Společnost


Massive Dynamic s.r.o.

Počet nahlášených stížností:1
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0

#2027Slibovali vrácení peněz - nestalo se tak

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

8 měsíců 16 dnů 18 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
28.01.2014, před 11 lety

Dana Hlízová

Znění stížnosti

>
> Na základě inzerce - zelený čaj na hubnutí - jsem si v červnu 2013 objednala tabletky,
> tenkrát něco kolem 900,- Kč. Nějaká jejich kolegyně mi hned volala a
> přesvědčovala mi, že když si objednám 2 balení, tak budu mít slevu. Tak jsem
> jí na to skočila a převzala si zásilku 14.6. 2013 za 1.480,- Kč, to je dost
> peněz!!!!. Slečna mi do telefonu garantovala, že když nebudu spokojená,
> mohu zásilku vrátit, do jaké doby to mohu vrátit mi vůbec neříkala, že to
> mám poslat někam do Polska, to mi taky vůbec neříkala.
>
> 15.6.2013 jsem začala užívat, podle návodu a očekávala jsem, že to bude mít
> na mě účinky stejné, jak inzerovali.
> Nic se nedělo.
> Tak jsem to 29.6. dala zpět do obálky a vrátila na adresu Svémyslice, odkud
> mi to přišlo. Obratem se mi zásilka vrátila s nalepeným žlutým papírkem, že
> to mám poslat na polskou adresu.
> To se mi nechtělo, posílat někam, poštovné je drahé a už jsem pochybovala o
> tom, že se to kladně vyřídí.
>
> Obálku jsem vracela po 14 dnech, nikdo mi neřekl, kolik dní na to mám, proto
> jsem to raději vrátila takhle brzy.
>
> Mám doklady o tom, kdy mi přišla zásilka, potvrzení z pošty, kdy já
> jsem to vrátila adresátovi.
> V přiloženém letáčku vůbec není doba, do kdy to mohu vrátit, vůbec tam není
> telef. číslo, je tam jen: veškerou korespondenci odesílejte na e-mailovou
> adresu distributora pro ČR - adresa.
>
> Nechtěla jsem to zdržovat, raději jsem to poslala zpět včas.
>
> Snažila jsem se najít nějaké telef. číslo, potom jsem objevila ve
> inzerci nějaký telefon.
>
> Od té doby se snažím s nimi domluvit, stále mi říkají, že je již pozdě.
>
>Když jsem jim dnes na emailovou adresu napsala tento dopis, ihned mi odepsali:
>
Active Food Supplements (contactcz@activefoodsupplements.com)

Re:

Dnes 28. 1. 2014, 14:44:29

Komu: Dana.Hlizova@seznam.cz
g
Dobrý den,
Je již pozdě.

S pozdravem a přáním hezkého dne
Beáta Kavková
Zákaznické centrum
tel.:(02)228 881 344


Produkt

tabletky Zelený čaj, každý inzerují na internetu kdekoliv


Požadované řešení

Zaplatila jsem docela dost peněz, tabletky na mě nefungovali, garantovali vrácení peněz, požaduji vrácení peněz v plné výši.

Děkuji


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
21.2.2014 16:12, před 11 lety

Obecně je lhůta pro vrácení zboží dle § 53 odst. 7 občanského zákoníku 14 dní od převzetí zboží. Pokud není nikde doložena lhůta delší, platí tato zákonná. Pokud v této lhůtě spotřebitel od smlouvy odstoupí, je prodejce povinný uhrazené finanční částky do 30 dnů vrátit.
Vzhledem k tomu, že společnost je registrovaná v Polsku, doporučujeme pro efektivnější řešení sporu kontaktovat Evropské spotřebitelské centrum.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
15.10.2014 10:11, před 10 lety

Společnost Massive Dynamic s.r.o. se nerozhodla řešit spory se svými zákazníky prostřednictvím služby VašeStížnosti.cz. Vzhledem k tomu, že je námi nabízené mimosoudní řešení sporů založeno na principu dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít z důvodu nereakce subjektu.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.