Počet nahlášených stížností: | 60 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Reklamoval jsem zařízení cca 4 měsíce po koupi a při jeho vyzvednutí jsem je týž den nesl zpět z důvodu stále závady.
Jedná se o notebook a zadává byla nejspíše hardwarová ale servis testoval chybu softwarovou. Prijmaci technik viděl i mnou natočené video se závadou. Zadal jsem o pokračování reklamace ale bylo mi řečeno že reklamace byla ukončena a znovu založena nová. Jsem již přes měsíc bez zařízení a to se mi nelíbí. Servisní technik na stížnost regoval jen "ano chápu ale byla podána nová reklamace a na tu máme 30 dni"
Lenovo Yoga 510 14 (80VB0013CK)
Momentálně chci vrátit peníze protože nejsem s reklamačním servisem spokojen.
Prvně bych byl vděčný i za opravené zboží ale jaksi jsem se nedočkal. Jen za vrácení do továrního nastavení.
Protože mám obavy ze se mi zařízení vrátí ve stejném stavu a já budu znovu čekat. Ale to vážně nechci.dekuji
|
Tweet |
Za vyřízení reklamace je odpovědný vždy prodávající, nikoli osoba, která byla k opravě určena (např. servisní středisko). Se svými nároky je proto nutné obracet se na prodávajícího, se kterým byla uzavřena kupní smlouva.
Pokud bylo zboží reklamováno v prvních 6 měsících od jeho převzetí, má se dle § 2161 odst. 2 občanského zákoníku za to, že věc byla vadná už při koupi. V případě soudního sporu by musel prodávající prokázat, že věc v době převzetí vadná nebyla.
Pokud prodávající reklamaci zamítá, má povinnost zamítnutí reklamace řádně odůvodnit. Odůvodnění zamítnutí reklamace by se mělo vztahovat k prokázání skutečnosti, že věc nebyla vadná při převzetí. Vzhledem k síle zákonné domněnky, uvedené v předchozím odstavci, nepovažujeme za prokázání opaku pouhé obecné tvrzení, je nutné zamítnutí přesvědčivě zdůvodnit (nejlépe odborným posudkem). Není-li zamítnutí reklamace řádně zdůvodněno a uplynula-li 30 denní lhůta pro vyřízení reklamace, má spotřebitel právo od smlouvy odstoupit, neboť jeho reklamace nebyla vyřízena včas (dle § 19 odst. 3 zákona o ochraně spotřebitele). Více informací je možné vyhledat na webové adrese www.dtest.cz/nejcastejsi-problemy/zamitl-vam-prodejce-reklamaci-zbozi-prevzateho-pred-mene-nez-6-mesici/25.
Nebude-li možné vyřešit spor smírnou cestou, má spotřebitel možnost využít mimosoudního řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009. Spotřebitel má také možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.