Společnost


Nebeslev s.r.o.

Počet nahlášených stížností:84
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

0%
100%
Toto skore je založeno na 77 stížnostech.

#2026Nevrácené peníze při nedodání zboží

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

3 měsíce 19 dnů 8 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
28.01.2014, před 11 lety

Petr Matějů

Znění stížnosti

Dne 10. 5. 2013 si dcera zakoupila přes portál www.nebeslev.cz přístroj v ceně 2490,- Kč –objednávka 7417046562.mht. Částku 2490,- Kč uhradila převodem z účtu na účet společnosti Nebeslev. Dodavatelem přístroje měla být firma Beauty Depot - FABEVENE s.r.o. Dle uvedených podmínek v objednávce byl požadován a tudíž uhrazen poplatek 79,- Kč za poštovné na účet Beauty Depot – viz přiložená e-mailová komunikace nebeslev.txt.
I přes splnění tohoto požadavku nebylo zboží dodáno. Dne 22. 7. 2013 dcera e-mailem sdělila Bauty Depot, že o zboží tudíž dále nemá zájem.
V současné době ani jedna ze společností nebere telefony a neodpovídá na e-maily.
Rád bych získal zaplacené částky 2490,- Kč a 79,- Kč zpět. V přiložené e-mailové komunikaci je ještě dcerou zmíněna žádost o vrácení částky 297,- Kč. To je částka, která jí byla připsána jako tzv. kredit na další nákupy z přeplatku u jiné služby. Tady se obávám, že dle Všeobecných podmínek společnosti Nebeslev to asi nebude průchozí, neboť mají uvedeno, že peníze uvedené jako kredit nelze vyplatit.


Produkt

neuskutečněná objednávka


Požadované řešení

vrácení zaplacených finančních částek


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
31.1.2014 13:12, před 11 lety

Pokud je uzavřena kupní smlouva nebo smlouva, jejímž předmětem je poskytování služby, má kupující nárok na dodání zboží či služeb v dané lhůtě.
U slevových portálů je i podstatné, zda byl slevový portál pouze zprostředkovatelem a dodavetelem zboží a služeb je někdo jiný nebo byl sám prodejcem.
V případě Nebeslev s.r.o. došlo i závazku samotného portálu, že za případně neposkytnuté služby nebo nedodané výrobky vrátí uhrazenou cenu.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
31.1.2014 13:16, před 11 lety

Dobrý den pane Matějů,
velmi se omlouvám za způsobené komplikace. Vaši reklamaci jsem nyní vyřídila. V pondělí 3.2.2014 budete mít peníze na Vašem účtu.


S pozdravem a omluvou

Tereza Tomášková
Nebeslev.cz

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce spotřebitele

Publikováno
3.2.2014 17:24, před 11 lety


Petr Matějů

Dobrý den, paní Tomášková,

Rád bych Vaši omluvu přijal, ale reklamace stále trvá. Dnes, tj. 3.2.2014 v 17:20 kontrola účtu - bohužel oproti Vašemu příslibu peníze na účtu nejsou.

S pozdravem,

Petr Matějů

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
17.5.2014 23:10, před 11 lety

Společnost Nebeslev s.r.o. na některé stížnosti zareagovala, přislíbila i plnění, ale dle informací od spotřebitelů plněno nebylo. Nyní již společnost na podané stížnosti nereaguje, tudíž jsme nuceni je uzavřít pro nereakci subjektu.

Společnost Nebeslev s.r.o. je v současné době v insolvenčním řízení a dosud nebylo rozhodnuto o úpadku. Pokud se již nestalo, doporučujeme přihlásit pohledávku do insolventního řízení - viz https://isir.justice.cz/isir/ueu/evidence_upadcu_detail.do?id=ca8bb54e-374d-41ba-abce-eaad508b2c9b a https://isir.justice.cz/isir/common/stat.do?kodStranky=FORMULAR.

Obvykle je slevový portál pouze zprostředkovatelem, tudíž se lze domáhat plnění po dodavateli zboží nebo poskytovateli služeb. V těchto případech bude třeba zjistit, jaký je vztah mezi společností a obchodníkem, který měl dle smlouvy plnit. Vůči obchodníkovi, pokud také není v insolvenčním řízení, by bylo nutné domáhat se právních nároků soudní cestou. Před samotným podáním k soudu doporučujeme zaslat předžalobní výzvu dle § 142a občanského soudního řádu (http://www.dtest.cz/clanek-3511/predzalobni-vyzva)a až následně podat žalobu. Zároveň doporučujeme kontaktovat vhodného advokáta ( http://vyhledavac.cak.cz/Units/_Search/search.aspx ), který by se případu věnoval a při případném ústním jednání spotřebitele zastupoval.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Uzavření stížnosti

Publikováno
17.5.2014 23:10, před 11 lety


Petr Matějů

Hodnocení: