Počet nahlášených stížností: | 2795 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 1 |
Dobrý den,
bohužel jsem další z mnoha obětí seznamky Academic Singles, jen s tím rozdílem, že mi v mezičase expirovala karta a nemohli si tak stáhnout platbu 2247 Kc, proto mi rovnou napálili poplatek z prodlení 298,- a začali s vymáháním pohledávky, viz níže a dále dle stejného scénáře. Navíc odmítají přijmout mou výpověď/odstoupení od smlouvy, patrně hrají o čas, aby mi pak mohli napálit další měsíce z důvodu včasného neodstoupení.
Dobrý den,
děkujeme za Vaši zprávu.
Součástí procesu úhrady VIP členství bylo upozornění, že smlouva bude automaticky prodloužená o zvolené VIP období (ku příkladu 3, 6 nebo 12 měsíců) v specifikované ceně, se splatností předem.
Informace v souvislosti s prodloužením a právem na Výpověď jsou opětovně zdůrazněny v rámci Všeobecných obchodních podmínek, s kterými jste souhlasil. Vstoupili jste s námi do závazného obchodního vztahu. (viz prosím také Screenshot registrační stránky, který je součástí přílohy tohoto emailu).
Děkujeme Vám.
S pozdravem,
Jana Hájková
Oddělení pohledávek be2
_________________________________________________________
be2 S.à.r.l.
13 rue du Commerce – L-1351 Luxembourg
Email: collections@be2.com
_________________________________________________________
18/12/2017 16:30 - Machu Inka wrote:
Dobrý den,
vidím, že mimosoudní cestou se patrně nedohodneme, pokud do 24 hodin neobdržím potvrzení o okamžitém odstoupení od smlouvy, potvrzení výpovědi a potvrzení o ukončení vymáhání pohledávky, předám celou záležitost mediím a příslušným institucím! Z Vaší strany došlo hned k několika pochybením, která nehodlám akceptovat!
M.O.
Dne 18. prosince 2017 14:32 be2 collections
Dobrý den,
děkujeme za Váš email.
Naše záznamy ukazují, že jste k datu 15.11.2017 objednali a uhradili (s použitím emailové adresy machu.inka@gmail.com) VIP členství na období: 1 měsíc(e/ů).
Mějte prosím na paměti, že jste v rámci procesu registrace souhlasil/a s našimi Všeobecnými obchodními podmínkami (VOP). VOP jasně ustanovují, že Vaše VIP členství bude - v případě, že včas a řádně nevypovíte jeho automatickou prolongaci - automaticky prodloužené.
Na skutečnost, že je členství automaticky prodlužováno, je každý člen upozorněn taky v uvítacím emailu, který Vám byl doručen dne 15.11.2017 a na stránce s volbou objednávaného produktu (viz prosím přiložený Screenshot).
Jelikož nebylo Vaše VIP členství včas a řádně vypovězené - nejpozději 4 dny před datem vypršení hrazeného období , bylo toto v souladu s VOP prodloužené.
Z naší strany žel nebylo možné získat poplatek za poslední období platnosti Vašeho VIP členství. Mějte prosím na paměti, že jste s námi vstoupili do závazného obchodního vztahu. Váš případ byl již nyní předán k řešení našemu Oddělení pohledávek.
V rámci Vašeho profilu je v současnosti evidován dlužný poplatek v celkové výši 2545 Kč (datum prolongace: 15.12.2017).
Žádáme Vás tudíž o úhradu dlužného poplatku na náš bankovní účet, a to co nejdříve, abyste se tak vyhli navýšení dlužné částky o další poplatky.
Naše bankovní detaily jsou následující:
Společnost: be2 Sarl
Banka: HypoVereinsbank Muenchen
IBAN: DE62700202700667972744
Swift/BIC: HYVEDEMMXXX
Reference: machu.inka-at-gmail.com
Suma: 2545 Kč (2247 +298 poplatky)
Banka a adresa banky:
HypoVereinsbank
Kardinal-Faulhaber-Strasse 14
80333 Mnichov
Německo
Vypovězení automatické prolongace VIP členství Vám bude potvrzené jakmile bude uhrazený dlužný poplatek.
