Společnost


Staněk Karel

Počet nahlášených stížností:1
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#2029Zamítnutá reklamace

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

8 měsíců 16 dnů 17 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
28.01.2014, před 11 lety

Lenka Valentová

Znění stížnosti

Otec si zakoupil pánskou koženou peněženku za 580 Kč. Po několika dnech používání se roztrhla kapsa na mince vedle švu.
Reklamace byla zamítnuta s tím, že došlo k mechanickému poškození-roztržení.
S vedoucí paní Evou Staňkovou jsem mluvila telefonicky, neboť v prodejně přítomna nebyla. Podle ní reklamaci zamítnul výrobce. Když jsem se ptala, kdo je výrobcem, řekla mi, že mi to nikdo dnes nesdělí a nabídla mi jako kompenzaci 100 Kč. Tohle řešení jsem odmítla s tím, že se budu bránit jinak.
Peněženka byla užíváná jen k účelu, ke kterému je určena. Materiál i zpracování je tak nekvalitní(76-letý otec to nedokázal při koupi posoudit), že při otvírání kapsy na mince se kapsa rozjela ve švu a natrhla podél švu. Kdyby bylo kvalitně zpracováno, nemohla by se kapsa rozjet ve švu, Kdyby byl kvalitní materiál, nedošlo by při rozjetí ve švu k natržení. Opakuji, peněženka byla užívána jen k účelu, ke kterému je určena, nebylo použito žádné násilí.


Produkt

Pánská kožená peněženka


Požadované řešení

Oprava nebo odstoupení od smlouvy


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
6.3.2014 16:36, před 11 lety

V případě, že se vada projeví do prvních 6 měsíců od zakoupení výrobku, uplatňuje se tzv. rozpor s kupní smlouvou. V rámci rozporu s kupní smlouvou má prodejce povinnost prokázat, že výrobek předal kupujícímu bez vad dle § 616 odst. 4 občanského zákoníku.
V případě, že prodejce odmítá sám nechat zhotovit znalecký posudek, je možnost nechat si vyhotovit znalecký posudek a v případě, že bude ve prospěch kupujícího, žádat uznání rozporu s kupní smlouvou a náhradu nákladů spojených s reklamací.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
15.10.2014 10:34, před 10 lety

Subjekt Staněk Karel se nerozhodl využít službu VašeStížnosti.cz pro řešení sporů se svými zákazníky. Vzhledem k tomu, že je námi nabízené mimosoudní řešení sporů založeno na principu dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost pro nereakci subjektu uzavřít. Případné spory mohou být tedy řešeny pouze v soudním řízení. V tomto případě je také vhodné argumentovat výskytem vady v krátkém časovém intervalu od koupě.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.