Počet nahlášených stížností: | 1232 |
Z toho za letošní rok: | 2 |
Stále v řešení: | 13 |
Dnes ráno v 9 mi přisla SMS že mi doručíte balíček mezi 13-15hod. Volala jsem řidiči že mi bude spát dcera jestli by to nešlo dříve nebo později protivným a nepříjemným hlasem se slovama že nejsem jediná atd... mě odmítl to chápu ale co nechápu je že když jsem mu volala cca v 16:30 byl opět nezdvořilý a dost nepříjemný a se slovama že kdyby lidi skákali jak on potřebuje už by byl dávno doma a že přijede cca za 45 minut, čekala jsem u telefonu a koukala z okna jestli už nejede cca v 17:00 mi zazvonil telefon tak jsem volala zpět a pán mi oznámil jestli si z něj dělám srandu že už tu byl před 20 minutama a opět byl dost nepříjemný přiznávám že jsem už taky nebyla zdvořilá ale koho by nena*ralo čekat celé odpoledne na balíček který mu stejně nedorazí. Mám nemocnou dceru proto jsem si nechala poslat balík do ruky a teď abych šla skoro 4km cesty do krámu vyzvednout si balík po silnici s kočárem? to už si snad dělate legraci ne? Volala jsem na zákaznickou linku kde se paní spojila s pánem a ten ji oznámil že tu čekal 10 minut což je lež a i kdyby to nemůže aspoň zazvonit když tu údajně čekal takovou dobu? Objednávala jsem už hodněkrát přes PPL a vždycky řidič zazvonil chápu že už se těšil domu ale je za to placený a já si za balík platila už předem, paní mi také oznámila že mi přijde SMS až pán balík odevzdá na prodejnu kde si mohu vyzvednout do teď mi nic nepřišlo také jsem se dozvěděla že nebýt za chvíli Vánoce doručí mi to znovu to je snad nějaká výmluva že budou Vánoce? Také pracuji a i když nestíháme neomlouvá naá že budou Vánoce.
40651419755
aby mi balík přišel nejpozději zítra je to Vánoční dárek pro dceru
|
Tweet |
Co se týká nesplnění povinnosti dodat řádně dle zasílatelské smlouvy v deklarovaném termínu, bylo by nutné namítnout skutečnost, že se zasílatel nepokusil zásilku dodat a tím porušil povinnost ze smlouvy, kterou má uzavřenou s odesílatelem, který by mohl vadné poskytnutí služby reklamovat.
Mezilidské vztahy se řídí zejména zásadami slušnosti. Pracovník jedná za společnost, která by měla mít zájem na jeho vhodném chování k zákazníkům, lze se tedy setkat i s různými kodexy, které zaměstnavatelé vypracovávají pro své zaměstnance. Vzhledem k výše uvedenému je vhodné se stížnostmi směřujícími pouze na chování zaměstnanců obrátit přímo na jejich nadřízené či zákaznickou linku společnosti.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.