Počet nahlášených stížností: | 1232 |
Z toho za letošní rok: | 2 |
Stále v řešení: | 13 |
Jediný způsob doručení osobní odběr nebo ppl. Zvolila jsem ppl ale bohužel musela jsem poprosit babičku at od 13-15 hod hlídá, že mi přijde balík, já to nestíhám. V 14:18 mi přišla SMS! že si to mám sama vyzvednout na místě které ani neznám a slyším o něm poprvé. Takže pán se ani nesnažil to doručit. Druhý den sms od ppl že si to mám laskavě vyzvednout, že mají plno v prodejně. Neměli by jste plno, kdyby řidič dělal to co má!!! Chlap v malém obchůdku plný ppl balíků, to je trochu k zamyšlení, nemyslíte?! Naštvaná až to bolí! Takže děkuji PPL a panu Ceremuga
Tři krémy
Udělat něco s panem dopravcem. DĚKUJI
|
Tweet |
Co se týká nesplnění povinnosti dodat řádně dle zasílatelské smlouvy v deklarovaném termínu, bylo by nutné namítnout skutečnost, že se zasílatel nepokusil zásilku dodat a tím porušil povinnost ze smlouvy, kterou má uzavřenou s odesílatelem, který by mohl vadné poskytnutí služby reklamovat.
Za včasné doručení ve vztahu mezi podnikatelem a spotřebitelem odpovídá podnikatel, protože povinnost dodat je dle českého práva splněna dojitím zboží do místa dodání, tj. standardně do bydliště spotřebitele. Vzhledem k tomu, že zasílatelskou smlouvu uzavíral prodávající (odesílatel zboží), ten je také oprávněn uplatnit reklamaci u svého smluvního partnera, pokud služba nebyla poskytnuta v souladu se smlouvou.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009. Spotřebitelka má také možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.