V případě, že dlužný poplatek nebude z Vaší strany uhrazený, bude případ předán k řešení externí společnosti pro vymáhání dlužných poplatků.
S pozdravem,
Jana Hájková
Oddělení pohledávek be2
_________________________________________________________
be2 S.à.r.l.
13 rue du Commerce – L-1351 Luxembourg
Email: collections@be2.com
_________________________________________________________
16/12/2017 00:10 - Machu Inka wrote:
Dobrý den,
1. zdá se, že se jedná o nekalou obchodní praktiku a celou záležitost předám příslušným institucím zabývajícím se evropskými obchodními záležitostmi, neobdržím-li obratem potvrzení o ukončení neoprávněného automatizovaného procesu vymáhání !
2. Okamžitá výpevěď:
Vzorový formulář pro odstoupení od smlouvy
Jestliže chcete od smlouvy odstoupit, vyplňte prosím tento formulář a zašlete nám jej zpět
Komu be2 S.à.r.l., zákaznický servis/odstoupení od smlouvy, 13 rue du Commerce, L-1351 Luxemburg, Luxemburg:
Tímto odstupuji/odstupujeme (*) od mnou/námi (*) uzavřené smlouvy o nákupu následujícího zboží (*)/ poskytnutí následující služby (*)
Objednáno dne (*)/Obdrženo dne (*): údajně 15/11/2017
Jméno spotřebitele/spotřebitelů: _M. Ó._________________________
Adresa spotřebitele/spotřebitelů: _machu.inka@gmail.com_________________________
Podpis spotřebitele/spotřebitelů (pouze při sdělení formou dopisu): __________________________
Datum: ___15/12/17_______________________
___________________________________________________________________________________
Platební upomínka
Vaše předplatné na www.academic-singles.cz
Nezdařená platba během Vašeho předplatného pod IP-adresou: 78.45.42.183
be2 S.à.r.l. / www.academic-singles.cz
Referenční číslo: CZ-2017-12-15-166801030-AS-DN (uveďte prosím při platbě)
15.12.2017
Vážený pane M. Ó.,
ke dni 15.12.2017 bylo Vaše 3měsíční Premium členství automaticky obnovené (prvotně uhrazené na stránce www.academic-singles.cz ke dni 15.11.2017 s uvedením e-mailové adresy machu.inka@gmail.com).
Uvedené prodloužení bylo realizované v souladu s našimi Všeobecnými obchodními podmínkami, se kterými jste souhlasil/a.
Produkt: 3měsíční Premium členství
IP-adresa: 78.45.42.183
Forma úhrady: CreditCard VISA
Zajišťovatel platebních služeb nás informoval, že Váš členský poplatek nebyl k datu 15.12.2017 připsán.
Nyní je vůči Vám evidován dluh ve výši členského poplatku 2 247,00 CZK, navýšený o manipulační poplatky ve výši 298,00 CZK.
Celková výše dlužného poplatku činí nyní 2 545,00 CZK.
Uhradit nyní
Jediný způsob, jak automatizovaný proces vymáhání zastavit, je úhrada celkové dlužné částky do data splatnosti. V případě, že se Vám nepodaří uhradit dlužnou částku v plné výši nebo překročíte platební lhůtu, budeme nuceni odevzdat Váš případ externí společnosti pro vymáhání dlužných pohledávek. To povede ke zvýšení dalších nákladů, které Vám budou účtovány.
Převeďte prosím sumu ve výši 2 545,00 CZK nejpozději do 21.12.2017 prostřednictvím služby PayPal (https://www.paypal.com/cz/webapps/mpp/send-money-online?locale.x=en_CZ), využitím funkce "Odeslat platbu", a to na následující e-mailovou adresu:
paypal@be2.com
Referenční číslo: CZ-2017-12-15-166801030-AS-DN
V případě, že budete v rámci platby prostřednictvím služby PayPal potřebovat naši asistenci, kontaktujte nás prosím na adrese paypal@be2.com. Budeme Vám tak moci zaslat individuální platební příkaz pro službu PayPal.
V případě, že nemůžete platbu dlužného poplatku realizovat prostřednictvím služby PayPal, je Vám k dispozici také možnost úhrady prostřednictvím bankovního převodu na účet uvedený níže:
Příjemce:
IBAN:
BIC/Swift-Code:
Banka:
Suma:
Referenční číslo:
Adresa:
be2 Sarl
DE62700202700667972744
HYVEDEMMXXX
UniCredit Bank – HypoVereinsbank
2 545,00 CZK
CZ-2017-12-15-166801030-AS-DN
UniCreditBank - HypoVereinsbank Muenchen
Kardinal-Faulhaber-Strasse 3
D-80333 Muenchen, Germany
Včasné zaplacení je jediný způsob, jak zabránit navýšení nákladů.
Více informací naleznete v sekci s často kladenými dotazy, uvedenými níže.
**************************************
Tato zpráva Vám byla zaslaná automaticky.
Nereagujte na ni prosím, jelikož adresa odesílatele není uzpůsobena pro přijímání emailů.
Platnou kontaktní adresu najdete v sekci Pomoc.
**************************************
S pozdravem
Martin Bell
Oddělení pohledávek Academic Singles
**************************************
be2 S.à.r.l.
13, rue du Commerce – L-1351 Luxembourg – Luxembourg
**************************************
Academic Singles Vymáhání pohledávek
1. O be2 S.à.r.l.
2. Vznik předplatného
3. Jedná se o závazný obchodní vztah
4. Vystavení faktury není nutné
5. Předplatné
6. Automatické prodloužení
7. Výpověď
8. Upomínka a Výpověď
9. Upomínka a Odstoupení od smlouvy
10. Upomínka a zneužití platebních údajů
11. Zastavení procesu vymáhání/ Platba
12. Proces vymáhání
1. O be2 S.à.r.l.
Společnost be2 S.à.r.l. provozuje jednu z největších evropských online seznamek. Pro více informací prosím navštivte stránku www.academic-singles.cz.
2. Vznik předplatného
Součástí procesu úhrady Premium členství je upozornění, že smlouva bude automaticky prodloužená o zvolené období platnosti členství (tj. 3, 6 nebo 12 měsíců) za stanovený, předem splatný poplatek. Všeobecné obchodní podmínky, se kterými jste souhlasil/a, také zdůrazňují prodloužení smlouvy a právo na vypovězení. Tímto souhlasem jste s námi vstoupil/a do obchodního vztahu.
3. Jedná se o závazný obchodní vztah
Obchodní vztahy uzavřené online jsou považovány za právoplatné stejných způsobem jako smlouvy uzavřené osobně, kdy obě strany zprostředkují vzájemné prohlášení o svém záměru. Zadáním svých platebních dat a stisknutím tlačítka pro potvrzení/dokončení platby, jste s námi vstoupil/a do obchodního vztahu a souhlasil/a jste s našimi Všeobecnými obchodními podmínkami.
4. Vystavení faktury není nutné
Obchodní vztah jste uzavřel/a online a o této skutečnosti jste přijal/a potvrzující e-mail. V rámci platebního procesu jste nám poskytl/a souhlas k odebrání finančních prostředků z Vaší platební karty. Je plně ve Vaší zodpovědnosti ujistit se, že splatná částka může být připsána na vrub. Osobní zaslání faktury není nutné.
5. Předplatné
Členský poplatek je splatný jednorázově nebo na splátky, a to v okamžiku nákupu. V rámci platebního procesu jste byl/a informován/a, že členský poplatek je splatný jednorázově předem, co jste také potvrdil/a kliknutím. Platba se automaticky zpracovává v okamžiku uzavření obchodního vztahu a nemůže být přerušena, dokonce ani okamžitým odvoláním. Mějte prosím na paměti, že elektronické platby mohou být zpracovávány (a připsány na účet příjemce) v průběhu několika dnů. To však neznamená, že platba byla původně zahájena v den zobrazený na Vašem účtu.
6. Automatické prodloužení
Automatické obnovení je součástí všech typů Premium členství. Předplacené období, uhrazené ze strany klienta, je automaticky prodlužováno. Členský poplatek je splatný jednorázově na začátku každého předplaceného období. S uvedenou skutečností jste souhlasil/a jak akceptací Všeobecných obchodních podmínek v průběhu registrace, tak úhradou našeho Premium členství. Mějte prosím na paměti, že jakékoliv zlevněné nabídky platí pouze pro první předplacené období. V rámci procesu úhrady Premium členství jsou naši klienti rovněž informováni, že pro následující prolongaci bude účtována plná, standardní sazba.
