Společnost


PPL CZ s.r.o.

Počet nahlášených stížností:1232
Z toho za letošní rok:2
Stále v řešení:13
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

66%
34%
Toto skore je založeno na 3 stížnostech.

#20276Nedoručení zásilky, nevhodné chování

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

3 měsíce 3 dny 7 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
21.12.2017, před 7 lety

Martina Hanusková

Znění stížnosti

PPL jsem si nechala zaslat již spoustu zásilek, ale s tímto jsem se ještě nesetkala.
Dnes mi měla být doručena zásilka. Řidiči jsem hned ráno volala, abych se zeptala na čas doručení, abych nemusela celý den čekat na zásilku.
Čekala jsem celé dopoledne a pak mi přišel email , že jsem nebyla zastihnuta! Celé dopoledne jsem čekala. Ihned jsem řidiči volala, že doma jsem, odvětil, že nemáme označen zvonek-to nemáme celou dobu co bydlíme v pronájmu a nikdy problém nebyl.Řidič prohlásil, že nemá čas mi volat!
Tedy jsem ho požádala o doručení další den. Na to jsem dostala odpověď, že mi nezaručí doručení další den. By mne zajímalo jak dlouho tedy zásilky doručujete? Řidič prý nemá čas se mnou zabývat a mám si zajít do PPL parcelshop. Za to jsem si však nezaplatila. Zaplatila jsem peníze navíc za doručení avšak to splněno nebylo! Mohla jsem zvolit poštu a dopadla bych stejně nebo možná lépe, pošta balíky doručuje pokud jsem doma!


Požadované řešení

Náhradu za nedohučení balíku domů a neochotu doručit ani další den!


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
21.12.2017 13:18, před 7 lety

Co se týká nesplnění povinnosti dodat řádně dle zasílatelské smlouvy v deklarovaném termínu, bylo by nutné namítnout skutečnost, že se zasílatel nepokusil zásilku dodat a tím porušil povinnost ze smlouvy, kterou má uzavřenou s odesílatelem, který by mohl vadné poskytnutí služby reklamovat.

Za včasné doručení ve vztahu mezi podnikatelem a spotřebitelem odpovídá podnikatel, protože povinnost dodat je dle českého práva splněna dojitím zboží do místa dodání, tj. standardně do bydliště spotřebitele. Vzhledem k tomu, že zasílatelskou smlouvu uzavíral prodávající (odesílatel zboží), ten je také oprávněn uplatnit reklamaci u svého smluvního partnera, pokud služba nebyla poskytnuta v souladu se smlouvou.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
24.3.2018 20:42, před 7 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009. Spotřebitelka má také možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.