí, v administraci modemu se objeví hláška, že buď

1.) "není vložena SIM"
2.) po výměně SIM na vaší pobočce (za kterou jste si účtovali částku 100Kč, což jsme musel reklamovat) se hláška změnila na "zařízení není v dosahu 3G/4G signálu

Pokaždé je problém vyřešen restartem zařízení. Prvně byl modem reklamován protože služba vypadávala co 30 minut. Někteří zákazníci O2 tvrdí, že po vložení datové SIM jiného operátora problém nemají. Ano nejsem jediný. Chyba je ve Vaší "chytré" síti. Pokud nejste schopni jí opravit, budu požadovat bezplatné odstoupení od smlouvy, jelikož nejste schopni zajistit bezproblémový provoz služby dle sjednané smlouvy. A řešit to za Vás věčně nehodlám, co už jsme projezdil benzínu na Vaší pobočku kvůli reklamacím ať zařízení, nebo chybně účtovaných poplatků, to je astronomické, jelikož si mě vždy Vaši "odborníci" na info. lince přepojovali a přehazovali jako horký brambor. Samozřejmě ještě musím zmínit fakt, že první reklamace byla Vaším technickým oddělením uznána, nicméně mi při vyúčtování byla účtována plná částka za službu a i přes to, že reklamace trvala 15 dní, náhradní zařízení jste nezajistili, donutili jste mě zřídit si znovu stejnou službu, kterou jsem ukončil po uplynutí reklamace v 30 denní záruce spokojenosti a potom jste mi vyúčtovali 2 služby, což je nehorázná drzost a porušení zákona o českých telekomunikacích, kde je jasně stanoveno, že buď zajistit náhradní službu, nebo adekvátně službu zlevníte. Vyúčtování bylo úspěšně reklamováno, nicméně tato situace neměla vůbec nastat. Už za Vás nebudu nic řešit za technickou stránku jste odpovědní, takže se starejte, když Vám za to platím.

Zde: odkaz na vlákno s podobnými problémy, řešení není uvedeno: https://www.o2.cz/osobni/forum/?forum_id=40&topic_id=18712

PS: Po vánocích sem budu vypisovat všechny výpadky (o kterých budu vědět), aby to bylo pěkně transparentní a konečně jsme se pohnuli z místa. Vlákno zůstane otevřeno dokud nebude problém odstraněn.

Přeji Vám a se zvláštním poděkováním i dTestu krásné svátky.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
22.12.2017 13:42, před 7 lety

Dobrý den,

poprosila bych vás tedy, abyste výpadky sledoval a když nějaký zaznamenáte, poznačte si prosím datum a čas a poté mi zde údaje doplňte. Technici prověřovali výpadek ze včerejšího dne mezi 16 a 20 hodinou a nezjistili, že by došlo k nějakému výpadku nebo odpojení modemu.

Za předchozí potíže spojené s reklamací modemu a účtování dvou služeb se velice omlouvám. Záležitost již byla řešena v rámci reklamace a také poplatek za novou SIM kartu.

S pozdravem a přáním krásných vánočních svátků

Anna Typovská,

Guru pro Social Media, O2

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce spotřebitele

Publikováno
22.12.2017 15:57, před 7 lety


Josef Veřtat

Dobrý den,

nevím co technici vidí, nebo nevidí, výsledek je takový, že internet padá, přikládám foto modemu, během výpadku, a ofocenou obrazovku administrace. Po výměně SIM se hlášení změnilo na: "modem není v dosahu 3G/4G signálu". Foto jsou umístěny v souboru PDF.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
22.12.2017 16:13, před 7 lety

Dobrý den,

díky za poslání. Prosím, sledujte nyní připojení a poté mi pošlete zaznamenané výpadky. Také případně zkuste ještě v nastavení modemu změnit preferenci jen na 3G, abychom zjistili, jestli bude i na této technologii k výpadkům docházet.

S pozdravem

Anna Typovská,

Guru pro Social Media, O2

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce spotřebitele

Publikováno
31.12.2017 21:34, před 7 lety


Josef Veřtat

Dobrý den,

právě jsem se vrátil z dovolené, dva dny byl klid, další výpadek: 31.12.2017 po 21 hodině, 21:10 jsem resetoval modem. Chyba: "modem není v dosahu 3G/4G sítě" výběr sítě nemá na problém vliv. Problém odstraněn restartem modemu.

Prosím, teď je řada na Vás, řešte problém a buďte tak hodní, už nepiště, že jste žádný problém jste nezaznamenali.

