Počet nahlášených stížností: | 546 |
Z toho za letošní rok: | 1 |
Stále v řešení: | 9 |
V Penny marketu se nejen mně,ale jak jsem zjistila od svých přátel v celé republice,už mockrát stalo,že nemají zboží avizované v letácích a to už první den akce dopoledne.Nemá smysl tam na akční nabídky chodit.Dnes například nebyl masox v akci.Jindy třeba nebylo ovoce.Když jsem se ptala prodavačky,bylo mi řečeno ať přijdu druhý den.A druhý den opět nic nebylo.Dávají do regálu jen třeba krabici s deseti kusy zboží a to je jasné,že za hodinu není.Druhý den to zboží nedají vůbec.Je zajímavé,že se tak děje pouze v Penny marketech,v jinch prodejnách je akční zboží k dispozici celý týden.Takže co s tím?Já už do Penny nechodím,moje známá z druhého konce republiky,která má stejné zkušenosti,také ne.
Věčně není masox v akci.
Bylo by přínosné dávat dostatek zboží a doplňovat ho i během dne,tak jako to dělají v jiných obchodech.Je smutné,že se zákazníci přesouvají do jiných obchodů,ale zřejmě to Penny marketu nevadí.
|
Tweet |
Nabídka uvedená společností v reklamním letáku je nabídkou s výhradou vyčerpání zásob nebo ztráty schopnosti podnikatele plnit v souladu s § 1732 odst. 2 zákona č. 89/2012 Sb., občanský zákoník. Slevová akce tedy může být spojena s možností vyčerpání zboží ještě před jejím koncem. Kdyby reklamní leták obsahoval tuto informaci, nebylo by povinností prodávajícího mít zboží k dispozici po celou dobu slevové akce.
Kdyby ale prodávající slibované zboží vůbec neměl v úmyslu dodat a celá akce měla sloužit pouze k nalákání zákazníků na jeho služby, mohlo by takové jednání naplňovat znaky tzv. vábivé reklamy, která je zakázanou obchodní praktikou dle přílohy 1 písm. d) k zákonu o ochraně spotřebitele. Má-li spotřebitelka důvodné podezření, že společnost porušila svou zákonnou povinnost, může se obrátit na krajský živnostenský úřad, který je v tomto případě kompetentní vyhodnotit, zda se společnost dopustila klamavé obchodní praktiky dle přílohy 1 písm. d) zákona o ochraně spotřebitele a případně má možnost prodávajícímu uložit ve správním řízení pokutu.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.