Počet nahlášených stížností: | 84 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Dne 10. 5. 2013 si dcera zakoupila přes portál www.nebeslev.cz přístroj v ceně 2490,- Kč –objednávka 7417046562.mht. Částku 2490,- Kč uhradila převodem z účtu na účet společnosti Nebeslev. Dodavatelem přístroje měla být firma Beauty Depot - FABEVENE s.r.o. Dle uvedených podmínek v objednávce byl požadován a tudíž uhrazen poplatek 79,- Kč za poštovné na účet Beauty Depot – viz přiložená e-mailová komunikace nebeslev.txt.
I přes splnění tohoto požadavku nebylo zboží dodáno. Dne 22. 7. 2013 dcera e-mailem sdělila Bauty Depot, že o zboží tudíž dále nemá zájem.
V současné době ani jedna ze společností nebere telefony a neodpovídá na e-maily.
Rád bych získal zaplacené částky 2490,- Kč a 79,- Kč zpět. V přiložené e-mailové komunikaci je ještě dcerou zmíněna žádost o vrácení částky 297,- Kč. To je částka, která jí byla připsána jako tzv. kredit na další nákupy z přeplatku u jiné služby. Tady se obávám, že dle Všeobecných podmínek společnosti Nebeslev to asi nebude průchozí, neboť mají uvedeno, že peníze uvedené jako kredit nelze vyplatit.
neuskutečněná objednávka
vrácení zaplacených finančních částek
|
Tweet |
Pokud je uzavřena kupní smlouva nebo smlouva, jejímž předmětem je poskytování služby, má kupující nárok na dodání zboží či služeb v dané lhůtě.
U slevových portálů je i podstatné, zda byl slevový portál pouze zprostředkovatelem a dodavetelem zboží a služeb je někdo jiný nebo byl sám prodejcem.
V případě Nebeslev s.r.o. došlo i závazku samotného portálu, že za případně neposkytnuté služby nebo nedodané výrobky vrátí uhrazenou cenu.
Dobrý den pane Matějů,
velmi se omlouvám za způsobené komplikace. Vaši reklamaci jsem nyní vyřídila. V pondělí 3.2.2014 budete mít peníze na Vašem účtu.
S pozdravem a omluvou
Tereza Tomášková
Nebeslev.cz
Dobrý den, paní Tomášková,
Rád bych Vaši omluvu přijal, ale reklamace stále trvá. Dnes, tj. 3.2.2014 v 17:20 kontrola účtu - bohužel oproti Vašemu příslibu peníze na účtu nejsou.
S pozdravem,
Petr Matějů
Společnost Nebeslev s.r.o. na některé stížnosti zareagovala, přislíbila i plnění, ale dle informací od spotřebitelů plněno nebylo. Nyní již společnost na podané stížnosti nereaguje, tudíž jsme nuceni je uzavřít pro nereakci subjektu.
Společnost Nebeslev s.r.o. je v současné době v insolvenčním řízení a dosud nebylo rozhodnuto o úpadku. Pokud se již nestalo, doporučujeme přihlásit pohledávku do insolventního řízení - viz https://isir.justice.cz/isir/ueu/evidence_upadcu_detail.do?id=ca8bb54e-374d-41ba-abce-eaad508b2c9b a https://isir.justice.cz/isir/common/stat.do?kodStranky=FORMULAR.
Obvykle je slevový portál pouze zprostředkovatelem, tudíž se lze domáhat plnění po dodavateli zboží nebo poskytovateli služeb. V těchto případech bude třeba zjistit, jaký je vztah mezi společností a obchodníkem, který měl dle smlouvy plnit. Vůči obchodníkovi, pokud také není v insolvenčním řízení, by bylo nutné domáhat se právních nároků soudní cestou. Před samotným podáním k soudu doporučujeme zaslat předžalobní výzvu dle § 142a občanského soudního řádu (http://www.dtest.cz/clanek-3511/predzalobni-vyzva)a až následně podat žalobu. Zároveň doporučujeme kontaktovat vhodného advokáta ( http://vyhledavac.cak.cz/Units/_Search/search.aspx ), který by se případu věnoval a při případném ústním jednání spotřebitele zastupoval.
Hodnocení: