Počet nahlášených stížností: | 3256 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Dne 23.11.2017 jsem podala na poště 408 01 Rumburk balíček BA0266972316X na adresu JiřinA Benková,Petra Slezáka 14.,186 00
PRAHA-Karlín
Když po týdnu balíček nedošel,na karlínské poště sdělili,že tam dotyčný balík není.Reklamovala jsem to tedy na poště v Rumburku,kde zjistili,že balíček dorazil do Prahy dne 27.11.2017.Po nové urgenci na karlínské poště bylo sděleno,že balíček na poště je a vzhledem k tomu,že adresátka není schopna si sama balíček vyzvednout,doručí ho 11.12.2017 přímo do bytu adresátky.Nedoručili ho,naopak balíček se mi vrátil dne 15.12.2017 do Varnsdorfu.
Upozornuji,že pošta vůbec nedala do schránky avizo,že balík na poště je.Evidentní lhostejnost neomlouvá ani jistě předvánoční rumrajch,nehledě k zbytečně vyhozených 74 Kč,ztráty času s reklama cí a lítosti nad tím,že balíček,který měl způsobit radostné překvapení,překvapil zcela jinak.
Ludmila Pospíchalová
S uvedenou pobočkou Karlín je to již třetí špatná zkušenost.Ty předchozí dvě nemohu již doložit.Prosím o přešetření kvalifikace poštovních zaměstnanců a jejich přístupu k práci.
|
Tweet |
Podnik je povinen se o doručení prokazatelně pokusit a následně o uložení zásilky informovat. Pokud tak neučiní, je možné podat reklamaci. Pokud nebyla poštovní zásilka dodána, má spotřebitelka možnost uplatnit reklamaci dle čl. 43 "Poštovních podmínek České pošty, s.p." Česká pošta je povinna reklamaci vyřídit nejpozději do 30 dnů od jejího přijetí. Pokud se v této lhůtě k reklamaci nevyjádří nebo jí nevyhoví, může spotřebitel do jednoho měsíce podat námitku k Českému telekomunikačnímu úřadu. Zahájení řízení o námitce je však spojeno s poplatkem.
Česká pošta, s.p. se rozhodla nevyužít službu VašeStížnosti.cz pro řešení sporů se svými zákazníky. Vzhledem k tomu, že je námi poskytované mimosoudní řešení sporů založeno na principu dobrovolnosti, bude stížnost uzavřena.
Toto rozhodnutí je podpořeno faktem, že Česká pošta shledává svůj systém pro příjem, evidenci a řešení stížností jako dostatečný. Dle vyjádření České pošty přijme podání týkající se služeb poskytovaných Českou poštou nebo jednání jejích zaměstnanců kterákoliv organizační jednotka. Podání mohou být uplatněna telefonicky, osobně, dopisem, faxem, elektronickou poštou nebo datovou schránkou.
Pro úplnost přikládáme odkaz, který obsahuje kontakt na poštovního ombudsmana: http://www.ceskaposta.cz/o-ceske-poste/kontakty/postovni-ombudsman.