Společnost


Geis CZ s.r.o.

Počet nahlášených stížností:258
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:1
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#20197Nedoručení zásilky

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

2 měsíce 5 dnů 23 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
19.12.2017, před 7 lety

Jan Malinsky

Znění stížnosti

V pondeli dne 18.12.2017 my byla dorucena zprava ze mam balik ocekavat mezi 13:08-15:05hod vzal jsem si tedy v praci volno a cekal pokousel jsem se dovolat ridici bez uspechu no nic rekl jsem si balik dojde druhy den po cca 3hodinach jsem se dovolal na firmu Geis s dotazem jak je mozne ze je balik opet ve svoznem depu v Mesicich s oduvodnenim adresat nezastizen kdyz jsem byl od dvanacti hodi doma?asi chtel pan ridic žáček byt drive doma nebo nevidim jiny duvod proc zasilka nebyla dorucena a jak je mozne ze druhy den nejsou v depu nakladany prednostne zasilky nedorucene z predchoziho dne rad bych vedel jak to hodlate resit a proc se neda dovolat do depa primo asi vite proc rad bych vedel presny datum doruceni zasilky chapu ze mate pred vanoci vice nez dost prace ale lhat o tom ze dotycny nebyl doma to se mi zda nemistne pritom stacilo jen napsat ze se zasilka nestacila dorucit dekuji


Požadované řešení

Vysvetleni dane situace vcetne pravdiveho vysvetleni ridice a doruceni baliku v konkretnim zavaznem case


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
19.12.2017 11:30, před 7 lety

Co se týká nesplnění povinnosti dodat řádně dle zasílatelské smlouvy v deklarovaném termínu, bylo by nutné namítnout skutečnost, že se zasílatel nepokusil zásilku dodat a tím porušil povinnost ze smlouvy, kterou má uzavřenou s příkazcem, který by mohl vadné poskytnutí služby reklamovat. Jestliže by zásilka byla dodána později, než bylo stanoveno ve smlouvě, resp. obchodních podmínkách, a v důsledku toho vznikla škoda, mohl by se příkazce domáhat její náhrady na zasílateli.

Za včasné doručení ve vztahu mezi prodávajícím a spotřebitelem odpovídá prodávající, protože povinnost dodat je dle českého práva splněna dojitím zboží do místa určeného spotřebitelem, tj. standardně do bydliště spotřebitele. Vzhledem k tomu, že zasílatelskou smlouvu zřejmě uzavíral prodávající (odesílatel zboží), ten je také oprávněn uplatnit reklamaci u svého smluvního partnera, pokud služba nebyla poskytnuta v souladu se smlouvou.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
25.2.2018 10:19, před 7 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009. Spotřebitel má také možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.