Společnost


be2 S.a.r.l.

Počet nahlášených stížností:2795
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:1
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

71%
29%
Toto skore je založeno na 506 stížnostech.

#20244Podvod - neoprávněné strhnutí částky 2247kč z bankovního účtu

Stav stížnosti

vyřešeno

Celková doba trvání

10 dnů 23 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
20.12.2017, před 7 lety

Zuzana Kapusňáková

Znění stížnosti

Dobrý den,

žádám Vás o pomoc při zrušení mého členství a navrácení neoprávněně strženého poplatku ve výši 2.247,-Kč přímo z mého účtu.

Dne 17.11.2017 jsem si aktivovala VIP členství na jeden měsíc na seznamce Academic Singles a zaplatila 149,- Kč s tím, že o další členství jsem již zájem neměla a společnost mě neuvědomila o tom, že se členství prodlužuje a že si automaticky bez mého vědomí strhne níže uvedenou částku.

Dnes 17.12. 2017 jsem zjistila, že mi byla z mého účtu neoprávněně stržena výše uvedenou společností částka ve výši 2.247,- Kč. Na internetových stránkách lživě uvedeno jak členství zrušit přímo na webových stránkách v sekci Můj profil/vlastnosti - tato položka na webu neexistuje. Díky tomu nejde ani účet smazat.
Dle všeobecných podmínek je potřeba členství zrušit písemně, proto jsem výpověď zaslala emailem na adresu zakaznickyservis@be2.cz a následně ji dnes zašlu také poštou do Lucemburska.
Na email mi přišla pouze automatická odpověď, že mi bude do 48 hodin na zprávu odpovězeno. Nyní čekám na odpověď.

Předem děkuji za pomoc.

Zuzana Kapusňáková


Požadované řešení

Zrušení Premium členství, smazání účtu na seznamce a vrácení stržené částky ve výši 2247kč.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
21.12.2017 12:55, před 7 lety

Než dojde k uzavření smlouvy mezi spotřebitelem a společností, má společnost povinnost informovat spotřebitele o ceně nebo způsobu jejího určení za jedno zúčtovací období, kterým je vždy jeden měsíc, pokud je tato cena neměnná. Společnost má dále povinnost informovat spotřebitele o době trvání závazku a podmínky ukončení závazku. Společnost by v případě sporu musela prokázat, že spotřebitele řádně informovala. Zda podaná informace byla dostačující, se posoudí nejen vzhledem k jejímu obsahu, ale i ke způsobu jejího vyjádření. Pokud společnost spotřebitele o podmínkách smluvního vztahu řádně neinformovala, mohl by spotřebitel namítat neplatnost smlouvy, neboť byl uveden společností v omyl.

Pokud bylo mezi stranami sjednáno poskytování služeb v rámci placeného členství, obsahují obchodní podmínky automatickou prolongaci. Se sjednáním služby mohl spotřebitel souhlasit i s prováděním opětovné platby. Tyto skutečnosti je třeba si ověřit. Pokud budou naplněny, doporučujeme spotřebiteli smlouvu v souladu s obchodními podmínkami prokazatelně vypovědět.

Dle všeobecných obchodních podmínek společnosti be2 S.a.r.l. je možné smluvní vztah vypovědět. Pro ukončení smlouvy je tedy vhodné zaslat společnosti výpověď. Výpověď je účinná jejím doručením a spotřebitel má v takovém případě právo na vrácení poměrné části zaplacených peněžních prostředků za dané období.

Žádat vrácení již zaplacených částek za minulá období by bylo možné pouze v případě, pokud by osoba, která uzavřela smlouvu, prokázala, že nebyla o automatickém prodloužení smlouvy informována, a že nebyla seznámena s cenou poskytované služby.

Vzhledem k tomu, že se jedná o zahraniční podnikatelský subjekt, doporučujeme spotřebiteli, aby se v případě nevyřešení situace v mimosoudním řešení sporů, obrátil na Evropské spotřebitelské centrum na internetových stránkách www.evropskyspotrebitel.cz, které bezplatně, rychle a efektivně pomáhá spotřebitelům řešit spory s obchodníky z jiného členského státu EU, Islandu nebo Norska.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
22.12.2017 12:08, před 7 lety

ID: 6B5PKE52


Přejeme Vám dobrý den.

Dle našich informací Vás již kontaktovalo Zákaznické centrum be2 – překontrolujte si prosím svou schránku a reagujte na přijatý email,

děkujeme Vám.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Uzavření stížnosti

Publikováno
31.12.2017 13:13, před 7 lety


Zuzana Kapusňáková

Hodnocení: