Počet nahlášených stížností: | 76 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Dne 6.12.2017 jsem odeslala žádost o ukončení smlouvy a žádost o vyřazení z databáze podle vašich vzorů a pokynů doporučeně. Bez ohledu na tuto skutečnost mi společnost i nadále posílá dopisy s mými osobními údaji.
Chtěla bych spolupráci ukončit.
|
Tweet |
Pokud byl závazek mezi společností a spotřebitelem zrušen, může spotřebitel písemně (nejlépe doporučeně s dodejkou) požadovat po společnosti vyřazení svých osobních údajů z databáze společnosti. Pokud totiž spotřebitel odejme společnosti souhlas se zpracováním osobních údajů, společnost je povinná to respektovat. Pakliže bude společnost nadále i po této písemné výzvě proti vůli spotřebitele nakládat s jeho osobními údaji, bude žádoucí se obrátit neprodleně na Úřad pro ochranu osobních údajů s podáním podnětu na porušování § 5 odst. 5 a § 21 odst. 1 písm. b) zákona o ochraně osobních údajů. Více informací je možné vyhledat také na webové adrese www.dtest.cz/clanek-3455/zadost-o-odstraneni-osobnich-udaju-z-databaze.
Vážená paní Špírková,
Dle Vašeho požadavku ze dne 8.12.2017 jsme dali pokyn, aby Vám nadále nebyly zasílány žádné reklamní nabídky.
Mějte prosím pochopení, že všechny dodávky – písemné nabídky, které se nacházejí již v tiskárně nebo jsou v oběhu nemůžeme zastavit jen pro jednoho zákazníka. Může se tedy stát, že obdržíte ještě některou z našich aktuálních nabídek v období 6-8 týdnů.
Z tohoto důvodu další urgence není nutná. Váš požadavek byl registrován.
Děkujeme za pochopení
S pozdravem
Reklamační oddělení ČMO
Hodnocení: