Společnost


HP TRONIC, s.r.o. (dříve DATART INTERNATIONAL,a.s.)

Počet nahlášených stížností:253
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:18
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

50%
50%
Toto skore je založeno na 4 stížnostech.

#20221Klamavá reklama

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

2 měsíce 5 dnů 13 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
19.12.2017, před 7 lety

Alžběta Novotná

Znění stížnosti

Společnost nabízí za nákup některých produktů tzv. cashback až ve výši 100Kč, které slibuje vrátit na účet kupujícího po zaregistrování produktu na stránkách philips.cz. Po zakoupení produktu a registraci jsme zjistili, že žádné peníze nedostaneme zpět, že nám jen slavnostně hlásí že registrací byla prodloužena jeho reklamační doba. Nikde!!! nebylo uvedeno, že by se tzv cashback měl týkat jiného způsobu vrácení peněza a už vůbec ne tohle. Považujeme to za oklamání spotřebitele, protože bychom se popř,rozhodli pro jiný, levnější produkt.


Produkt

Philips Series 7000 Wet & Dry S7310/12 + CashBack 500 Kč


Požadované řešení

požadujeme zaslat slíbené peníze zpět na náš účet tak, jak reklama slibuje.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
20.12.2017 11:24, před 7 lety

Klamavou obchodní praktiku definuje § 5 zákona č. 634/1992 Sb., o ochraně spotřebitele. Takovou praktikou je jednání podnikatele vůči spotřebiteli, které je v rozporu s požadavky odborné péče a je způsobilé podstatně ovlivnit jeho rozhodování tak, že může učinit obchodní rozhodnutí, které by jinak neučinil.

Zjištění porušení zákazu klamavé obchodní praktiky může být sankcionováno ze strany České obchodní inspekce, které může spotřebitel podat podnět pro porušení zákona o ochraně spotřebitele. Podat podnět je možné prostřednictvím následujícího webového odkazu www.coi.cz/cz/spotrebitel/prava-spotrebitelu/podani-stiznosti-podnetu-dotazu/.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
25.2.2018 10:13, před 7 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.