Počet nahlášených stížností: | 1 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Otec si zakoupil pánskou koženou peněženku za 580 Kč. Po několika dnech používání se roztrhla kapsa na mince vedle švu.
Reklamace byla zamítnuta s tím, že došlo k mechanickému poškození-roztržení.
S vedoucí paní Evou Staňkovou jsem mluvila telefonicky, neboť v prodejně přítomna nebyla. Podle ní reklamaci zamítnul výrobce. Když jsem se ptala, kdo je výrobcem, řekla mi, že mi to nikdo dnes nesdělí a nabídla mi jako kompenzaci 100 Kč. Tohle řešení jsem odmítla s tím, že se budu bránit jinak.
Peněženka byla užíváná jen k účelu, ke kterému je určena. Materiál i zpracování je tak nekvalitní(76-letý otec to nedokázal při koupi posoudit), že při otvírání kapsy na mince se kapsa rozjela ve švu a natrhla podél švu. Kdyby bylo kvalitně zpracováno, nemohla by se kapsa rozjet ve švu, Kdyby byl kvalitní materiál, nedošlo by při rozjetí ve švu k natržení. Opakuji, peněženka byla užívána jen k účelu, ke kterému je určena, nebylo použito žádné násilí.
Pánská kožená peněženka
Oprava nebo odstoupení od smlouvy
|
Tweet |
V případě, že se vada projeví do prvních 6 měsíců od zakoupení výrobku, uplatňuje se tzv. rozpor s kupní smlouvou. V rámci rozporu s kupní smlouvou má prodejce povinnost prokázat, že výrobek předal kupujícímu bez vad dle § 616 odst. 4 občanského zákoníku.
V případě, že prodejce odmítá sám nechat zhotovit znalecký posudek, je možnost nechat si vyhotovit znalecký posudek a v případě, že bude ve prospěch kupujícího, žádat uznání rozporu s kupní smlouvou a náhradu nákladů spojených s reklamací.
Subjekt Staněk Karel se nerozhodl využít službu VašeStížnosti.cz pro řešení sporů se svými zákazníky. Vzhledem k tomu, že je námi nabízené mimosoudní řešení sporů založeno na principu dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost pro nereakci subjektu uzavřít. Případné spory mohou být tedy řešeny pouze v soudním řízení. V tomto případě je také vhodné argumentovat výskytem vady v krátkém časovém intervalu od koupě.