S pozdravem (bez technických problémů, záhadných výpadků, hlavně v zájmu Vašich zákazníků), krásný nový rok.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
2.1.2018 18:26, před 7 lety

Dobrý den,

technici prověřili připojení a zmíněný výpadek. Podle zjištěných informací šel požadavek na odpojení z modemu. Prosím, bude potřeba, abyste ještě zkontroloval, že máte v modemu nahranou poslední verzi firmware. Je k dispozici ke stažení na stránce www.techzona.cz v sekci Modemy pro bezdrátový internet. Pokud ne, nahrajte do modemu poslední verzi. Dále pak bude skutečně potřeba SIM kartu otestovat ještě v jiném zařízení.

S pozdravem

Anna Typovská,
Guru pro Social Media, O2

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce spotřebitele

Publikováno
3.1.2018 15:50, před 7 lety


Josef Veřtat

Dobrý den,

při dvou příležitostech jsem Vašim technikům oznámil, že firmware zařízení jsem přímo z Vašich stránek stahoval a nahrál do zařízení. V administraci zařízení je jasně patrné, že nový firmware je nahrán, jedná se o verzi poslední verzi:
0.9.1 0.0 v004a.0 Build 171017 Rel.31771n.

Dnes v 15:20 došlo k dalšímu výpadku, nepomohl restart zařízení, SIM kartu jsem tedy na několik minut vložil do telefonu, kde začala okamžitě fungovat.

Teď bych rád slyšel nějaké konečné řešení, dlouhodobě jí v telefonu nechat nemohu, telefon potřebuji, takový luxus si nemohu dovolit, nehledě na fakt, že kabel pro stolní PC, (které využívám k práci) s koncovkou RJ-45 těžko zapojím do telefonu. Zřízení jste mi již jednou vyměnili, nicméně problém přetrvává. Pokud má dojít k další reklamaci zařízení tak chci vědět, jak hodláte zajistit náhradní službu a jak mi zaručíte, že s dalším modemem nebude znovu stejný problém. Ideální řešení je okamžitá výměna kus za kus na prodejně (Černý most - Praha 9). Další modem si "kupovat" nebudu, protože se poté strhne nekonečný maraton reklamací chyb ve vyúčtování jako posledně (připomínám porušení zákona o čes. telekomunikacích, konkrétně plné vyúčtování služby, i když byla reklamace uznána).

Nemám čas, náladu a už vůbec ne povinnost, testovat a řešit problémy s Vaší sítí, místo Vašich techniků, kteří se na mne několikrát v******, je ostudné, že se stavíte k této problematice tímto způsobem. Neřešit to veřejně tak ani nehnete prstem. Hlavně, že jste mistři na fakturování, přístup k problémům otřesný a ještě si zákazníka "uvážete" smlouvou. Nemyslete si, že to rádoby profesionálním vystupováním zde zbanalizujete, nyní se může každý potenciální nový zákazník informovat o kvalitě Vašich služeb.

Zdvořile žádám dTest o vyjádření k dané situaci na základě nových informací.

PS: nemám zájem o odstoupení od smlouvy, budeme to řešit, dokud se to nevyřeší, v příloze naleznete PrintScreen administrace modemu.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
3.1.2018 21:33, před 7 lety

Jak již bylo uvedeno výše, pokud společnost závadu neodstraní během lhůty pro vyřízení reklamace, má spotřebitel možnost se obrátit na Český telekomunikační úřad s námitkou proti vyřízení reklamace (vzorový formulář je možné vyhledat na webové adrese www.dtest.cz/clanek-3295/namitka-k-ceskemu-telekomunikacnimu-uradu-proti-vyrizeni-reklamace-sluzby-elektronickych-komunikaci).

Stížnost nyní přeřazujeme na společnost, která má možnost na vyjádření spotřebitele reagovat.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
4.1.2018 13:13, před 7 lety

Dobrý den,

veškeré odpojení ze sítě bylo ze strany modemu a techniky bylo znovu doporučeno reklamovat modem. Mohl byste mi případně ještě poslat MAC adresu modemu? Podívali bychom se ještě detailněji, k čemu tam u modemu dochází.

