Společnost


ČESKÝ MINCOVNÍ OBCHOD

Počet nahlášených stížností:76
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

48%
52%
Toto skore je založeno na 27 stížnostech.

#20234Ukončení smlouvy

Stav stížnosti

vyřešeno

Celková doba trvání

8 hodin 45 minut

Detail stížnosti

Publikováno
20.12.2017, před 7 lety

Anna Špírková

Znění stížnosti

Dne 6.12.2017 jsem odeslala žádost o ukončení smlouvy a žádost o vyřazení z databáze podle vašich vzorů a pokynů doporučeně. Bez ohledu na tuto skutečnost mi společnost i nadále posílá dopisy s mými osobními údaji.


Požadované řešení

Chtěla bych spolupráci ukončit.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
20.12.2017 11:55, před 7 lety

Pokud byl závazek mezi společností a spotřebitelem zrušen, může spotřebitel písemně (nejlépe doporučeně s dodejkou) požadovat po společnosti vyřazení svých osobních údajů z databáze společnosti. Pokud totiž spotřebitel odejme společnosti souhlas se zpracováním osobních údajů, společnost je povinná to respektovat. Pakliže bude společnost nadále i po této písemné výzvě proti vůli spotřebitele nakládat s jeho osobními údaji, bude žádoucí se obrátit neprodleně na Úřad pro ochranu osobních údajů s podáním podnětu na porušování § 5 odst. 5 a § 21 odst. 1 písm. b) zákona o ochraně osobních údajů. Více informací je možné vyhledat také na webové adrese www.dtest.cz/clanek-3455/zadost-o-odstraneni-osobnich-udaju-z-databaze.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
20.12.2017 16:30, před 7 lety

Vážená paní Špírková,

Dle Vašeho požadavku ze dne 8.12.2017 jsme dali pokyn, aby Vám nadále nebyly zasílány žádné reklamní nabídky.

Mějte prosím pochopení, že všechny dodávky – písemné nabídky, které se nacházejí již v tiskárně nebo jsou v oběhu nemůžeme zastavit jen pro jednoho zákazníka. Může se tedy stát, že obdržíte ještě některou z našich aktuálních nabídek v období 6-8 týdnů.

Z tohoto důvodu další urgence není nutná. Váš požadavek byl registrován.

Děkujeme za pochopení

S pozdravem

Reklamační oddělení ČMO

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Uzavření stížnosti

Publikováno
20.12.2017 20:18, před 7 lety


Anna Špírková

Hodnocení: