Počet nahlášených stížností: | 258 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 1 |
Dne 11.12.2017 jsem obdržela sms zprávu, že mi vaše společnost bude doručovat zásilku 04072395212 a dnes tj. 20.12.2017 stále žádný posun, ani po dvou telefonických urgencích (18. a 20.12)!!!!!! Jelikož mám platit za dopravu nemalou částku (oproti konkurenci, která mimochodem i v předvánočním shonu stíhá doručovat zásilky včas) předpokládala jsem včasné doručení. Děkuji předem za rychlou odpověď a ŘEŠENÍ. Skálová
Datum Čas Stát Depo Status Poznámka
11. 12. 2017 16:07 Česká republika Prostějov Příjem na depo
11. 12. 2017 16:07 Česká republika Prostějov Naložení na HB
11. 12. 2017 16:12 Česká republika Prostějov Převzetí zásilky
11. 12. 2017 22:59 Česká republika Překl. Modletice Průchod překladištěm
11. 12. 2017 22:59 Česká republika Překl. Modletice Průchod překladištěm
11. 12. 2017 22:59 Česká republika Překl. Modletice Průchod překladištěm
11. 12. 2017 22:59 Česká republika Překl. Modletice Průchod překladištěm
13. 12. 2017 7:27 Česká republika Modletice Příjem na depo
OKAMŽITÉ DORUČENÍ!!!
|
Tweet |
Co se týká nesplnění povinnosti dodat řádně dle zasílatelské smlouvy v deklarovaném termínu, bylo by nutné namítnout skutečnost, že se zasílatel nepokusil zásilku dodat a tím porušil povinnost ze smlouvy, kterou má uzavřenou s příkazcem, který by mohl vadné poskytnutí služby reklamovat. Jestliže by zásilka byla dodána později, než bylo stanoveno ve smlouvě, resp. obchodních podmínkách, a v důsledku toho vznikla škoda, mohl by se příkazce domáhat její náhrady na zasílateli.
Za včasné doručení ve vztahu mezi prodávajícím a spotřebitelem odpovídá prodávající, protože povinnost dodat je dle českého práva splněna dojitím zboží do místa určeného spotřebitelem, tj. standardně do bydliště spotřebitele. Vzhledem k tomu, že zasílatelskou smlouvu zřejmě uzavíral prodávající (odesílatel zboží), ten je také oprávněn uplatnit reklamaci u svého smluvního partnera, pokud služba nebyla poskytnuta v souladu se smlouvou.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009. Spotřebitelka má také možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.