Počet nahlášených stížností: | 6 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Dne 16.12.2013 nás u východu prodejny Makro Stodůlky zastavil prodejce firmy Wellmax s nabídkou masážního polštáře. Po vyzkoušení a vylosování slevy 50 proc.,jsme si přístroj zakoupili v ceně 4990 Kč. Po domácím vyzkoušení jsme zjistili, že nám přístroj nevyhovuje naopak zhoršuje problémy. Dne 23.12.jsme firmě Wellmax zaslali doporučený dopis, kde jsme sdělili odstoupení od kupní smlouvy, splněna byla lhůta 14 dnů dle obč.zákon. Jelikož na dopis nikdo nereagoval, kontaktovali jsme firmu Wellmax telefonicky,kde jsme hovořili s panem Štěpánkem, který nám sdělil,že žádný dopis zatím neobdržel.Poté jsme pana Štěpánka kontaktovali znova a velmi vulgárním způsobem nám sdělil,že se s námi nebude bavit a že na vyřízení má 30 dnů. Dnes 27.1 jsme obdrželi dopis s tím,že jsou ochotni akceptovat odstoupení od kupní smlouvy, ale musíme uhradit profesionální vyčištění zdravotní pomůcky v ceně 1490 Kč plus náklady. Myslíme si, že dle obč. zákoníku nemá firma nárok na tyto požadavky.
masážní polštář relaxfit
jelikož byly splněny všechny požadavky pro odstoupení od smlouvy, měli bychom dostat peníze zpět v plné výši i v řádném termínu.
|
Tweet |
Dle § 57 občanského zákoníku má spotřebitel nárok do 14 dnů odstoupit od kupní smlouvy bez uvedení důvodu a bez sankce. Prodejce má povinnost do 30 dnů vrátit uhrazené finanční částky. Jak je výše řečeno, takové odstoupení je bez sankce, tudíž prodejce nemá nárok účtovat si jakoukoli paušální částku za použití/vyzkoušení výrobku. Prodejce by měl nárok pouze na náhradu škody v případě, že by došlo k poškození výrobku např. použitím, které by bylo v rozporu s návodem.
Společnost WELLMAX Trade s.r.o. se rozhodla nevyužít možnosti mimosoudního řešení sporů. Případné spory mohou být tedy řešeny pouze ve správním, případně soudním řízení, nikoliv prostřednictvím služby VašeStížnosti.cz, která je založena na principu dobrovolnosti.