7. Výpověď
Předplatné je možné kdykoliv vypovědět. V okamžiku nákupu byla stanovena minimální výpovědní lhůta pro dané členské období. Výpověď se v případě dodržení výpovědního limitu stává platnou ke konci stávajícího předplaceného období.
8. Upomínka a Výpověď
Po podání Výpovědi jsou naši klienti ohledně jejího přijetí vždy informováni (tj. klientům je zasláno potvrzení výpovědi). Součástí tohoto potvrzení je také datum vypršení předplatného. Pokud si myslíte, že jste tuto upomínku přijal/a i přesto, že jste své Premium členství včas vypověděl/a, ujistěte se, zdali jste přijal/a potvrzení výpovědi a také zdali se dlužný poplatek vztahuje na období po (potvrzeném) datu vypršení předplatného. Pokud ano, vzneste prosím námitku odesláním e-mailu na collections@be2.com, anebo poštou na adresu: 13, rue du Commerce, L-1351 Luxembourg - Luxembourg. V obou případech prosím nezapomeňte uvést své referenční číslo.
9. Upomínka a Odstoupení od smlouvy
V případě odstoupení od smlouvy je nevyhnutné dodržet stanovené podmínky a lhůty. Ohledně postupu odstoupení od smlouvy jste byl/a informován/a v rámci našich Všeobecných obchodních podmínek a v rámci registrace. Odstoupení od smlouvy je možné učinit v rámci určité výpovědní lhůty od data realizace platby. Po tomto limitu již odstoupení od smlouvy není možné. Mějte prosím na paměti, že realizaci chargebacku nelze považovat za platnou formu odstoupení od smlouvy. Naši klienti jsou v souvislosti s přijatou žádostí o odstoupení od smlouvy vždy zpětně kontaktováni, tj. jsou informováni v souvislosti s jejím přijetím či zamítnutím a případným dalším postupem. Naši klienti nejsou oprávněni realizovat po odstoupení od smlouvy chargeback, ale musí posečkat na realizaci refundace. V případě, že již našich služeb bylo ze strany klienta využito, je k dispozici možnost zajištění kompenzace. V případě, že jste již chargeback realizoval/a, jste povinen/povinna nést všechny s tímto vzniklé náklady. Pokud již služeb Premium členství bylo z Vaší strany užito, jste také povinen/povinna uhradit příslušnou kompenzaci. V případě, že je tato upomínka dle Vašeho mínění chybná, jelikož Vám již bylo z naší strany potvrzeno odstoupení od smlouvy, vzneste prosím námitku odesláním kopie potvrzení na e-mail collections@be2.com, anebo poštou na adresu: 13, rue du Commerce, L-1351 Luxembourg - Luxembourg. V obou případech prosím nezapomeňte uvést své referenční číslo. Také prosím překontrolujte, zdali jste chargeback nerealizoval/a i přes úspěšné přijetí refundace. V takovém případě je naše pohledávka oprávněná.
10. Upomínka a zneužití platebních údajů
Ve výjimečných případech mohou být platební data zneužita za účelem koupě produktů na internetu. I přes uvedenou skutečnost bychom rádi zdůraznili, že jsme doposud nezaznamenali jediný případ, kdy by měl údajný podvodník přístup k osobním e-mailovým údajům a zároveň platebním údajům třetí strany. Z toho důvodu předpokládáme, že majitel registrované e-mailové adresy si zaregistroval také samotný profil a uhradil Premium členství. Pokud si i nadále myslíte, že jste byl/a obětí podvodníka, nahlaste prosím danou skutečnost odpovědným úřadům. Na případném policejním vyšetřování se budeme moci podílet poskytnutím veškerých přihlašovacích dat, ku příkladu IP adresy, poštovní adresy a platebních údajů, uložených zpráv a nahraných fotografií. V případě existence nezvratných důkazů v souvislosti se zneužitím platebních dat bude proces vymáhání pohledávek zastaven. Mimoto budou z naší strany proti odpovědné osobě vznesena obvinění a v souladu s tímto budou uplatňované z toho plynoucí nároky. Mějte prosím na paměti, že samotná Policejní zpráva není dostatečným důvodem pro zastavení vymáhacího procesu.
