Počet nahlášených stížností: | 258 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
V asi 2.čtvrtletí mi telefonátem bylo nabídnuto zaslání nějakého minerálního příprav na zkoušku bezplatně.Balíček došel,platila jsem asi 87 Kč, o poštovném řeč nebyla.Byla jsem nadále mimo TP,přípravek jsem nevyzkoušela a začaly poštou chodit z této firmy další neobjednané balíčky zřejmě s fakturami.Balíčky jsem neotvírala.A v asi 3.až 4.čtvrtletí mi firma MBA zaslala dopisy, neotvírala jsem, je ale po telefonátu že mám zaplatit 3.000 Kč.Jsem jim sdělila, že jednak vracím a jednak předávám PČR.Měla jsem, s touto MBA firmou " tu č dříve opět s vymáháním neoprávněným.Tehdy jsem předala PČR,s touto firmou nekomunikovala ( sídlo měla v Jeseníku,teď snad v Líbeznicích).Všechny balíčky jsem neotevřené se svědky odeslala zhpět doporučeně s dopisem že si nepřeji tyto přípravky dostávat.
neobjednané zasílání produktu
Stažení objednávky u MBA k vymáhání.Jinak musím řešit opět přes PČR .A již nikdy mne nekontaktovat s jakýmkliv produktem.Vzhledem k tomu že Helvetia Direct Marketing s.r.o. je pravděpodobně zároveň helvetia Apothek touto formou se obracím se stížností na spoplečnpost.
|
Tweet |
Podle Všeobecných obchodních podmínek (VOP) společnosti Helvetia Apotheke je každých 20 dní kupujícímu zasíláno nové zboží, a to až do doby, kdy kupující smlouvu vypoví. Výpověď je dle VOP možné zasílat na kontaktní adresu zákaznického oddělení: Helvetia Apotheke, PO BOX 86, 102 00 Praha 102.
Při využití služeb poštovního provozovatele se má zásilka za doručenou třetí den ode dne odeslání (§ 573 občanského zákoníku domněnka doby dojití). Zmaří-li vědomě druhá strana (příjemce odstoupení od smlouvy, výpovědi smlouvy) dojití, platí, že řádně došlo (§ 570 občanského zákoníku) a bude vůči společnosti takové právní jednání účinné.
Spotřebiteli rovněž doporučujeme písemně (nejlépe doporučeně s dodejkou) požadovat po společnosti vyřazení svých osobních údajů z databáze společnosti. Pokud totiž spotřebitel odejme společnosti souhlas se zpracováním osobních údajů, společnost je povinná to respektovat. Pakliže bude společnost nadále i po této písemné výzvě proti vůli spotřebitele nakládat s jeho osobními údaji, bude žádoucí se obrátit neprodleně na Úřad pro ochranu osobních údajů s podáním podnětu na porušování § 5 odst. 5 a § 21 odst. 1 písm. b) zákona o ochraně osobních údajů.
Vážená paní Wagnerová,
dovolte, abychom Vám vysvětlili systém zasílání našeho produktu SuperVital Q10+.
Před časem jste byla kontaktována naším telemarketingovým oddělením, od kterého jste dostala nabídku na produkt nejlépe odpovídající Vašemu životnímu stylu nebo Vašim potřebám. Pracovník Vám po telefonu popsal nejen úvodní nabídku k otestování našeho produktu, zároveň Vám i sdělil, jak bude postupováno dále. Tyto informace jste si v telefonickém rozhovoru odsouhlasili a Vy jste nám dobrovolně sdělila svou adresu, na kterou má k zasílání docházet. Tím byla Vaše adresa zanesena do databáze, a v tom okamžiku jste se stala naším zákazníkem.
V hovoru Vám bylo řečeno, že první zásilka, tzv. UVÍTACÍ BALÍČEK, je odeslán zdarma, jen za cenu poštovného a balného ve výši 79,-Kč se složenkou splatnou 14 dní.
Úvodní balíček je zasílán jako "Balík do ruky" a obsahuje počáteční dvacetidenní dávku Vámi zvoleného doplňku stravy.
U Vámi vybraného produktu odborníci doporučují užívání alespoň po dobu 3 měsíců, aby to mělo správný efekt. Proto jste během hovoru dostala informaci o výhodách našeho systému spočívajících právě v tom, že se nemusíte starat o shánění dalších dávek.
V hovoru tedy muselo zaznít, že pokud od Vás do 7 dnů po přijetí zásilky nedostaneme zamítavou zprávu, obdržíte od nás každých 20 dní další zásilku produktu za zvýhodněnou cenu bez poštovného a balného spolu se složenkou, která se vztahuje k té konkrétní zásilce.
Tyto zásilky chodí již jako listovní, v obálce přímo do Vaší schránky, aby to pro Vás bylo co nejpohodlnější.
Viz. také informace na stránce www.helvetia.cz/pravidelne-zasilky .
Pokud se rozhodnete z jakéhokoli důvodu ukončit zasílání, stačí zavolat k nám na zákaznický servis, nebo nám zaslat e-mail či korespondenční lístek. Ze zákona máte na odstoupení od smlouvy bez udání důvodu 14 dní od přijetí 1. zásilky, u nás si můžete o zrušení odběru zažádat kdykoliv.
V případě, že Vám došla zásilka a nebudete už o ni mít zájem, máte možnost ji vrátit zpět na naši adresu. Zboží jen musí mít nepoškozený obal a zásilka musí být řádně ofrankovaná.
