Společnost


Comgate a.s.

Počet nahlášených stížností:381
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:2
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

90%
10%
Toto skore je založeno na 33 stížnostech.

#20292Neoprávněná platba z mobilu - 605 321 381

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

7 hodin 54 minut

Detail stížnosti

Publikováno
22.12.2017, před 7 lety

Jan Novák

Znění stížnosti

Dobrý den.
Můj dvanáctiletý syn využívá službu T-mobile Twist našim. V termínech 5.11.2017(čas 02:09); 10.12.2017 (čas 09:54) a 17.12.2017 (čas 02.09) mu byla pokaždé z jeho kreditu příchozí SMS stržena platba 99,-Kč - celkem 297,-Kč z čísla 90309099 aniž by si cokoliv objednal.
Považujeme tyto transakce za neoprávněné a rádi bychom získali výše uvedenou částku zpět a zamezili dalšímu obohacování na úkor nezletilého dítěte.
Prosíme o pomoc a radu jak postupovat v této situaci.


Děkuji


Požadované řešení

Rádi bychom získali částku 297,- Kč zpět a zamezili dalšímu obohacování na úkor nezletilého dítěte.
Prosíme o pomoc a radu jak postupovat v této situaci.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
22.12.2017 08:02, před 7 lety

Pokud prodávající požaduje platbu za službu, kterou spotřebiteli dodal, ačkoli si ji spotřebitel neobjednal, mohly být naplněny znaky agresivní obchodní praktiky, jež patří mezi zakázané nekalé obchodní praktiky podle zákona o ochraně spotřebitele. Dozor nad dodržováním povinností uložených zákonem o ochraně spotřebitele provádí Česká obchodní inspekce. Má-li spotřebitel důvodné podezření, že společnost porušila povinnost uloženou jí zákonem, je vhodné obrátit se na tento úřad s podnětem, že byl porušen zákon. Více o podání podnětu je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/pro-spotrebitele/rady-a-informace-prava-spotrebitelu/podani-stiznosti-podnetu-dotazu-2/. Spotřebitel může také žádat náhradu škody, která mu vznikla v souvislosti s porušením zákonné povinnosti ze strany prodávajícího.

Užitečné informace nalezne spotřebitel taktéž na webové adrese: http://www.platmobilem.cz/pro-verejnost/reklamace-sluzeb-hrazenych-pres-plat-mobilem

Společnost ComGate Payments, a.s. se rozhodla nevyužít možnosti smírného řešení sporů prostřednictvím služby VašeStížnosti.cz. Vzhledem k tomu, že je námi poskytovaná služba založena na principu dobrovolnosti, bude stížnost uzavřena. Podle vyjádření společnosti mohou spotřebitelé zasílat stížnosti na emailovou adresu infolinka@comgate.cz

V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitel může obrátit na naši spotřebitelskou poradnu na telefonní lince 299 149 000.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.