Počet nahlášených stížností: | 45 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Poštou mi přišlo objednané ložní prádlo a prostěradlo - odlišná barva i rozměr !!! na své náklady jsem balík poslala zpět, JADAKO nijak nereagovalo (k čemu tedy uvádím e-mail a tel.číslo ?!?) , a za měsíc mi (opět bez upozornění) poslali původně objednané zboží , bez omluvy , bez náhrady za zaplacený balík . S takovým přístupem se neslučuji a již nikdy si od vás nic neobjednám .
Minářová Dagmar
Reakci JADAKA si představuji : omluvu za jimi způsobenou chybu a náhradu za poštovné (100,-) na můj účet .
Minářová Dagmar
|
Tweet |
Náklady spojené s vyřízením nese v případě uznané reklamace vždy prodejce. Pokud spotřebitel musí vadné zboží na reklamaci prodejci odeslat, musí mu prodejce na své náklady zboží zaslat zpět. Pokud spotřebiteli nějaké účelně vynaložené náklady s reklamací vzniknou, má právo po prodejci požadovat jejich uhrazení. Poštovné patří mezi typické náklady spojené s reklamací.
Níže zasíláme webový odkaz, na kterém je možné vyhledat další informace o této problematice a také Žádost o náhradu nákladů spojených s reklamací www.dtest.cz/clanek-3279/zadost-o-nahradu-nakladu-spojenych-s-reklamaci.
Od 1. února 2016 začalo fungovat mimosoudní řešení spotřebitelských sporů při České obchodní inspekci. Spotřebitel má také možnost se obrátit na tento úřad (návrh na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné podat přes následující webový formulář https://adr.coi.cz/cs).
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009. Spotřebitelka má také možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.