Společnost


PPL CZ s.r.o.

Počet nahlášených stížností:1232
Z toho za letošní rok:2
Stále v řešení:13
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

66%
34%
Toto skore je založeno na 3 stížnostech.

#20254Doručení na adresu

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

3 měsíce 4 dny 4 hodiny

Detail stížnosti

Publikováno
20.12.2017, před 7 lety

Kamila Syrová

Znění stížnosti

Dobrý den,

Měla jsem objednaný balíček na adresu kde pracuji, protože mám dlouhou pracovní dobu. Od PPL mi přišla sms, že mi budou doručovat zásilku dne 19.12. mezi 16-18h. V 16h mi ale přišla další zpráva, kde mi bylo oznámeno, že moje zásilka je připravená k vyzvednutí na jednom z libereckých PPL Parcel Shopu. Chtěla jsem tedy zavolat kurýrovi, který mi měl balík doručovat, proč mi zásilku nedoručil na požadovanou adresu. Ten mi to ani na desátý pokus nezvedl ( a to při polovině pokusů údajně s někým hovořil)a tak jsem tedy volala na infolinku, kde mi tedy vše vysvětlili a člověk by to asi byl i schopen pochopit, že toho máte před Vánoci hodně ..

--- NECHÁPU ALE !, proč Vaše společnost není schopna upozorňovat klienty včas při zadání objednávky, že tato může být přepravena ne na požadovanou adresu, ale pouze na nějaký Parcel Shop ( kdyby sem šla vložit fotka, jak to na tomto výdejním místě vypadalo ...... balíky se vyloženě válely všude po prodejně a bez rozdílu jestli byl balík zaplacen již převodem nebo jestli byl zadán na dobírku, lidé se mezi balíky hrabali sami a vybírali si, který si tak asi odnesou ... hrůza něco takového vidět!! Můžu být asi ráda, že jsem platila na dobírku a můj balík tedy nebyl pro nikoho až tak lákavý..... )

.. k místu Parcel Shopu - kdyby byl člověk předem i na toto upozorněn, tak by si alespoň sám vybral ten, který je pro něj nejblíž. Takto jsem si musela vzít neplacené volno z práce a jet přes celé město, přesto že v lokalitě místa doručovací adresy, kterou jsem zadávala, máme asi 5 těchto výdejních Parcel Shopů....

Od Vaší společnosti si tedy rozhodně už přepravovat nic nenechám , protože tenhle přístup je vážně otřesný.

.. Nehledě na to, že člověk si za doručení platí nemalé částky a pak se setká s tímto ?

OSTUDA!


Požadované řešení

Vrátit poplatek za doručování.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
21.12.2017 12:37, před 7 lety

Co se týká nesplnění povinnosti dodat řádně dle zasílatelské smlouvy v deklarovaném termínu, bylo by nutné namítnout skutečnost, že se zasílatel nepokusil zásilku dodat a tím porušil povinnost ze smlouvy, kterou má uzavřenou s odesílatelem, který by mohl vadné poskytnutí služby reklamovat.

Za včasné doručení ve vztahu mezi podnikatelem a spotřebitelem odpovídá podnikatel, protože povinnost dodat je dle českého práva splněna dojitím zboží do místa dodání, tj. standardně do bydliště spotřebitele. Vzhledem k tomu, že zasílatelskou smlouvu uzavíral prodávající (odesílatel zboží), ten je také oprávněn uplatnit reklamaci u svého smluvního partnera, pokud služba nebyla poskytnuta v souladu se smlouvou.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
24.3.2018 20:41, před 7 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009. Spotřebitelka má také možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.