Počet nahlášených stížností: | 1247 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 5 |
Při osobní návštěvě na kontaktním středisku o2 v kroměřiži na změnu produktu-tarifu na vyšší internet nám bylo sděleno,že nový tarif bude aktivován pouze na zkoušku a je nutné do měsíce původní odhlásit.při vysvětlování jsme pochopili z rozhovoru, že bude účtován jen jeden poplatek,evidentně byl z kontroly vyúčtování aktivován nový internet a původní nepoužíván, avšak vyúčtování bylo za oba tarify.při reklamaci na kontaktním středisku nám pracovník tvrdil,že nás takto neinformoval.je naprosto nepochopitelné jak je možné platit oba tarify, když je nelze zaráz využivat.mimo jiné při vyřizování nabízel další a další produkty, o které jsme neměli zájem, patrně je to jejich pracovní povinnost ale pro zákazníky někdy až velmi nepříjemné.
změna tarifu internetu nižšího internet start + na vyšší internet optimal hd
žádáme vrácení poměrné finanční částky za původní tarif - slevy - od doby aktivace vyššího tarifu .
|
Tweet |
Pokud byl při nabízení služby sdělen spotřebiteli nepravdivý údaj, mohlo by se jednat o klamavou obchodní praktiku, která je zákonem o ochraně spotřebitele zakázaná. Dozor nad dodržováním zákona o ochraně spotřebitele na úseku komunikací provádí Český telekomunikační úřad. Má-li spotřebitel důvodné podezření, že společnost porušuje zákon o ochraně spotřebitele, je vhodné podat podnět tomuto úřadu.
Dozorový orgán je oprávněn požadovat po podnikateli, aby ve správním řízení prokázal správnost skutkových tvrzení v souvislosti s obchodní praktikou, jestliže se takový požadavek s ohledem na oprávněné zájmy podnikatele a kteréhokoliv účastníka řízení jeví vzhledem k okolnostem daného případu jako přiměřený. Pokud podnikatel nepředloží požadované důkazy nebo pokud dozorový orgán považuje důkazy předložené za nedostatečné, považují se skutková tvrzení za nesprávná.
Pokud spotřebitel s vyúčtováním nesouhlasí, měl by uplatnit reklamaci. Společnost je povinna vyřídit reklamaci bez zbytečného odkladu, nejpozději do 1 měsíce ode dne doručení reklamace. V případě, že společnost reklamaci zamítne nebo uplyne lhůta pro její vyřízení, může se spotřebitel do jednoho měsíce ode dne doručení vyřízení reklamace (nebo uplynutí lhůty pro její vyřízení) obrátit na Český telekomunikační úřad s námitkou proti vyřízení reklamace (vzorový formulář je možné vyhledat na webové adrese www.dtest.cz/clanek-3295/namitka-k-ceskemu-telekomunikacnimu-uradu-proti-vyrizeni-reklamace-sluzby-elektronickych-komunikaci). Řízení je zpoplatněno (100,- Kč) a pracovníci Českého telekomunikačního úřadu na základě dodaných podkladů rozhodnou, zda společnost postupovala správně, či ne.
Pěkný den,
v tuto chvíli je reklamace v řešení našich specialistů. Ti vás budou s vyřešením kontaktovat v co nejkratší době.
S pozdravem a přáním pěkného dne,
Petr Šimeček
Guru pro Social Media, O2
Dobrý den,
Společnost O2 reagovala na naši stížnost. Vyřešila záležitost k naší spokojenosti, tj. jak jsme uvedli v návrhu na řešení , vrácením poměrné částky za původní tarif.
Děkujeme dTestu za Vaši intervenci a přejeme Vám další úspěchy v pomoci všem občanům naším republiky v zájmu ochrany spotřebitele.
Pěkný den,
jsme rádi, že byla reklamace vyřešena ke spokojenosti. Přejeme vše nejlepší do nového roku 2018.
Petr Šimeček
Guru pro Social Media, O2
Hodnocení:
Komentář: s poděkováním dTestu - spokojenost s krátkým termínem vyřízení a vstřícnost O2