Počet nahlášených stížností: | 3256 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Dne 12.12. 2017 byla v Pardubicích předána ČP zásilka pod č. DR6697006588M. To, že dodnes nebyla dodána je neuvěřitelné. Ještě neuvěřitelnější je, že ve "Sledování zásilek" je uveden poslední záznam z 12. 12.z Depa z Pardubic. To znamená, že z Pardubic stále neodešla nebo jde o šlendrián ze strany ČP a záznamy se neprovádí a jsem přesvědčen, že záměrně.
balík do ruky
Dodat balík do ruky na doručovací adresu a přestat si z lidí dělat blázny. Řešit nezapisování pohybu zásilky do programu. Doporučit všem ať využívají služeb jiných přepravců, pokud se z ČP stává naprosto nespolehlivý fenomen.
Současně žádám, aby se v odpovědi nepoužívalo CTRL C a CTRL V na téma balíku do ruky.
|
Tweet |
Pozdní dodání zásilky lze také reklamovat. Zjistí-li se, že při dodání nebyla dodržena lhůta, sjednaná v poštovních podmínkách, vrátí pošta cenu dle platného ceníku. Poštovné se vrací vždy tomu, kdo ji podniku při podání uhradil, což je ve většině případů odesílatel. Odesílatel může rozhodnout, že má být částka vyplacena jiné osobě.
Česká pošta, s.p. se rozhodla nevyužít službu VašeStížnosti.cz pro řešení sporů se svými zákazníky. Vzhledem k tomu, že je námi poskytované smírné řešení sporů založeno na principu dobrovolnosti, bude stížnost uzavřena.
Toto rozhodnutí je podpořeno faktem, že Česká pošta shledává svůj systém pro příjem, evidenci a řešení stížností jako dostatečný. Dle vyjádření České pošty přijme podání týkající se služeb poskytovaných Českou poštou nebo jednání jejích zaměstnanců kterákoliv organizační jednotka. Podání mohou být uplatněna telefonicky, osobně, dopisem, faxem, elektronickou poštou nebo datovou schránkou.
Pro úplnost přikládáme odkaz, který obsahuje kontakt na poštovního ombudsmana: http://www.ceskaposta.cz/o-ceske-poste/kontakty/postovni-ombudsman.