Společnost


Penny Market s.r.o.

Počet nahlášených stížností:546
Z toho za letošní rok:1
Stále v řešení:9
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

0%
100%
Toto skore je založeno na 1 stížnostech.

#20289Není zboží z letáku

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

3 měsíce 2 dny 22 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
21.12.2017, před 7 lety

Milada Nosková

Znění stížnosti

V Penny marketu se nejen mně,ale jak jsem zjistila od svých přátel v celé republice,už mockrát stalo,že nemají zboží avizované v letácích a to už první den akce dopoledne.Nemá smysl tam na akční nabídky chodit.Dnes například nebyl masox v akci.Jindy třeba nebylo ovoce.Když jsem se ptala prodavačky,bylo mi řečeno ať přijdu druhý den.A druhý den opět nic nebylo.Dávají do regálu jen třeba krabici s deseti kusy zboží a to je jasné,že za hodinu není.Druhý den to zboží nedají vůbec.Je zajímavé,že se tak děje pouze v Penny marketech,v jinch prodejnách je akční zboží k dispozici celý týden.Takže co s tím?Já už do Penny nechodím,moje známá z druhého konce republiky,která má stejné zkušenosti,také ne.


Produkt

Věčně není masox v akci.


Požadované řešení

Bylo by přínosné dávat dostatek zboží a doplňovat ho i během dne,tak jako to dělají v jiných obchodech.Je smutné,že se zákazníci přesouvají do jiných obchodů,ale zřejmě to Penny marketu nevadí.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
22.12.2017 08:21, před 7 lety

Nabídka uvedená společností v reklamním letáku je nabídkou s výhradou vyčerpání zásob nebo ztráty schopnosti podnikatele plnit v souladu s § 1732 odst. 2 zákona č. 89/2012 Sb., občanský zákoník. Slevová akce tedy může být spojena s možností vyčerpání zboží ještě před jejím koncem. Kdyby reklamní leták obsahoval tuto informaci, nebylo by povinností prodávajícího mít zboží k dispozici po celou dobu slevové akce.

Kdyby ale prodávající slibované zboží vůbec neměl v úmyslu dodat a celá akce měla sloužit pouze k nalákání zákazníků na jeho služby, mohlo by takové jednání naplňovat znaky tzv. vábivé reklamy, která je zakázanou obchodní praktikou dle přílohy 1 písm. d) k zákonu o ochraně spotřebitele. Má-li spotřebitelka důvodné podezření, že společnost porušila svou zákonnou povinnost, může se obrátit na krajský živnostenský úřad, který je v tomto případě kompetentní vyhodnotit, zda se společnost dopustila klamavé obchodní praktiky dle přílohy 1 písm. d) zákona o ochraně spotřebitele a případně má možnost prodávajícímu uložit ve správním řízení pokutu.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
24.3.2018 20:44, před 7 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.