S pozdravem

Anna Typovská,
Guru pro Social Media, O2

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce spotřebitele

Publikováno
4.1.2018 15:12, před 7 lety


Josef Veřtat

Dobrý den,

MAC adresa modemu je C0-25-E9-C7-EE-9F

Za této situace je jasné, že bude nutná reklamace modemu, nicméně se ptám jak zajistíte náhradní službu, výměnou kus za kus? Internet potrebuji k práci a přítelkyně ke studiu, nemohu čekat 30 dní, než Váš servis určí to co je už očividné. Také mne teď napadá, jestli vyměněný modem po první reklamaci je skutečně vyměněný a ne šikovně zabalený ten původní. Je zvláštní, že by i nový modem obsahoval stejnou chybu.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
16.1.2018 13:35, před 7 lety

Dobrý den,

po detailním prověření a sledování připojení po delší dobu naši specialisté určité rozpojování připojení zaznamenali. Nezjistili však, že by se jednalo o nějakou potíž v síti. V tomto případě bude potřeba modem reklamovat.
Mrzí mě to, ale v tuto chvíli jiné řešení nemáme. Pokud by i po vrácení modemu z reklamace nebo jeho výměně k potížím docházelo, prosím, dejte nám vědět.

S pozdravem

Anna Typovská
Guru pro Social Media, O2

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce spotřebitele

Publikováno
18.1.2018 22:44, před 7 lety


Josef Veřtat

Dobrý den,

dal jsem na Vaše doporučení a odebral jsem se i s modemem na pobočku Praha-Černý Most, s úmyslem reklamovat modem. Pracovníkovi pobočky jsem vysvětlil problém, byl ochotný problém řešit. Sdělil mi, že mi mohou poskytnout náhradní zařízení (mimochodem úspěch, gratuluji, že se Vám to konečně povedlo zavést tuto službu). Kámen úrazu je to, že momentálně neměli žádný náhradní modem k dispozici. Nemohu být bez internetu, kvůli klientům a přítelkyně kvůli vysoká škole. Váš zaměstnanec se pokusil obvolat pobočky O2 v Praze se záměrem zjistit, zla-li se na některé z nich nenachází náhradní modem k zapůjčení. Telefon mu zvedli pouze na jedné pobočce, po 30 minutovém bezvýsledném čekání, jsem se odebral se svým vadným modemem zpět domů, ale ještě před tím jsme se dohodli, že mi následující pracovní den dá vědět, na které pobočce se náhradní modem nachází, abych si (i když zapomenu na fakt, že jsem už kvůli tomuto problému spálil více paliva než program Apollo) pro něj dojel a celý proces se tak urychlil. Dva pracovní dny jsou pryč a stále se nikdo neozval. Opět stejný problém jako s Vašimi techniky, kteří se měli ozvat a nikdy se neozvali. Nehodlám objíždět celou Prahu a všude se ptát jestli mi laskavě zapůjčí zařízení. Chci se tedy zeptat jak hodláte tento problém řešit. Mám Vašim zaměstnancům pohrozit, že pokud mě budou ignorovat, tak je budu zde jmenovat, nebo jak to bude? Už mě to vážně přestává bavit a nebýt tohoto portálu, který vznikl kvůli takovým ignorantům jako je O2, tak se se mnou nikdo nebaví dodnes. Tohle jsem opravdu nikdy nezažil u žádného prodejce telekomunikačních služeb. To co předvádíte je opravdu neuvěřitelné. A stále přemýšlím, zda-li neposlat podmět ČOI na přezkoumání chybného vyúčtování, které jste provedli. ČOI dává ve správních řízeních opravdu tučné pokuty, už se mi povedlo tuto výsadu nejednomu velkému obchodnímu řetězci poskytnout, shodou okolností mne tam také ignorovali, když jsem se jim snažil vysvětlit, kde přešlápli na poli zákona na ochranu spotřebitele. Takže jak to tedy bude? Zajistíte mi náhradní zařízení na výše zmíněnou pobočku a budete mě zde o této zkutečnosti informovat?

Přeji Vám pěkný den

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
23.1.2018 11:05, před 7 lety

Na žádost spotřebitele na něj přeřazujeme stížnost, aby mohl doplnit další informace.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce spotřebitele

Publikováno
23.1.2018 11:48, před 7 lety


Josef Veřtat

Dobrý den,

děkuji dTestu za rychlou reakci.

