Počet nahlášených stížností: | 2795 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 1 |
Dobrý den,
chtěla bych pomoc při zrušení členství, které jsem zaplatila na zkušební měsíc. Dneska jsem zjistila, že by mi bylo bez mého vědomí z účtu odečteno 2247Kč - příjemce je tato společnost. O prodloužení jsem nebyla nikde informována, na profilu je stále vidět, že mám premium členství na 1měsíc a chtěla jsem členství opravdu jen na měsíční zkoušku, kdy po týdnu jsem zjistila, že ji ani nepotřebuju.
Zrušení členství lze snad jedině písemně někam do Lucemburska.
Podařilo se mi dohledat nějaký email, na který jsem dnes psala, ale netuším, jestli na něm společnost funguje a bude reagovat, přišla mi pouze automatická odpověď.
Předem děkuji za jakoukoli radu a pomoc.
Veronika Surá
Vrácené stržené částky 2247Kč a zrušení členství.
|
Tweet |
Než dojde k uzavření smlouvy mezi spotřebitelem a společností, má společnost povinnost informovat spotřebitele o ceně nebo způsobu jejího určení za jedno zúčtovací období, kterým je vždy jeden měsíc, pokud je tato cena neměnná. Společnost má dále povinnost informovat spotřebitele o době trvání závazku a podmínky ukončení závazku. Společnost by v případě sporu musela prokázat, že spotřebitele řádně informovala. Zda podaná informace byla dostačující, se posoudí nejen vzhledem k jejímu obsahu, ale i ke způsobu jejího vyjádření. Pokud společnost spotřebitele o podmínkách smluvního vztahu řádně neinformovala, mohl by spotřebitel namítat neplatnost smlouvy, neboť byl uveden společností v omyl.
Pokud bylo mezi stranami sjednáno poskytování služeb v rámci placeného členství, obsahují obchodní podmínky automatickou prolongaci. Se sjednáním služby mohl spotřebitel souhlasit i s prováděním opětovné platby. Tyto skutečnosti je třeba si ověřit. Pokud budou naplněny, doporučujeme spotřebiteli smlouvu v souladu s obchodními podmínkami prokazatelně vypovědět.
Dle všeobecných obchodních podmínek společnosti be2 S.a.r.l. je možné smluvní vztah vypovědět. Pro ukončení smlouvy je tedy vhodné zaslat společnosti výpověď. Výpověď je účinná jejím doručením a spotřebitel má v takovém případě právo na vrácení poměrné části zaplacených peněžních prostředků za dané období.
Žádat vrácení již zaplacených částek za minulá období by bylo možné pouze v případě, pokud by osoba, která uzavřela smlouvu, prokázala, že nebyla o automatickém prodloužení smlouvy informována, a že nebyla seznámena s cenou poskytované služby.
Vzhledem k tomu, že se jedná o zahraniční podnikatelský subjekt, doporučujeme spotřebiteli, aby se v případě nevyřešení situace v mimosoudním řešení sporů, obrátil na Evropské spotřebitelské centrum na internetových stránkách www.evropskyspotrebitel.cz, které bezplatně, rychle a efektivně pomáhá spotřebitelům řešit spory s obchodníky z jiného členského státu EU, Islandu nebo Norska.
ID: KU4GIG30
Přejeme Vám dobrý den.
Dle našich informací Vás již kontaktovalo Zákaznické centrum Academic singles – překontrolujte si prosím svou schránku a reagujte na přijatý email,
děkujeme Vám.
Dobrý den,
ano, včera jsem dostala odpověď s tím, že na vrácení poplatku, který mi byl automaticky stržený z účtu bez mého souhlasu či jakékoli objednávky, nemám nárok. Dostala jsem informaci, jak můžu členství zrušit.
Dneska jsem dle instrukcí odeslala podepsanou výpověď na uvedený email s tím, že na vrácení částky 2.247Kč trvám i nadále.
Surá
Žádat vrácení již zaplacených částek za minulá období by bylo možné pouze v případě, pokud by osoba, která uzavřela smlouvu, prokázala, že nebyla o automatickém prodloužení smlouvy informována, a že nebyla seznámena s cenou poskytované služby.
Lze se obrátit s žádostí o pomoc na Evropské spotřebitelské centrum na internetových stránkách www.evropskyspotrebitel.cz
Stížnost přeřazujeme na společnost, která má možnost na vyjádření spotřebitelky reagovat.
Společnost již nevyužila možnosti na vývoj případu reagovat. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši spotřebitelskou poradnu na telefonní lince 299 149 009.