Počet nahlášených stížností: | 440 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 2 |
Opět klasika poslední den na výdej plyšáků a zas je nemají nikde ani jednoho a konkrétně na prodejně Barrandov ještě na dotaz zda-li budou odpověděl p.pokladní jediný chlap to snad chcete abych Vám je šil a řval na celou prodejnu no přísttup k zákazníkovi opravdu hnus čas 14.45hod . Na co jsou akce vnucovat body a pak nemít produkt .Smutný příběh a to jsem společnost Billa měla za solidnějšího obchodníka. Nyní je mi karta řádně nalepena na ..... Simona
Mít dostatek plyšáků na slušných a ochotných zaměstnanců a pokud nejsou schopni zajistit plyšáky tak prodena Billa vydá za kartu šek na odběr zboží jako kompenzaci .Jelikož jeden bod je za útratu min.částky 200,-Kč a na pyšáka je jich potřeba 25 tak to už je slušná útrata v Bille .Myslím že nejsem sama kdo je nespokojen je to na pokutu o klamném jednání podvod na zákazníky.
|
Tweet |
Pokud společnost své zákazníky předem upozornila, že akce je omezena do vyprodání zásob, pak takové ujednání je v souladu s § 1732 odst. 2 občanského zákoníku a tudíž možné.
Kdyby prodávající slibované zboží vůbec neměl v úmyslu dodat a celá akce měla sloužit pouze k nalákání zákazníků na jeho služby, mohlo by takové jednání naplňovat znaky tzv. vábivé reklamy, která je zakázanou obchodní praktikou dle přílohy 1 písm. d) k zákonu o ochraně spotřebitele. Má-li spotřebitel důvodné podezření, že společnost porušila svou zákonnou povinnost, může se obrátit na krajský živnostenský úřad, který je v tomto případě kompetentní vyhodnotit, zda se společnost dopustila klamavé obchodní praktiky dle přílohy 1 písm. d) zákona o ochraně spotřebitele a případně má možnost prodávajícímu uložit ve správním řízení pokutu.
Kompletní pravidla této akce najde spotřebitel zde: https://laskanebeska.billa.cz/static/pdf/pravidla-spotrebitelske-akce.pdf
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.