Společnost


PPL CZ s.r.o.

Počet nahlášených stížností:1232
Z toho za letošní rok:2
Stále v řešení:13
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

66%
34%
Toto skore je založeno na 3 stížnostech.

#20280Tohle prosím ne

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

3 měsíce 3 dny 4 hodiny

Detail stížnosti

Publikováno
21.12.2017, před 7 lety

Markéta Davidová

Znění stížnosti

Jediný způsob doručení osobní odběr nebo ppl. Zvolila jsem ppl ale bohužel musela jsem poprosit babičku at od 13-15 hod hlídá, že mi přijde balík, já to nestíhám. V 14:18 mi přišla SMS! že si to mám sama vyzvednout na místě které ani neznám a slyším o něm poprvé. Takže pán se ani nesnažil to doručit. Druhý den sms od ppl že si to mám laskavě vyzvednout, že mají plno v prodejně. Neměli by jste plno, kdyby řidič dělal to co má!!! Chlap v malém obchůdku plný ppl balíků, to je trochu k zamyšlení, nemyslíte?! Naštvaná až to bolí! Takže děkuji PPL a panu Ceremuga


Produkt

Tři krémy


Požadované řešení

Udělat něco s panem dopravcem. DĚKUJI


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
22.12.2017 10:55, před 7 lety

Co se týká nesplnění povinnosti dodat řádně dle zasílatelské smlouvy v deklarovaném termínu, bylo by nutné namítnout skutečnost, že se zasílatel nepokusil zásilku dodat a tím porušil povinnost ze smlouvy, kterou má uzavřenou s odesílatelem, který by mohl vadné poskytnutí služby reklamovat.

Za včasné doručení ve vztahu mezi podnikatelem a spotřebitelem odpovídá podnikatel, protože povinnost dodat je dle českého práva splněna dojitím zboží do místa dodání, tj. standardně do bydliště spotřebitele. Vzhledem k tomu, že zasílatelskou smlouvu uzavíral prodávající (odesílatel zboží), ten je také oprávněn uplatnit reklamaci u svého smluvního partnera, pokud služba nebyla poskytnuta v souladu se smlouvou.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
24.3.2018 20:43, před 7 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009. Spotřebitelka má také možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.