Nahrávku Vašeho hovoru můžeme v případě Vašeho zájmu vyhledat a celou konverzaci prověřit, případně Vám nahrávku zaslat e-mailem.
Po Uvítacím balíčku jsme Vám zaslali další tři zásilky, Vy jste nás ani jednou nekontaktovala na zákaznickou linku, popř. z Vaší strany neproběhla žádná jiná snaha o komunikaci (emailem, dopisem, SMS,...)..
Z jakého důvodu jste se nám prosím neozvala dříve? Již jsme zde řešili obdobný případ, kdy si od nás zákazník nechá poslat tři zásilky po Uvítacím balíčku, který v pořádku převezme a uhradí, dále mu zašleme, stejně jako Vám, pět upomínek - bohužel bez jakékoliv Vaší reakce až to necháte zajít k inkasní agentuře a pak si stěžujete na dTestu. Je potřeba KOMUNIKOVAT a VČAS řešit situaci. Pokud jste balíčky vracela zpět, napište nám prosím na jakou adresu. Nic se nám zpět nevrátilo. Popř. zašlete podací lístek. Nicméně po obdržení další upomínky jste nás mohla kontaktovat a vše jsme mohli v klidu dořešit a nemuselo dojít ani k předání případu inkasní agentuře, ani k stížnosti.
Doufáme, že jsme Vám celou skutečnost objasnili a věříme, že Vaši záležitost dořešíme k oboustranné spokojenosti.
S pozdravem
Helvetia Apotheke
Váš pracovník( hlas mladšího muže ) reagoval překvapivými slovy:" a určitě si to převezmete ?: odpvěděla jsem:"proč ne když je to zadarmo".
Platbou asi 87 Kč jsem byla překvapena, ale balíček jsem převzala.
Doporučuji komunikaci zkontrolovat.
Za další - žádný byť odborník mi nebude určovat zda a jak cokoliv užívám a zda vůbec ( jednak mohu z jakýchkoliv důvodů a jednak chci).
Dále :Pokud jdu do obchodu,využiji bezplatné ochutnávky rozhodně se nestávám kupujícím pouze v tomto obchodě za podmínek jak píšete že bych písemně cokoliv obchodníkovi sdělovat.Volba je na mně.A jeho nabídka je riziko spojené s podnikáním,
Naštěstí v tomto případě jsem vůbec nemohla vyzkoušet, což je evidentní ze zásilky s přípravky, kterou -s neporušenými balíčky vracím.Doklady a svědky mám už kvůli firmě MBA ( minulá praxe) Wagnerová
Dobrý den,
pokud tomu dobře rozumíme, tak zásilky budete vracet až nyní. Jedná se o zásilky, které jsme Vám expedovali v květnu/červnu, tedy vracíte po půl roce, což by z naší strany nemuselo být uznáno. Uděláme tedy výjimku a budeme balíčky akceptovat vrácené zpět i po této době.
Dále nerozumíme Vašim výtkám k doplňkům stravy a k jejich užívání. Je zcela na zákazníkovi zda si u nás objedná nebo ne, zda bude pokračovat v odběru nebo ne. Zákazník se u nás ničím nezavazuje a zasílání může kdykoliv zrušit a to i po obdržení první zásilky - Uvítacího balíčku.
Veškeré informace jsou pro zákazníka sepsány jak v průvodním dopise, který je nedílnou součástí Uvítacího balíčku, tak na webových stránkách: http://www.helvetia.cz/faq/
Operátor Vám v objednávkovém hovoru nabízí pouze možnost si doplněk stravy vyzkoušet, jak správně píšete zdarma, s tím, že hradíte pouze poštovné a balné, které činí 79 Kč. Další odběry jsou v režii zákazníka, avšak pokud zákazník nemá o odběr zájem je pouze potřeba nás o tom informovat a pokud má zákazník jakékoliv nesrovnalosti, nabízíme několik možností jak nás oslovit. Veškeré kontakty jsou též k dispozici v každém našem dopise, popř. na webových stránkách: http://www.helvetia.cz/kontakty/
Vaše námitky jsou tedy zcela irelevantní k danému problému. Vy jste si objednala, převzala a uhradila Uvítací balíček a dále jste se nám neozvala, ani po dalších třech expedovaných zásilkách, ani po pěti odeslaných upomínkách. K aktivitě Vás dohnalo až předání pohledávky k inkasní agentuře.
Pojďme se tedy nyní dohodnout na řešení: zásilky nám tedy vraťte zpět na adresu: Helvetia Apotheke, P.O.BOX 86, Praha 102, 102 00. Po vrácení zásilek budeme považovat pohledávku za vyrovnanou a nebudeme po Vás požadovat ani poplatky spojené jak s naší administrativní činností tak poplatky, které si účtuje agentura M.B.A. Consulting, s.r.o.
Pevně věříme, že je toto pro zákaznici dostatečně vhodné řešení. Balíček zašlete prosím doporučeně, abyste měla doklad - podací lístek.
S pozdravem
Helvetia Apotheke
Stížnost přeřazujeme na spotřebitelku, která tak má možnost reagovat na vyjádření společnosti.
Žádáme spotřebitelku o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.
Spotřebitelka již nevyužila možnosti na vývoj případu reagovat. Stížnost proto uzavíráme.