Počet nahlášených stížností: | 2 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Pokud nebylo dodáno zboží v ujednané jakosti a provedení, jedná se o vadu, za kterou je odpovědný prodávající. Kupující má právo na uplatnění reklamace ve lhůtě 24 měsíců od převzetí zboží. Prodávající je povinen přijmout reklamaci a posoudit vytýkané vady. Bylo-li zboží reklamováno v prvních 6 měsících od jeho převzetí, má se dle § 2161 odst. 2 občanského zákoníku za to, že věc byla vadná už při koupi. V případě soudního sporu by musel prodávající prokázat, že věc v době převzetí vadná nebyla.
Od 1. února 2016 začalo fungovat mimosoudní řešení spotřebitelských sporů při České obchodní inspekci. Spotřebitel má také možnost se obrátit na tento úřad (návrh na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné podat přes následující webový formulář https://adr.coi.cz/cs).
Vzniklá situace nás mrzí a omlouváme se za komplikace.
Se zákazníkem jsme se dohodli na vrácení objednaných obkladů, včetně dopravného. Navíc jsme díky dobrým vztahům s dodavatelem přiznali zákazníkovi bonus ve výši 1000,- Kč.
Obklady měli mírně odlišný odstín oproti těm, které jsou k vidění na prodejně.
Abychom podobným komplikacím předešli v budoucnu, tak na každou odlišnost v rámci šarží bude zákazník upozorněn před samotným nákupem.
S pozdravem jednatel STONE GALLERY,
Robert Adam
Stížnost přeřazujeme na spotřebitele, který tak má možnost na vyjádření společnosti reagovat, případně stížnost uzavřít.
Žádáme spotřebitele o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.
Spotřebitel již nevyužil možnosti na vývoj případu reagovat. Stížnost proto uzavíráme.