11. Zastavení procesu vymáhání/ Platba
Jakmile bude přijata včasná úhrada dlužného poplatku, vymáhací proces může být zastaven. Vyrovnání je přitom možné pouze prostřednictvím PayPal nebo bankovního převodu. Mějte prosím na paměti, že připsání platby na účet příjemce může trvat až 3 dny. Ve výjimečných případech může být s externí vymáhací společností domluvena platba prostřednictvím splátek. Podobný postup by však vedl k dodatečným poplatkům a úrokům.
Z administrativních důvodů nemůže společnost be2 S.à.r.l. akceptovat platbu prostřednictvím splátek.
12. Proces vymáhání
V případě, že dluh nebude do stanoveného termínu uhrazen, bude Váš případ automaticky předán k řešení externí společnosti pro vymáhání dlužných poplatků, což povede k navýšení dlužných poplatků a dalším, s tím spojeným důsledkům. Je-li to nutné, je možné s vymáhací společností domluvit také platbu prostřednictvím splátek. Mějte prosím na paměti, že pokud bude Váš případ předán k řešení externí vymáhací společnosti, bude o dané skutečnosti informováno více úvěrových institucí (ku příkladu ČNB), co pravděpodobně ovlivní Vaši úvěruschopnost. V případě, že dluh nebude uhrazen ani externí vymáhací společnosti, bude následně vydán soudní příkaz k jeho vymáhání. Veškeré s tímto spojené náklady jsou přitom hrazeny výlučně dlužníkem.
Academic - Singles Odmítaní odstoupení od smlouvy neopodstatněné vymáhání domnělé pohledávky
Ukončení/zrušení vymáhání pohledávky
Potvrzení odstoupení od smlouvy/výpovědi členství
|
Tweet |
Pokud bylo mezi stranami sjednáno poskytování služeb v rámci placeného členství, obsahují obchodní podmínky automatickou prolongaci. Se sjednáním služby mohl spotřebitel souhlasit i s prováděním opětovné platby. Tyto skutečnosti je třeba si ověřit. Pokud budou naplněny, doporučujeme spotřebiteli smlouvu v souladu s obchodními podmínkami prokazatelně vypovědět.
Zaslala-li spotřebitelka výpověď, popřípadě se ji pokoušela zaslat, ale z důvodů na straně společnosti jí to nebylo umožněno, stačí přeposlat společnosti znovu výpovědní e-mail, popřípadě fax, a tím prokázat snahu o včasné a řádné vypovězení smlouvy v souladu s VOP.
Není možné, aby společnost fakticky neumožňovala, popřípadě úmyslně bránila využití některé z forem ukončení závazku uvedených ve svých VOP, pokud se k tomu sama svým výslovným prohlášením zavázala.
Zkracuje-li společnost spotřebitelku na jejích právech, k takovému jednání se nepřihlíží a jde to k tíži společnosti. Pokud tedy společnost záměrně znemožňuje vypovězení smlouvy (nereaguje na e-maily), nemůže se dožadovat toho, že právní vztah nebyl ze strany spotřebitelky řádně ukončen. Spotřebitelce doporučujeme, aby si uchovala všechny dokumenty, které prokazují, že byl smluvní vztah ukončen.
Vzhledem k tomu, že se jedná o zahraniční podnikatelský subjekt, rovněž doporučujeme spotřebitelce, aby se v případě nevyřešení situace v mimosoudním řešení sporů, obrátila na Evropské spotřebitelské centrum. Evropské spotřebitelské centrum (ESC) poskytuje spotřebitelům informace o jejich právech na jednotném evropském trhu. Právníci ESC bezplatně pomáhají spotřebitelům řešit jejich problémy s obchodníky z jiných zemí EU, z Islandu či Norska.
ID: 42BLKE82
Přejeme Vám dobrý den.
