Počet nahlášených stížností: | 258 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 1 |
Dobrý den
Nechtěla,jsem to nedodané zboží,neoprávněné vrácené peníze ,ale situace,přerostla,vím,že mají přepravci toho hodně,ale arogatní,sprosté chování pana Jeníčka,jezdí pro lokalitu Brno- Líšeń, je nesnesitelné.
Platíme poštovné a zásilka by se měla doručit v pořádku, v daném času.
27.11.2017 -zásilka č.07095403968 částka 3480 kč.-nedoručena
28.11.2017-nedoručena
29.11.2017-doručena,rozbalený balík
Arogantní chování, cituji,jeho slova, na volání,že nebudu doma ,přesně v 9 hod,ale ,že budu doma od 10-17 hod,jestli,by mě zásilku nemohl doručit,že se přizpůsobím,tak mě řekl, že nemohl,že jsem měla být doma,že má 80 lidí v líšni,že se nebude vracet.zásilka měla být doručena č.2 zásilky 07095424247,čáska 2628, měla být doručena 4.12-doručena až 11.12.NĚKOLIKRÁT VOLÁNÍ-NEDÁ SE S panem Jeníčkem absoltně domluvit.
3 zásilka s číslem 06070904987, v částce 570 KČ,ZE DNE 12.12.2017, měla být doručena v pátek asi 15.12,celý den jsem byla doma a pán Jeníček se ani neobtěžoval, zavolat esem. Reagovala jsem na esm.zprávu,že zásilka bude toho dne doručena.KOLEM 16 50 HOD. volám jestli zásilka ,bude ještě doručena, vzal to kolega a řekl,mě tu zásilku nechal na depu v Rajhradě,ale následující pondělí bude zásilka durečena-nedoručeno.
4.zásilka,ze dne 20.12.mě došla esem.,že má být doručen balík- 08877912906 za 4192.Po 9 hod,mě pán Jeníček volal,že mě zásilku veze a že mám jít pomalu dolů,bydlíme až v 7 patře,než výtah přijede, otázka i s oblékáním asi max 4 min. Źe mám platit 4762,že v esem mám 4192 KČ,že mě měl na to upozornit,jak mě volal,že bych měla peníze nachystaný a ,že jsem nemohla tušit,že mě veze balíček z pátku.Na otázku, že si skočím dom pro peníze,otázka 1 min,tak na mě spustil,že tam nebude čekat,že tam čeká 15 min. Bohužel čásku,jsem neměla přesnou,rozčiloval se,že nemá mě jak vrátit z 5000 KČ,nakonec,šel do auta,pro nějaké peníze,vrátil mě 50 kč, stím,že mě již přeplatil.Částka 5000-4762,čáska 180 KČ.mě ošidil.Nehledě na to,že mu nepsala propiska a jak zacházel s balíčkama ,kde je elektronika.Prosím o prošetření a vrácení peněz v částce 180 KČ.
Děkuji. S pozdravem Moravcová, ADRESA J.FAIMANOVA 7, BRNO- líšeń
Prosím o projednání celé situace a navrácení částky 180 KČ.
|
Tweet |
Mezilidské vztahy se řídí zejména zásadami slušnosti. Pracovník jedná za společnost, která by měla mít zájem na jeho vhodném chování k zákazníkům, lze se tedy setkat i s různými kodexy, které zaměstnavatelé vypracovávají pro své zaměstnance. Vzhledem k výše uvedenému je vhodné se se stížnostmi směřujícími pouze na chování zaměstnanců obrátit přímo na jejich nadřízené či zákaznickou linku společnosti.
V případě nesprávného vyúčtování ceny má spotřebitel právo na vrácení bezdůvodného obohacení dle § 2991 občanského zákoníku, které vzniklo bez spravedlivého důvodu. V takovém případě by bylo možné využít např. svědeckou výpověď, popř. jiný věrohodný důkaz k prokázání, jakou bankovkou bylo placeno a kolik bylo přepravcem vráceno.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009. Spotřebitelka má také možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.