Počet nahlášených stížností: | 99 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Dne 22.12.2013 jsem si přes server ZAPAKATEL objednal 2x HODINOVÁ HAWAJSKÁ MASÁŽ ZA 299 KČ. Dne 9.1.2014s jsem zjistil, že se mi dne 27.12.2013 odečetla částka 598,-Kč celkem 3x (ID transakce: 1086000268312, 1086000268311, 1086000031707).Celkem tedy došlo k přeplatku o 1196,-Kč. Od té doby společnost ZAPAKATEL žádám o navráceníuvedené částky, kdy jsem již společnosti zaslal požadované první 3 čísla plat.karty a poslední 3 čísla plat.karty, kterou byla platba provedena a dále kopie výpisu bankovního účtu, kde byly uvedeny stržené platby.
>> Petr Hlad
služba - 2x HODINOVÁ HAWAJSKÁ MASÁŽ ZA 299 KČ.
Vrácení přeplatku 1196,-Kč.
|
Tweet |
V tomto případě se dvě platby navíc staly bezdůvodným obohacením společnosti. Spotřebitel nás informoval, že jedna z plateb již byla dohledána.
Na společnost Spojka Group s.r.o. byl podán insolvenční návrh (https://isir.justice.cz/isir/ueu/evidence_upadcu_detail.do?id=aa924b73-cebb-4f75-b4ee-24e069954127). Pokud má tedy spotřebitel stále u společnosti pohledávku, doporučujeme ji přihlásit do insolvenčního řízení. Činí se tak u soudu, u kterého je podán insolvenční návrh.
Zde je možné stáhnout formulář pro přihlášení pohledávky i s pokyny pro jeho vyplnění: https://isir.justice.cz/isir/common/stat.do?kodStranky=FORMULAR
Vzhledem ke skutečnosti, že byl na společnost podán insolvenčí návrh a společnost nevyužila možnosti reakce na stížnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.