Počet nahlášených stížností: | 1232 |
Z toho za letošní rok: | 2 |
Stále v řešení: | 13 |
Dobry den, u spolecnosti PPL jsem si nechala poslat balik z eshopu na adresu bydliste. Rano mi dorazila smska ze doruci mezi 16-18 h. V 16:30 dojde smsmka ze si mam balik vyzvednout na jine adrese. Kdyz jsem volala ridici ohledne vysvetleni proc mi nedodal na adresu tak bez reakce a nedovolala jsem . Klara Bradacova
Nedoruceni baliku na spravnou adresu
Kdyz si objednam balik na adresu dom tak predpokladam, ze mi taky domu bude dorazen. A ne abych jezdila a vyzvedavala zasilky vsude mozne. Vzhledem k tomu, ze je to prvni negativni zkusenost tak zadam pouze vysvetleni.
|
Tweet |
Co se týká nesplnění povinnosti dodat řádně dle zasílatelské smlouvy v deklarovaném termínu, bylo by nutné namítnout skutečnost, že se zasílatel nepokusil zásilku dodat a tím porušil povinnost ze smlouvy, kterou má uzavřenou s odesílatelem, který by mohl vadné poskytnutí služby reklamovat.
Za včasné doručení ve vztahu mezi podnikatelem a spotřebitelem odpovídá podnikatel, protože povinnost dodat je dle českého práva splněna dojitím zboží do místa dodání, tj. standardně do bydliště spotřebitele. Vzhledem k tomu, že zasílatelskou smlouvu uzavíral prodávající (odesílatel zboží), ten je také oprávněn uplatnit reklamaci u svého smluvního partnera, pokud služba nebyla poskytnuta v souladu se smlouvou.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009. Spotřebitelka má také možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.