Počet nahlášených stížností: | 3 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Po objednání dětské postýlky na www.vasetvorilka.cz a zaplacení předem 8.9.2017 s dohodou dodání max 6 týdnů ustala komunikace ze strany pana Cejky. Potom přisly na řadu až neskutečné výmluvy, slibování odeslaného zboží i s termínama, potom opět nové možné termíny. Po trochu ostřejší komunikaci postupně během měsíce došlo celkem 5 balíku. Celkem za 12týdnů a to do 10.12.2017 Bez faktury a návodu. Faktura na vyžádání emailem + nicneříkající univerzální kresba. Provedení dětské postýlky na úrovni druhého ročníku oboru truhlář - zedník. Hlavy vrutu nekryté, absence jiného nábytkového kování, barva mizerná.
Stránky s uvedenou pouze fiktivní adresou v Praze, jinak firma zřejmě sídlí v pronajatých prostorech v centru Pacova.
dětská postýlka
sleva a upozornění možných kupujících na podvodný e-shop
|
Tweet |
Prodávající odpovídá kupujícímu (spotřebiteli) za to, že věc je při převzetí kupujícím bez vad, tedy že má zákonem stanovenou jakost v době převzetí. Touto jakostí se rozumí, že věc:
• má vlastnosti předně ve smlouvě ujednané, prodávajícím nebo výrobcem popisované, nebo na základě jimi prováděné reklamy a s ohledem na povahu zboží očekávané, popřípadě vlastnosti pro věc takového druhu obvyklé,
• hodí se k účelu, který pro její použití prodávající uvádí nebo ke kterému se věc tohoto druhu obvykle používá,
• odpovídá jakostí nebo provedením smluvenému vzorku nebo předloze,
• je v odpovídajícím množství, míře nebo hmotnosti,
• vyhovuje požadavkům právních předpisů.
Kupující má právo na dodání nové věci, případně jen její součásti, není-li to vzhledem k povaze vady neúměrné. Pokud není možné věc či její část vyměnit, může kupující odstoupit od smlouvy. Jiná je situace, pokud lze vadu bez zbytečného odkladu odstranit opravou a požadavek na novou věc by byl nepřiměřený, pak má kupující právo na opravu. Právo na slevu náleží kupujícímu vždy, pokud neuplatní jiné právo.
Pokud se podle spotřebitele jedná o nebezpečný výrobek, může podat podnět k prošetření České obchodní inspekci, která je v tomto případě příslušným dozorovým orgánem.
Nebude-li možné spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese: www.adr.coi.cz.
Podnikatel byl o podané stížnosti informován, bohužel však dosud neprojevil zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009. Spotřebitel může také využít mimosoudního řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.