Společnost


be2 S.a.r.l.

Počet nahlášených stížností:2795
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:1
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

71%
29%
Toto skore je založeno na 506 stížnostech.

#20220Automaticky obnovené Prémiové členství v Academic Singles

Stav stížnosti

vyřešeno

Celková doba trvání

2 dny 17 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
19.12.2017, před 7 lety

Jana Svítilová

Znění stížnosti

Dobrý den, přišla mi upomínka o nezaplacení tří měsíčního členství na seznamce www.academic-singles.cz, kde jsem si zaplatila jeden měsíc prémiového členství ke dni 21.17.2017. Služba mi byla následně automaticky prodloužena na další tři měsíce za 2247,- Kč, k tomuto poplatku je ještě připočítán manipulační poplatek ve výši 298,- Kč, celková dlužná částka činí 2545,- Kč.
Tuto sumu mám uhradit do 25.12.2017, nebo bude případ předán externí vymahačské firmě.
Ráda bych svůj profil a veškeré spojení s touto firmou ukončila, přístup k mému profilu je blokován, dokud nezaplatím výše uvedenou částku, nemohu tedy profil smazat ani zrušit Prémiové členství.


Produkt

Referenční číslo mé pohledávky: CZ-2017-11-22-165906885-AS-DN


Požadované řešení

Okamžité zrušení VIP členství a smazání profilu


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
20.12.2017 10:15, před 7 lety

Pokud bylo mezi stranami sjednáno poskytování služeb v rámci placeného členství, obsahují obchodní podmínky automatickou prolongaci. Se sjednáním služby mohl spotřebitel souhlasit i s prováděním opětovné platby. Tyto skutečnosti je třeba si ověřit. Pokud budou naplněny, doporučujeme spotřebiteli smlouvu v souladu s obchodními podmínkami prokazatelně vypovědět.

Dle všeobecných obchodních podmínek společnosti be2 S.a.r.l. je možné smluvní vztah vypovědět. Pro ukončení smlouvy je tedy vhodné zaslat společnosti výpověď. Výpověď je účinná jejím doručením a spotřebitel má v takovém případě právo na vrácení poměrné části zaplacených peněžních prostředků za dané období.

Pokud spotřebitel výpověď placeného členství ve stanovené výpovědní lhůtě zašle prokazatelnou formou například prostřednictvím společností uváděné emailové adresy: zakaznickyservis@be2.cz či faxu, popřípadě se pokoušel zaslat, ale z důvodů na straně podnikatele mu to nebylo umožněno, stačí přeposlat společnosti znovu výpovědní email, popřípadě fax, a tím prokázat snahu o včasné a řádné vypovězení VIP statusu v souladu s Všeobecnými obchodními podmínkami společnosti. Zkracuje-li společnost spotřebitele na jeho právech, k takovému jednání se nepřihlíží a jde to k tíži společnosti. Pokud tedy společnost záměrně znemožňuje vypovězení smlouvy, nemůže se dožadovat toho, že právní vztah nebyl ze strany spotřebitele řádně ukončen.

Žádat vrácení již zaplacených částek za minulá období by bylo možné pouze v případě, pokud by osoba, která uzavřela smlouvu, prokázala, že nebyla o automatickém prodloužení smlouvy informována, a že nebyla seznámena s cenou poskytované služby.

Vzhledem k tomu, že se jedná o zahraniční podnikatelský subjekt, doporučujeme spotřebiteli, aby se v případě nevyřešení situace v mimosoudním řešení sporů, obrátil na Evropské spotřebitelské centrum na internetových stránkách www.evropskyspotrebitel.cz, které bezplatně, rychle a efektivně pomáhá spotřebitelům řešit spory s obchodníky z jiného členského státu EU, Islandu nebo Norska.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
21.12.2017 11:10, před 7 lety

ID: 2V5KAB37


Přejeme Vám dobrý den, paní Svítilová.

Mějte prosím na paměti, že jste souhlasila s Všeobecnými obchodními podmínkami Academic singles (VOP), kterých součástí jsou také informace související s prodloužením Vašeho Prémiového členství, zakoupeného k datu: 21/10/2017. Prolongace je uvedená i na platební stránce, v rámci které jste si své členství zvolila a uhradila a také na potvrzení o realizaci úhrady, které Vám bylo odeslané prostřednictvím emailové komunikace ihned po realizaci platby.

Prémiové členství je prodloužené v případě, že jej klient včas a řádně nevypoví. Výpověď Prémiového členství je přitom potřebné uskutečnit nejpozději 4 dny před datem vypršení uhrazeného období (t.j. 4 dny před jeho prodloužením).

Jelikož nebyla z Vaší strany zaznamenaná žádná snaha o včasné a řádné vypovězení Vašeho Prémiového členství, bylo toto – v souladu s VOP – prodloužené.

Pokud došlo z naší strany k omylu a Výpověď jste nám v stanovené výpovědní lhůtě zaslali (prostřednictvím FAX-u, dopisu či přílohy emailu), přepošlete nám prosím svůj výpovědní email, kopii potvrzení o odeslání FAX-u či potvrzení Pošty o odeslání Výpovědi formou dopisu,

děkujeme Vám.

.........................

Prodlužování Vašeho Prémiového členství bylo již zrušené.

Profil samotný bude možné vymazat jakmile bude uhrazený dlužný poplatek, který je v rámci daného profilu v současnosti evidovaný.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce spotřebitele

Publikováno
21.12.2017 17:25, před 7 lety


Jana Svítilová

Dobrý den,

již včera jsem na adresu zakaznickyservis@be2.cz poslala oskenovanou kopii písemné výpovědi smlouvy o poskytování VIP členství na stránkách www.academic-singles.cz (v příloze přikládám kopii).
S ohledem na výše uvedené prosím o potvrzení končené částky, kterou je třeba uhradit za placenou službu (poskytování VIP členství) v daném časovém období před podáním výpovědi.

Jana Svítilová

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
22.12.2017 12:43, před 7 lety

ID: 2V5KAB37


Dobrý den, paní Svítilová.

Zrušení prodlužování Vašeho Prémiového členství - na základě Vámi zaslané Výpovědi - Vám bylo potvrzené již v rámci předešlého komentáře, děkujeme Vám za pochopení.

Celková výše dlužné částky činí k dnešnímu dni 2 545 Kč (viz prosím také Upomínkový email ze dne 19.12.2017).

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Uzavření stížnosti

Publikováno
22.12.2017 13:23, před 7 lety


Jana Svítilová

Hodnocení: