Počet nahlášených stížností: | 661 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Dobrý den,
dne 20.11. jsem u byl reklamovat tablet Lenovo Miix 310-10ICR, protože při zapnutí obrazovka nereagovala a zůstala černá. 20.11. jsem si tablet vyzvedl. Tablet byl opraven takto: "Provedena výměna flex kabelu. Proběhla nová instalace OS, uvedené závady se neprojevily, test - OK." Když jsem jej večer doma zapnul, zjistil jsem že obrazovka funguje, ale obraz je posunutý mírně doleva a ve vzniklém prostoru na pravé straně obrazovky jsou jen rozlité barvy. Také jsem si všiml drobné praskliny na displeji, která tam při předání na reklamaci nebyla. Zavolal jsem tedy na zákaznické centrum CZC, kde mi paní řekla, že je třeba tablet znovu reklamovat a čekat dalších 30 dní. Tablet používám ve škole, přijít o něj na 30 dnů bylo nepříjemné a teď mám čekat dalších 30 dní kvůli tomu, že si někdo po sobě nezkontroluje svou práci?
Předem děkuji za odpověď
Lenovo Miix 310-10ICR, stříbrná
Vyřešení reklamace v co nejkratší možné době.
|
Tweet |
Na žádost společnosti CZC.cz s.r.o. dáváme přednostně prostor pro její vyjádření k podané stížnosti spotřebitele.
Prodávající je povinen provést záruční opravu s veškerou odbornou péčí takovým způsobem, aby byla vada řádně a beze zbytku odstraněna a prodaná věc nebyla v důsledku výskytu vady ani opravy nijak znehodnocena. Nebyla-li vada během reklamace řádně odstraněna, jedná se o podstatné porušení smlouvy a spotřebitel má právo od smlouvy odstoupit.
Převzal-li prodávající věc k reklamaci, ručí za škodu způsobenou na věci během reklamace dle § 2944 občanského zákoníku. Ze zákona odpovídá za poškození, ztrátu nebo zničení věci, pokud ji převezme za účelem splnění své povinnosti ze smlouvy. Není rozhodné, jak ke škodě došlo, jestli někdo porušil povinnost nebo ne, zda se tak stalo při vlastním plnění závazku nebo při skladování věci. Prodávající by se této odpovědnosti zbavil jedině v případě, jestliže by prokázal, že by ke škodě došlo i jinak.
K prokázání stavu zboží v době jeho předání k reklamaci slouží potvrzení vydané prodávajícím (reklamační protokol). V případě, že se poškození projeví až během reklamace, musí prodávající přesvědčivě prokázat, že toto poškození nevzniklo během reklamace, ale že již existovalo v době předání. Další informace k tomuto tématu je možné vyhledat na webové adrese www.dtest.cz/clanek-3302/zadost-o-nahradu-skody-na-prevzate-veci.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitel může obrátit na naši spotřebitelskou poradnu na telefonní lince 299 149 009. Spotřebitel má také možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.