Společnost


PPL CZ s.r.o.

Počet nahlášených stížností:1232
Z toho za letošní rok:2
Stále v řešení:13
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

66%
34%
Toto skore je založeno na 3 stížnostech.

#20252Nedoručování balíků

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

2 měsíce 7 dnů 5 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
20.12.2017, před 7 lety

Romana Worková

Znění stížnosti

Číslo zásilky 40191139008 a 40191139009 - doručení neproběhlo zásilka byla ponechána na depu a odeslána informace že jsme se údajně dohodli na převzetí na depu což je lež.
Číslo zásilky 40651585255 10:24 telefonát na vypnutý mobil (778092132), žádný pokus o doručení nebo druhý telefonát a ještě týž den vyhozeno na výdejním místě.
Číslo zásilky: 40651584565, v eshopu bylo zadáno staré telefonní číslo takže jsme se vůbec nedozvěděli o tom že uložena na nějakém výdejním místě a vrátila se zpět


Produkt

netýká se předmětu pouze služeb


Požadované řešení

náhrada výdajů 59KČ opětovné zasílání balíku + cca 100Kč (zapůjčení auta i s řidičem, palivo atd.) při vyzvedávání 70kg balíku + náhrada ztraceného času a psychické újmy dle vašeho uvážení


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
21.12.2017 12:39, před 7 lety

Co se týká nesplnění povinnosti dodat řádně dle zasílatelské smlouvy v deklarovaném termínu, bylo by nutné namítnout skutečnost, že se zasílatel nepokusil zásilku dodat a tím porušil povinnost ze smlouvy, kterou má uzavřenou s odesílatelem, který by mohl vadné poskytnutí služby reklamovat.

Za včasné doručení ve vztahu mezi podnikatelem a spotřebitelem odpovídá podnikatel, protože povinnost dodat je dle českého práva splněna dojitím zboží do místa dodání, tj. standardně do bydliště spotřebitele. Vzhledem k tomu, že zasílatelskou smlouvu uzavíral prodávající (odesílatel zboží), ten je také oprávněn uplatnit reklamaci u svého smluvního partnera, pokud služba nebyla poskytnuta v souladu se smlouvou.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
27.2.2018 22:01, před 7 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009. Spotřebitelka má také možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.