O2:
v důsledku absence Vašeho vyjádření jsem se znovu odebral na pobočku Praha-Černý most, kde jsem opětovně chtěl požádat o zapůjčení náhradního zařízení a zahájení reklamace údajně vadného zařízení. Na pobočce mi jiný člověk (než posledně) s překvapením sdělil, že tyto modemy nezapůjčujete, což je v rozporu z tvrzením jiného pracovníka, který tvrdil opak. Tak jsem tedy žádal řešení expresní reklamace, se založením nové služby, kterou po ukončení reklamace cca 15 dní, budu moct zrušit a zařízení vrátit. Nejdříve mi zaměstnanec tvrdil, že to takto není možné. Vysvětlil jsem mu, že už to jednou možné bylo, takže svolil a vyhověl mi, podotýkám, že byl profesionální s celkem dobrým přístupem, takže jsem ho příliš netraumatizoval. Přinesl jsem si tedy nové zařízení (IMEI: 867787026556377, MAC: C0-25-E9-F4-F5-92) s novým tel. číslem domů a zapojil ho. Dnes 23.1.18 v 10:42 došlo ke stejné situaci jako se dvěma předchozími modemy. Další výpadek, úplně stejný problém. Takže se nabízí možnosti: buď jsem největší smolař na světě a dostal jsem 3 vadné modemy, nebo je chyba ve Vaší síti a nevíte si s ní rady. Tak jako tak, stavil jsem se na Vaší pobočce a uplatnil řádnou reklamaci Vašich služeb. Nyní máte 30 dní na řešení a jelikož si s tím nevíte rady, tak pochybuji, že tento problém vyřešíte v zákonem stanovené lhůtě. Připravuji se na podání podmětu českému telekomunikačnímu úřadu. A jelikož už toho mám opravdu, ale opravdu plné zuby, tak udělám vše pro to, abych rozvázal smlouvu s Vaší společností a to bez poplatků za předčasné ukončení smlouvy!!

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
23.1.2018 13:03, před 7 lety

Dobrý den,

na základě vaší reakce z 18. 1. 2018 jsem zjišťovala dostupnost zápůjčního modemu LTE na prodejně v Praze- Černý Most. Až dnes mi dali z prodejny vědět, že bohužel aktuálně žádný modem k zapůjčení volný není a zjišťovala jsem dostupnost ještě na dalších prodejnách.
Velice mě mrzí, že i s novým modemem k odpojování dochází. Předala jsem to už znovu specialistům k prověření. Pokud dojde k dalšímu odpojení, doplňte mi prosím další data a časy.

S pozdravem

Anna Typovská
Guru pro Social Media, O2

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce spotřebitele

Publikováno
23.1.2018 13:13, před 7 lety


Josef Veřtat

Dobrý den,

na Vaší pobočce mi sdělili, že tyto modemy ani k zapůjčení nejsou. Konkrétně modemu AR-200 pro bezdrátový internet údajně vůbec nezapůjčujete, prostě tato možnost u Vás ani neexistuje. A co se týče těch výpadků už to za Vás odmítám řešit. Běží Vám 30 denní lhůta na vyřešení problému, nebudu to za Vás řešit mám důležitější věci na práci. Máte všechny potřebné informace, měli jste na to i dost času, že Vás to mrzí je velice pěkné, ale to ten problém neřeší. Odstraňte závadu do 30 dní. Pokud ne, objevím se na Vaší pobočce a budu chtít okamžitě odstoupit od smlouvy bez jakýchkoliv pokud či poplatků. Pakliže mi nevyhovíte obrátím se na příslušné správní orgány. Pokud si s tím neumíte poradit sami, navrhuji ukončení smlouvy ke konci tohoto účtovacího období.

S pozdravem Josef Veřtat

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
24.1.2018 13:21, před 7 lety

Dobrý den,

na základě naší emailové komunikace vás doplňuji i zde, že celý váš podnět je již v řešení reklamačního oddělení.

S pozdravem

Anna Typovská
Guru pro Social Media, O2

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
24.1.2018 19:12, před 7 lety

Stížnost přeřazujeme na spotřebitele, aby mohl doplnit své vyjádření a přílohy.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce spotřebitele

