Počet nahlášených stížností: | 381 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 2 |
Dobrý den.
Můj dvanáctiletý syn využívá službu T-mobile Twist našim. V termínech 5.11.2017(čas 02:09); 10.12.2017 (čas 09:54) a 17.12.2017 (čas 02.09) mu byla pokaždé z jeho kreditu příchozí SMS stržena platba 99,-Kč - celkem 297,-Kč z čísla 90309099 aniž by si cokoliv objednal.
Považujeme tyto transakce za neoprávněné a rádi bychom získali výše uvedenou částku zpět a zamezili dalšímu obohacování na úkor nezletilého dítěte.
Prosíme o pomoc a radu jak postupovat v této situaci.
Děkuji
Rádi bychom získali částku 297,- Kč zpět a zamezili dalšímu obohacování na úkor nezletilého dítěte.
Prosíme o pomoc a radu jak postupovat v této situaci.
|
Tweet |
Pokud prodávající požaduje platbu za službu, kterou spotřebiteli dodal, ačkoli si ji spotřebitel neobjednal, mohly být naplněny znaky agresivní obchodní praktiky, jež patří mezi zakázané nekalé obchodní praktiky podle zákona o ochraně spotřebitele. Dozor nad dodržováním povinností uložených zákonem o ochraně spotřebitele provádí Česká obchodní inspekce. Má-li spotřebitel důvodné podezření, že společnost porušila povinnost uloženou jí zákonem, je vhodné obrátit se na tento úřad s podnětem, že byl porušen zákon. Více o podání podnětu je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/pro-spotrebitele/rady-a-informace-prava-spotrebitelu/podani-stiznosti-podnetu-dotazu-2/. Spotřebitel může také žádat náhradu škody, která mu vznikla v souvislosti s porušením zákonné povinnosti ze strany prodávajícího.
Užitečné informace nalezne spotřebitel taktéž na webové adrese: http://www.platmobilem.cz/pro-verejnost/reklamace-sluzeb-hrazenych-pres-plat-mobilem
Společnost ComGate Payments, a.s. se rozhodla nevyužít možnosti smírného řešení sporů prostřednictvím služby VašeStížnosti.cz. Vzhledem k tomu, že je námi poskytovaná služba založena na principu dobrovolnosti, bude stížnost uzavřena. Podle vyjádření společnosti mohou spotřebitelé zasílat stížnosti na emailovou adresu infolinka@comgate.cz
V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitel může obrátit na naši spotřebitelskou poradnu na telefonní lince 299 149 000.