Počet nahlášených stížností: | 529 |
Z toho za letošní rok: | 1 |
Stále v řešení: | 3 |
Dobrý den,
dne 27.11. jsem on-line zakoupil a ihned kartou uhradil zboží (sušička AEG + granule Eukanuba). K nákupu byl e-shopem samotným avizován možný cashback a doprava zdarma (tedy bez možnosti volby dopravce).
Zboží mělo být doručeno 29.11.-1.12. Po termínu jsem společnost kontaktoval - bylo mi sděleno, že zboží již má dopravce. Následující den ovšem zákaznická linka přiznala, že informace se nezakládala na pravdě.
Dle online sledování bylo zboží předáno až 5.12. dopravci - resp. u dopravce je od této doby stále ve stavu: příjem na depo.
7.12. jsem společnost Mall upozornil, aby dodala zboží v daném týdnu, jinak nebude možné cashback uplatnit. Operátor ze zákaznického servisu arogantně konstatoval, že nemám na cashback nárok, že jsem si měl zaplatit expresní dopravu a že tedy nic nahrazovat nebudou. - Toto je ovšem zavádějící tvrzení - akce cashback se vztahuje na nákup do 30.11. (bylo splněno). Pro splnění podmínek je nutné dále zboží zaregistrovat do 14 dní - včetně čísla produktu. Akce Cashback (1000 Kč k danému produktu) byla jedním z hlavních důvodů pro volbu produktu a dodavatele (e-shopu Mall.cz)
Zákaznická linka: slíbí prověřit a sdělit důležitost doručit. Ale nic se neděje. S odpovědnou osobou/nadřízeným prý nesmí spojit.
Návrh kompenzace za pozdní dodání a zkrácení záruční lhůty, stejně jako omluva či snaha situaci řešit od společnosti zatím nedorazila.
AEG, Eukanuba
Dodání zboží dle uhrazené a potvrzené objednávky v co nejkratším termínu - do Vánoc + náhrada za vzniklé komplikace.
Společnost stále inzeruje dodání do Vánoc pro nově zadané objednávky - tedy by to neměl být problém.
|
Tweet |
Prodávající má povinnost dodat zboží. Pokud tak neučiní ve sjednaném termínu, ocitá se v prodlení. Jestliže zboží prodávající nedodá v tomto termínu, upozorní spotřebitel prodávajícího, že nedodal zboží včas a poskytne prodávajícímu přiměřenou lhůtu k dodání zboží (lze poskytnout i mlčky).
Pokud prodávající nedodá zboží ani ve lhůtě poskytnuté spotřebitelem, má spotřebitel nárok na odstoupení od smlouvy dle § 1978 občanského zákoníku a na vrácení zaplacené peněžní částky. Oznámí-li spotřebitel prodávajícímu, že mu určuje dodatečnou lhůtu k plnění a že mu ji již neprodlouží, platí, že marným uplynutím této lhůty od smlouvy odstoupil.
Pokud by spotřebiteli vznikla kvůli tomuto porušení smluvní povinnosti ze strany společnosti škoda, mohl by žádat po společnosti náhradu této škody. Musel by však prokázat, že mu škoda vznikla, a že důvodem vzniku škody bylo porušení smluvní povinnosti ze strany prodávajícího.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009. Spotřebitel má také možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.