Počet nahlášených stížností: | 1366 |
Z toho za letošní rok: | 8 |
Stále v řešení: | 35 |
Pri podavani reklamace do vyrobku me neumoznovali plne se rozhodnout a automaticky to prijali do klasicke reklamace. Zadna vymena v ramci prvnich 6ti mesicu na ktere jsem trval.
Nakup: 29.9.2013
RMA: 11.1.2014
Zkousel jsem dodatecne smir v dohode emailem " elektronicky podepsanym " i telefonicky o vymene veci nebo navraceni penez u vyrobku ktery zacal silne projevovat vadu behem prvnich sesti mesicu.
Avsak nebylo umozneno
Samsung Galaxy S4 ( I 9505 ) imei: 357800058611676
V ramci koupe az do zacatku 6 mesice od koupe ci jak to presne vypada jsem ocekaval odpoved legitimni odpoved ano: porouchalo se Vam to v danem vyse obdobi chcete vymenit za kus BEZ VADNY. Coz jiste by bylo vitanejsi nez cekat na vyrizeni jako by slo o klasickou reklamaci 6-24 mesicu.
|
Tweet |
V případě, že se vada projeví do prvních 6 měsíců od zakoupení výrobku, má kupující dle § 616 odst. 3 občanského zákoníku nárok výslovně zvolit mezi opravou nebo výměnou. Na vyřízení rozporu s kupní smlouvou včetně odstranění vady má prodejce 30 od jeho uplatnění.
Dle § 19 odst. 1 zákona o ochraně spotřebitele má prodejce povinnost do reklamačního protokolu vyznačit, jaký způsob vyřízení reklamace spotřebitel uplatňuje.
Vážený pane Švorci,
dovolte mi prosím předně, abych se Vám hluboce omluvil za zpoždění v reakci naší společnosti, které bylo způsobeno nedorozuměním v rámci procesní změny zpracování agendy tohoto fóra.
Váš případ, evidovaný v našem systému pod identifikátorem CCT580616, byl předán na přezkoumání a k případnému upřesnění odůvodnění nebo přehodnocení dosavadních závěrů. V případě, že budete chtít do té doby nad rámec doposud uvedeného k této věci ještě cokoli doplnit, můžete nás kontaktovat s uvedením identifikátoru CCT580616 kdykoli na adrese stiznosti@alza.cz.
Závěrem bych rád vyjádřil velikou lítost nad tím, že se nesrovnalost při komunikaci s naší společností dostala až do roviny publikace zde na tomto fóru; samozřejmě, že s ohledem na tento fakt bude vše od této chvíle řešeno opravdu s nejvyšší možnou prioritou.
S úctou a omluvou za veškerá dosavadní komunikační nedorozumění
Jiří Horáček
ombudsman
Stížnost uzavřena z důvodu nereakce spotřebitele.