Mějte prosím na paměti, že jste souhlasili s Všeobecnými obchodními podmínkami Academic singles (VOP), kterých součástí jsou také informace související s prodloužením Vašeho Prémiového členství, zakoupeného k datu: 15/11/2017. Prolongace je uvedená i na platební stránce, v rámci které jste si své členství zvolili a uhradili a také na potvrzení o realizaci úhrady , které Vám bylo odeslané prostřednictvím emailové komunikace ihned po realizaci platby.
Prémiové členství je prodloužené v případě, že jej klient včas a řádně nevypoví. Výpověď Prémiového členství je přitom potřebné uskutečnit nejpozději 4 dny před datem vypršení uhrazeného období (t.j. 4 dny před jeho prodloužením).
Jelikož nebyla z Vaší strany zaznamenaná žádná snaha o včasné a řádné vypovězení Vašeho Prémiového členství, bylo toto – v souladu s VOP – prodloužené.
Pokud došlo z naší strany k omylu a Výpověď jste nám v stanovené výpovědní lhůtě zaslali (prostřednictvím FAX-u, dopisu či přílohy emailu), přepošlete nám prosím svůj výpovědní email, kopii potvrzení o odeslání FAX-u či potvrzení Pošty o odeslání Výpovědi formou dopisu,
děkujeme Vám.
.........................
Prodlužování Vašeho Prémiového členství bylo již zrušené.
Odstoupení od smlouvy již není nárokovatelné, jelikož toto je možné uplatnit nejpozději do 14 dní od data uzavření smlouvy, které bylo v případě Vašeho Prémiového členství ke dni: 15/11/2017.
Dobrý den,
obávám se, že v případě osob, kterým není stydno obohacovat se na poctivých lidech, není mimosoudní cesta možná. Přestávám tedy s upozorňováním a předávám záležitost právníkovi a příslušným institucím. Nehodlám plýtvat energii s lidmi, se kterými dohoda není možná, kterým slovo svědomí nic neříká a kazit si svátky s lidmi, kteří si je užijí na úkor a z peněz lidí, kteří si na ně vydělali poctivou prací.
Všem poctivým zde a pracovníkům této stránky, přeji krásné svátky a úspěšný boj s nepoctivci.
Doufám, že do nového roku s nimi zatočíme.
Zatím krásné svátky
M.O.
Na žádost spotřebitelky přeřazujeme stížnost na ni, aby mohla doplnit své vyjádření.
Dobrý den,
bohužel neoprávněné vymáhání stále pokračuje. Nevím, zda sem má cenu vkládat celou konverzaci a la gramofonová deska, kdy mi společnost opakovaně upírá odstoupení/výpověď.
Nabídla jsem též smírčí kroky formou uhrazení poměrné části automaticky prodlouženého členství do dne mého prvního popudu k výpovědi, což činí jeden den, ač na to dle mého názoru společnost nemá nárok. Nicméně i na smírčí kroky společnost reagovala další upomínkou a pokračováním vymáhacího procesu. Proto jsem celou záležitost oznámila na Policii ČR a Evropské spotřebitelské centrum při České obchodní inspekci, které tuto záležitost již začalo řešit...
Dále bych ráda uvedla, že dle stanoviska občanskoprávního a obchodního kolegia Nejvyššího soudu ze dne 11. 12. 2013, Cpjn 200/2013, uveřejněné pod číslem 102/2013 Sbírky soudních rozhodnutí a stanovisek: v otázce automatického prodlužování (prolongace) trvání smluvního vztahu je zřejmé, že se jedná o ujednání, které upravuje práva a povinnosti stran jinak než zákonná úprava, podle níž by smluvní vztah sjednaný na jeden rok zanikl uplynutím doby (§ 578 ObčZ 1964). Ve spojení s povinnostmi, které prodloužení trvání smlouvy o další rok spotřebiteli přináší, tj. povinností hradit cenu služby (uveřejnění inzerátu), jež byla první rok poskytována „bezplatně“, a v případě jejího nezaplacení i smluvní pokutu a další sankce, včetně omezení možnosti spotřebitele se ze smluvního vztahu vyvázat výpovědí (viz níže), a sjednanou povinností poskytnout plnění poskytovateli v plném rozsahu i v případě, kdy dojde k předčasnému ukončení smlouvy z jeho strany, je zřejmé, že automatické prodloužení doby trvání smlouvy představuje významnou nerovnováhu v právech a povinnostech smluvních stran v neprospěch spotřebitele. Nelze přitom rozumně očekávat, že by spotřebitel s ujednáním o prolongaci souhlasil při vědomí povinností, které jsou s ním spojeny, kdyby měl možnost o něm vyjednávat individuálně. Z toho důvodu je ujednání o automatickém prodlužování smlouvy v daném případě neplatné podle § 55 odst. 2 ObčZ 1964 a k aktivaci povinností smluvních stran předvídaných pro druhý a další rok trvání smlouvy nedojde.
