Počet nahlášených stížností: | 253 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 18 |
Společnost nabízí za nákup některých produktů tzv. cashback až ve výši 100Kč, které slibuje vrátit na účet kupujícího po zaregistrování produktu na stránkách philips.cz. Po zakoupení produktu a registraci jsme zjistili, že žádné peníze nedostaneme zpět, že nám jen slavnostně hlásí že registrací byla prodloužena jeho reklamační doba. Nikde!!! nebylo uvedeno, že by se tzv cashback měl týkat jiného způsobu vrácení peněza a už vůbec ne tohle. Považujeme to za oklamání spotřebitele, protože bychom se popř,rozhodli pro jiný, levnější produkt.
Philips Series 7000 Wet & Dry S7310/12 + CashBack 500 Kč
požadujeme zaslat slíbené peníze zpět na náš účet tak, jak reklama slibuje.
|
Tweet |
Klamavou obchodní praktiku definuje § 5 zákona č. 634/1992 Sb., o ochraně spotřebitele. Takovou praktikou je jednání podnikatele vůči spotřebiteli, které je v rozporu s požadavky odborné péče a je způsobilé podstatně ovlivnit jeho rozhodování tak, že může učinit obchodní rozhodnutí, které by jinak neučinil.
Zjištění porušení zákazu klamavé obchodní praktiky může být sankcionováno ze strany České obchodní inspekce, které může spotřebitel podat podnět pro porušení zákona o ochraně spotřebitele. Podat podnět je možné prostřednictvím následujícího webového odkazu www.coi.cz/cz/spotrebitel/prava-spotrebitelu/podani-stiznosti-podnetu-dotazu/.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.