Společnost


STONE & BRICK GALLERY s.r.o.

Počet nahlášených stížností:2
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

0%
100%
Toto skore je založeno na 1 stížnostech.

#20271Špatný odstín barvy obkladu

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

2 měsíce 27 dnů 11 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
21.12.2017, před 7 lety

Petr Bartoš

Znění stížnosti

Šedý odstín obkladu Castor Frio, požadoval jsem světlý obklad.


Požadované řešení

Novou dodávku ve správné barvě.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
21.12.2017 10:49, před 7 lety

Pokud nebylo dodáno zboží v ujednané jakosti a provedení, jedná se o vadu, za kterou je odpovědný prodávající. Kupující má právo na uplatnění reklamace ve lhůtě 24 měsíců od převzetí zboží. Prodávající je povinen přijmout reklamaci a posoudit vytýkané vady. Bylo-li zboží reklamováno v prvních 6 měsících od jeho převzetí, má se dle § 2161 odst. 2 občanského zákoníku za to, že věc byla vadná už při koupi. V případě soudního sporu by musel prodávající prokázat, že věc v době převzetí vadná nebyla.

Od 1. února 2016 začalo fungovat mimosoudní řešení spotřebitelských sporů při České obchodní inspekci. Spotřebitel má také možnost se obrátit na tento úřad (návrh na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné podat přes následující webový formulář https://adr.coi.cz/cs).

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
19.1.2018 14:00, před 7 lety

Vzniklá situace nás mrzí a omlouváme se za komplikace.

Se zákazníkem jsme se dohodli na vrácení objednaných obkladů, včetně dopravného. Navíc jsme díky dobrým vztahům s dodavatelem přiznali zákazníkovi bonus ve výši 1000,- Kč.

Obklady měli mírně odlišný odstín oproti těm, které jsou k vidění na prodejně.

Abychom podobným komplikacím předešli v budoucnu, tak na každou odlišnost v rámci šarží bude zákazník upozorněn před samotným nákupem.

S pozdravem jednatel STONE GALLERY,
Robert Adam

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
19.1.2018 15:41, před 7 lety

Stížnost přeřazujeme na spotřebitele, který tak má možnost na vyjádření společnosti reagovat, případně stížnost uzavřít.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
18.2.2018 21:05, před 7 lety

Žádáme spotřebitele o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
20.3.2018 22:04, před 7 lety

Spotřebitel již nevyužil možnosti na vývoj případu reagovat. Stížnost proto uzavíráme.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.