Počet nahlášených stížností: | 1247 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 5 |
Zdravím vás.
Již několik let jsem zákazníkem O2. Mám mobil. tel. a to 2x a internet v mobilu. Před časem i pevný internet. Neměla jsem trvalý příkaz a tak se stalo, že jsem zapoměla na 2 platby. Mám v O.P jinou trvalou adr. než adr. doručovací. Upomínky posílali na adr trval .bydl. ale ty se ke mě nedostaly. Minulý týden jsem si chtěla vzít od O2 telefon na splátky. Žádost v prodejně O2 mi byla zamítnuta. Nezdělily proč. Šla jsem do druhé prodejny O2 a dopadla jsem stejně. Nedalo mi to a zavolala na Esox-firma se kterou má O2 smlouvu z jakého důvodu jsem nemohla dostat splátkový prodej. Tam problém nebyl. Potom jsem volala operátora, kde mi zdělily dlužnou částku. Nahlásily č. ú a variab.sim. Nedalo mi to a zavolala ještě jednou. Další operátorka mi řekla, že už je to u vymáhací společnosti.
Okamžitě jsem dluh zaplatila.
Jak je možné, že si takto hrají se zákazníkem. Ani prodavačka v kamenném obchodu nezdělí tuto skutečnost, ani nepošlou SMS a ani nepošlou tuto skutečnost e mail. adresou když veškeré vyúčtování mi takto doručují. Dnes mi přišla sms zpráva, že děkují za doruční platby. Opravdu výsměch zákazníkům, kteří jim vydělávají peníze na výplaty. Jsem velice nespokojená a mám v plánu ukončit tuto smlouvu.
Při sepisování smlouvy jsem uvedla doručovací adresu a několikrát nahlásila i operátorům.
Odkazují mě na skutečnost, že mají ve smlouvě jako prioritní adr. trval. bydl. kam musejí odesílat upomínky. Opravdu služba pro zákazníka. Vydělávají asi na poplatcích za vymáhání dluhů, protože kdybych neměla zájem o telefon, mohla se částka vyšplhat na několik desítek tisíc korun.
Jsem z Liberce a navštívila obchod O2 v Pražské ul a v nákupním středisku Globus rovněž v Liberci.
Ráda bych věděla ,jak je možné že takto si mohou hrát se svými zákazníky.
S pozdravem Zemanová Eva
Ráda bych se dozvěděla, zda je takové jednání možné.
|
Tweet |
Dle zákona by měla být prioritní adresou pro doručování adresa uvedená jako poslední kontaktní, jak je tomu např. i u předžalobní výzvy dle § 142a občanského soudního řádu, která se má zasílat na adresu pro doručování nebo na poslední známou adresu. To by znamenalo, že by si společnost neměla účtovat za další upomínky, které zasílala. Na druhou stranu je každý povinný hlídat si své pohledávky a případné úroky z prodlení atd. jsou platné i bez zaslání upomínek.
Dobrý den,
při ověřování podmínek služby O2 Mobil, prostřednictvím které je možné u nás vzít telefon na splátky, zřejmě nebyly zkoumány dlužné částky u Internetu na doma, neboť tato služba již byla nějakou dobu zrušena. Kolegy pravidelně nenapadlo, že by mohla být potíž u plátce, na něhož již nejsou vystavovány faktury za fixní služby. Jsme rádi, že se poté podařilo na dlužné částky přijít při kontaktování naší infolinky.
Není-li vyúčtování uhrazeno do splatnosti, je cca 10 - 15 dní po splatnosti vystavena upomínka, která vždy putuje na adresu trvalého bydliště, která je nám zákazníkem nahlášena. Abychom zákazníky upozornili ještě před vystavením této písemné upomínky, jejíž vystavení je dle ceníku zpoplatněno částkou 181,50 Kč vč. DPH, zasíláme od ledna tohoto roku nejprve upomínku na kontaktní e-mail, telefon, který je evidován v samoobsluze Moje O2, nebo v naší interní databázi. Toto upomínání není zpoplatněno.
S přáním hezkého dne
Jaroslav Neubauer
Online Media Konzultant, O2
Čekala bych, že se O2 konkrétně vyjádří k mé záležitosti ale dozvěděla jsem se jen, jak postupují v tomto novém roce v odpovědi na těchto stránkách. K mé osobní stížnosti se ještě nevyjádřili. Zemanová
Hezký den,
jak již uvedl kolega Jaroslav, upomínky jsou zasílány vždy na adresu trvalého bydliště a to z toho důvodu, abychom zajistili, že se upomínka dostane k majiteli služby, jelikož u korespondenční adresy může být nastaven také jiný příjemce něž přímo majitel.
Je mi líto, ale komunikaci na prodejně nemáme možnost objektivně posoudit, protože jsme vašemu řešení nebyli přítomni, omlouvám se, pokud ve vás výše uvedené zanechalo negativní dojem.
S přáním hezkého dne
Renáta Drastichová
Online Media Konzultant, O2
Stížnost uzavřena z důvodu dlouhodobé nereakce spotřebitelky.