Počet nahlášených stížností: | 49 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 3 |
Dne 20.12 2017 jsem jela autobusem v 15h z Frýdlantu nad Ostravicí do Frýdku-Místku na ulici Anenskou. Linka autobusu číslo 358. Řidič jízdu absolutně nezvládal, cestovala jsem s kočárem ve kterém byla má dvouletá dcera. Kočár byl na řádném místě a zabržděn. kočár jsem přidržovala rukou. A řidič několikrát zabrzdil tak prudce, že se kočár nahýbal. Nakonec před Frýdkem Místkem u kruhového objezdu došlo k zabrždění takovým způsobem, že se kočár převrhl!!!!! I s dítětem!!!!!!!!!!! Které utrpělo šok, zmíním také že upadla taška s firemním notebookem, který praskl.
linka autobusu 358 , v 15H . dne 20.12 2017
Písemná omluva řidiče a úhrada oprav za notebook.
|
Tweet |
Konkrétní zaměstnanec jedná jménem společnosti a při výkonu pracovní činnosti ji v podstatě zastupuje podle § 430 občanského zákoníku. Z tohoto důvodu se jeví jako nejlepší možné řešení konzultovat tento problém s nevhodným chováním zaměstnanců společnosti přímo s vedením společnosti, která by měla mít zájem na jeho vhodném chování k zákazníkům a řádném plnění pracovních povinností, lze se tedy setkat i s různými kodexy, které zaměstnavatelé vypracovávají pro své zaměstnance.
Podle § 2927 občanského zákoníku je dopravce povinen nahradit škodu vzniklou z provozu dopravního prostředku. Povinnosti nahradit škodu se nemůže provozovatel zprostit, byla-li škoda způsobena okolnostmi, které mají původ v provozu.
Nebude-li možné spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009. Spotřebitelka má také možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.