Dále, jak zde již zaznělo: 1) „Všem VIP členům nabízíme naši Záruku úspěchu. Garantujeme kontakt s minimálně 10 doporučenými potenciálními partnery. Zdarma prodlužujeme Vaše VIP členství do té doby, dokud nenavážete plnohodnotný kontakt s nejméně 10-ti uživateli be2.“K ničemu takovému nedošlo. Při nabízení služby jste se zavázali „zárukou úspěchu“. Vámi inzerovaná záruka není v souladu s obchodními podmínkami!§ 1812 odst. 1 občanského zákoníku hovoří jasně: „Lze-li obsah smlouvy vyložit různým způsobem, použije se výklad pro spotřebitele nejpříznivější“.
2) dle § 634/1992 Sb., zákona o ochraně spotřebitele, se dopouštíte klamavých obchodních praktik uveřejňováním profilových obrázků osob, které neodpovídají skutečnosti, a spotřebitel tak na základě toho činí kroky, které by jinak neučinil. Např. profil neodpovídá skutečnosti - na profilové fotce se nevyskytuje reálný uživatel.
3) bod 12. Proces vymáhání - "...pokud bude Váš případ předán k řešení externí vymáhací společnosti, bude o dané skutečnosti informováno více úvěrových institucí (ku příkladu ČNB), co pravděpodobně ovlivní Vaši úvěruschopnost." - Případ již byl předán na externí vymáhací společnost. Zároveň také informujete o předání na úvěrové instituce, např. ČNB. Na základě čeho/jakého zákona/jaké smlouvy jste předali mé informace úvěrovým společnostem? ČNB a úvěrové společnosti ví o mém vztahu s Vámi? Popište to!
4) dTest prosím o vyjádření, jestli je standardní proces vymáhání kontaktování klienta emailem? Bez použití datové schránky či doporučeně poštou.
Také bych tímto ráda uvedla, že smlouvu neuznávám od samého počátku, protože protistrana (Academic Singles/Be2) při jejím sjednávání použila lest a jiné nekalé obchodní praktiky, takže je smlouva absolutně neplatná.
V případě, že nedojde k okamžitému odstoupení od smlouvy a společnost Be2 nedá podnět zastavení vydírání mé osoby, jsem připravena se spolu s dalšími poškozenými bránit (ti kteří veřejně vystupují na diskuzních fórech a sociálních sítích), a to mediální i formou.
M.O.
ID: 42BLKE82
Dobrý den.
Požadavek na úhradu dlužného poplatku byl již jako ústřetový krok z naší strany (v plné výši) stažen.
Pokud si budete přát svůj profil vymazat, můžete tak učinit kliknutím na kruhovou ikonu fotografie, následně na možnost "Nastavení" a "Smazat můj profil".
Přejeme Vám hezký den.
Dobrý den,
děkuji za zprávu a prosím o zaslání potvrzení o ukončení vymáhání i na mou e-mailovou adresu. Až poté budu záležitost považovat za ukončenou
S pozdravem
M.O.
ID: 42BLKE82
Dobrý den.
V zájmu potvrzení výše uvedené skutečnosti ze strany Zákaznického centra prosím kontaktujte přímo ZC Academic singles, a to prostřednictvím emailové adresy: zakaznickyservis@academic-singles.cz,
děkujeme Vám.
Děkuji všem, jež byli nápomocní v kladném vyřešení této záležitosti!