Společnost


BILLA, spol. s r. o.

Počet nahlášených stížností:441
Z toho za letošní rok:1
Stále v řešení:2
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

66%
34%
Toto skore je založeno na 15 stížnostech.

#20257Nedostupnost svítících polštářků

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

2 měsíce 10 dnů 6 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
20.12.2017, před 7 lety

Iva Fidrmucová

Znění stížnosti

Dobrý den, mám nasbírané body na 2 svítící polštářky. Které moje tříletá dcera sama nalepovala. Na sbírání bodů se podílela celá rodina, jaké bylo naše zklamání po zjištění, že polštářky nejsou. K Vánocům máme pro dceru o dárek méně, navíc jsem jí je slíbila a to mě mrzí nejvíc.
Klidně si na ně počkám a budu chtít sluníčko a hvězdičku. Dle bodů mám na polštářky nárok. S pozdravem Fidrmucová


Produkt

svítící polštářek hvězdička a sluníčko


Požadované řešení

Polštářky budu vyžadovat, dle nasbíraných bodů mám na ně nárok.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
21.12.2017 11:37, před 7 lety

Pokud společnost své zákazníky předem upozornila, že akce je omezena do vyprodání zásob, pak takové ujednání je v souladu s § 1732 odst. 2 občanského zákoníku a tudíž možné.

Kdyby prodávající slibované zboží vůbec neměl v úmyslu dodat a celá akce měla sloužit pouze k nalákání zákazníků na jeho služby, mohlo by takové jednání naplňovat znaky tzv. vábivé reklamy, která je zakázanou obchodní praktikou dle přílohy 1 písm. d) k zákonu o ochraně spotřebitele. Má-li spotřebitel důvodné podezření, že společnost porušila svou zákonnou povinnost, může se obrátit na krajský živnostenský úřad, který je v tomto případě kompetentní vyhodnotit, zda se společnost dopustila klamavé obchodní praktiky dle přílohy 1 písm. d) zákona o ochraně spotřebitele a případně má možnost prodávajícímu uložit ve správním řízení pokutu.

Kompletní pravidla této akce najde spotřebitel zde: https://laskanebeska.billa.cz/static/pdf/pravidla-spotrebitelske-akce.pdf

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
2.3.2018 23:04, před 7 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.