Společnost


ČSAD Frýdek - Místek a.s.

Počet nahlášených stížností:49
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:3
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#20268Bezohledná jízda

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

3 měsíce 3 dny 13 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
21.12.2017, před 7 lety

Nikol Černohorská

Znění stížnosti

Dne 20.12 2017 jsem jela autobusem v 15h z Frýdlantu nad Ostravicí do Frýdku-Místku na ulici Anenskou. Linka autobusu číslo 358. Řidič jízdu absolutně nezvládal, cestovala jsem s kočárem ve kterém byla má dvouletá dcera. Kočár byl na řádném místě a zabržděn. kočár jsem přidržovala rukou. A řidič několikrát zabrzdil tak prudce, že se kočár nahýbal. Nakonec před Frýdkem Místkem u kruhového objezdu došlo k zabrždění takovým způsobem, že se kočár převrhl!!!!! I s dítětem!!!!!!!!!!! Které utrpělo šok, zmíním také že upadla taška s firemním notebookem, který praskl.


Produkt

linka autobusu 358 , v 15H . dne 20.12 2017


Požadované řešení

Písemná omluva řidiče a úhrada oprav za notebook.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
21.12.2017 08:26, před 7 lety

Konkrétní zaměstnanec jedná jménem společnosti a při výkonu pracovní činnosti ji v podstatě zastupuje podle § 430 občanského zákoníku. Z tohoto důvodu se jeví jako nejlepší možné řešení konzultovat tento problém s nevhodným chováním zaměstnanců společnosti přímo s vedením společnosti, která by měla mít zájem na jeho vhodném chování k zákazníkům a řádném plnění pracovních povinností, lze se tedy setkat i s různými kodexy, které zaměstnavatelé vypracovávají pro své zaměstnance.

Podle § 2927 občanského zákoníku je dopravce povinen nahradit škodu vzniklou z provozu dopravního prostředku. Povinnosti nahradit škodu se nemůže provozovatel zprostit, byla-li škoda způsobena okolnostmi, které mají původ v provozu.

Nebude-li možné spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
24.3.2018 20:42, před 7 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009. Spotřebitelka má také možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.