Publikováno
24.1.2018 20:40, před 7 lety


Josef Veřtat

Dobrý večer,

byl jsem kontaktován Vašim technikem. Bylo mi sděleno, že je třeba výpadky hlásit v reálném čase. Defakto mi navrhl stejný postup řešení problému, který jsme společně podstoupili zde. Pro upřesnění, hlásil jsem časy výpadku a dal Vám k dispozici všechny žádané údaje o zařízení, včetně fotografií chování modemu v době poruchy, screenshotů a výpisu z administrace modemu. Požadovaný výsledek to nepřineslo, technici skrze Vás doporučili reklamaci modemu, modem jsem tedy reklamoval a obstaral si u Vás náhradu (zaplacenou, vratnou v 30 denní záruce spokojenosti), v pořadí je to již třetí modem vykazující stejnou vadu. Tudíž je nepravděpodobné, že by se jednalo o vadu zařízení. Všechny tyto informace jsem sdělil dnes telefonicky Vašemu technikovi, s tím, že neakceptuji jim navrhované řešení, které by znamenalo opakování stejného postupu se stejnými výsledky. Pro mne je to ztráta času. Je nutné, aby jste problém odstranili bez mé účasti, po jiných zákaznících také určitě nechcete, aby lezli postožárech a podávali nářadí technikum, kteří instalují antény, které jsou využívány Vašimi zákazníky. Výsledek je takový, že jsme na mrtvém bodě. Byl jsem vyrozuměn, že mě bude kontaktovat reklamační oddělení, od kterého obdržím oficiální vyjádření, takže nyní čekám na závěr. V příloze ještě jednou zasílám foto chování modemu v době výpadku. V administraci je hlášeno, že zařízení není v dosahu 4G/3G signálu, po restartu, či vysunutí a zasunutí SIM karty je problém na nějakou dobu vyřešen. Fotografie je ze dne 23.1.18 hodiny: 10:42. V pořadí třetího zařízení.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
25.1.2018 16:39, před 7 lety

Stížnost opět přeřazujeme na spotřebitele, který tak může doplnit své vyjádření.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce spotřebitele

Publikováno
14.2.2018 15:14, před 7 lety


Josef Veřtat

Dobrý den,

reklamační oddělení O2 uznalo, že problém nelze vyřešit bez mé asistence. Na mojí žádost jsem se společností dne 12.2.2018 rozvázal smluvní vztah a to bez pokuty za předčasné ukončení, peníze za modemy mi byly vráceny. Nicméně se to opět neobešlo bez excesu. Když jsem vracel zapůjčený modem a rušil náhradní telefonní číslo, byl jsem obeznámen s tím, že budu platit pouze užívání jedné služby. Z pobočky jsme po zrušení volali do účtárny, celou věc urovnali, aby nedošlo k chybě ve vyúčtování. Ke dni 12.2 z mé internetové samoobsluhy zmizela všechna telefonní čísla a smlouva byla ukončena. K mému překvapení mi dne 13.2.18 přišlo vyúčtování s částkou ne 499, ale 807 Kč. Jel jsem tedy na pobočku uplatnit reklamaci. Na pobočce mi k mému překvapení sdělili, že telefonní číslo, které bylo vedeno jako náhradní je stále aktivní. Po rozmluvě s reklamačním oddělením společnost uznala opět chybu. Nyní čekám na opravné vyúčtování. Pro shrnutí: nedokázali jste vyřešit problém SAMI, asi pětkrát jste totálně zorali vyúčtování (v můj neprospěch samozřejmě) a celkově zkušenost s Vaší společností je tragická, traumatizující a naprosto otřesná. Korunu tomu nasadila SMS s tím, že pokud budu v budoucnu zřizovat nějaké služby, že zvážím Vaše nabídky. To se rozhodně nestane a doufám, že tato stížnost ušetří spoustě lidem hodně nervů a ulehčí jim rozhodování při výběru operátora.

PS: stížnost uzavřu dnem, kdy mi bude doručeno správné vyúčtování.

S pozdravem a úlevou, že jste zmizeli z mého domu Josef Veřtat

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
14.2.2018 16:21, před 7 lety

Dobrý den,

omlouváme se za vzniklou situaci s ukončením služeb a vystaveným posledním vyúčtováním. Vaše reklamace je ještě v řešení a specialisté z reklamačního oddělení vás budou ohledně vyřešení ještě kontaktovat.

S pozdravem

Anna Typovská
Guru pro Social Media, O2

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Uzavření stížnosti

Publikováno
15.2.2018 15:46, před 7 lety


Josef Veřtat

Hodnocení:

Komentář: Tuto společnost už nikdy více, organizace připomíná kůlničku na dříví, vleklé řešení, pravá ruka neví co dělá levá, vše je jim jedno, personál na pobočce zoral i to co zorat nešlo. Nebýt tohoto portálu tak jsem se vyřešení problému nedočkal. Technici mnohokrát slibovali, že zavolají nezavolali, personál pobočky neumí řádně řešit situace, jediné co se jim povedlo, přepojit mne telefonicky na reklamační oddělení, které bylo vstřícné a situace už nějak vyřešilo. Závěr je takový, že je lepší co se internetu týče volit toto LTE připojení bez datového limitu od O2 jen v krajní nouzi, pokud není k dispozici jiný poskytovatel a modlit se, aby fungovalo jak má a pokud možno neuzavírat smlouvy na dobu určitou.