Počet nahlášených stížností: | 258 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Dobrý den....dne 20.12.2017 jsem obdržela SMS, kde mě žádáte o zaplacení dluhu na částku 1990 Kč. Mohu se zeptat o jaký dluh se jedná ?
Nevím jaké může být řešení, když ani nevím za co dlužím.
|
Tweet |
Požaduje-li společnost pro spotřebiteli úhradu peněžních prostředků za zaslané zboží, musí být schopná prokázat, že zboží bylo spotřebiteli opravdu dodáno. Společnost by v případě soudního sporu musela tedy prokázat, že zboží dodala na adresu spotřebitelem uvedenou při uzavření smlouvy po telefonu, rovněž i to, že smlouva o pravidelném zasílání zboží byla uzavřena.
Fungování inkasních agentur není dosud zákonně upraveno, mohou tyto agentury požadovat zaplacení dluhu pouze na základě postoupení pohledávky nebo pověření věřitele. Pro vymáhání dluhu nemají soudem uznaný exekuční titul jako v případě exekutorských úřadů a v případě exekuce by pohledávka musela být tedy prokázána před soudem. Při vymáhání pohledávky inkasní agenturou je proto velmi důležité ujistit se, zda daný závazek skutečně existuje, popřípadě v jaké výši, a kdo je oprávněný k přijetí jeho plnění.
Dobrý den,
v únoru jsme Vás telefonicky kontaktovali s nabídkou týkající se možnosti vyzkoušení doplňku stravy dle Vašeho výběru.
Pracovník Vám po telefonu popsal nejen úvodní nabídku k otestování našeho produktu, zároveň Vám i sdělil, jak bude postupováno dále. Tyto informace jste si v telefonickém rozhovoru odsouhlasili a Vy jste nám dobrovolně sdělila svou adresu, na kterou má k zasílání docházet. Tím byla Vaše adresa zanesena do databáze, a v tom okamžiku jste se stala naším zákazníkem. Vybrala jste si doplněk stravy EasySlim.
V hovoru Vám bylo řečeno, že první zásilka, tzv. UVÍTACÍ BALÍČEK, je odeslán zdarma, jen za cenu poštovného a balného ve výši 79,-Kč se složenkou splatnou 14 dní.
Úvodní balíček je zasílán jako "Balík do ruky" a obsahuje počáteční dvacetidenní dávku Vámi zvoleného doplňku stravy.
U Vámi vybraného produktu odborníci doporučují užívání alespoň po dobu 3 měsíců, aby to mělo správný efekt. Proto jste během hovoru dostala informaci o výhodách našeho systému spočívajících právě v tom, že se nemusíte starat o shánění dalších dávek.
V hovoru tedy muselo zaznít, že pokud od Vás do 7 dnů po přijetí zásilky nedostaneme zamítavou zprávu, obdržíte od nás každých 20 dní další zásilku produktu za zvýhodněnou cenu bez poštovného a balného spolu se složenkou, která se vztahuje k té konkrétní zásilce.
Tyto zásilky chodí již jako listovní, v obálce přímo do Vaší schránky, aby to pro Vás bylo co nejpohodlnější.
Viz. také informace na stránce www.helvetia.cz/pravidelne-zasilky .
Pokud se rozhodnete z jakéhokoli důvodu ukončit zasílání, stačí zavolat k nám na zákaznický servis, nebo nám zaslat e-mail či korespondenční lístek. Ze zákona máte na odstoupení od smlouvy bez udání důvodu 14 dní od přijetí 1. zásilky, u nás si můžete o zrušení odběru zažádat kdykoliv.
V případě, že Vám došla zásilka a nebudete už o ni mít zájem, máte možnost ji vrátit zpět na naši adresu. Zboží jen musí mít nepoškozený obal a zásilka musí být řádně ofrankovaná.
Uvítací balíček Vám byl dodán jako balík do ruky prostřednictvím České pošty dne 9.3.2017 (https://www.postaonline.cz/trackandtrace/-/zasilka/cislo?parcelNumbers=DR1196412775U ).
Uvítací balíček - 79 Kč - jste uhradila a protože jste se nám neozvala expedovali jsme další zásilky. I druhou pravidelnou zásilku jste uhradila. Ovšem další čtyři zásilky jste neuhradila, ani nevrátila. Nikdy jste nás nekontaktovala na zákaznické oddělení a nereagovala jste ani na jednu z pěti zaslaných upomínek, které jsme Vám expedovali v rozmezí srpen - listopad. Protože jste nereagovala ani na poslední pátou upomínku, byla záležitost předána inkasní agentuře a již je potřeba komunikovat s nimi.
.
S pozdravem
Helvetia Apotheke
Dobrý den.....žádné další balíčky jsem neobdržela, bydlím na nové adrese...jsem přestěhována.
S pozdravem Jana Vielkindová
Dobrý den,
bohužel jsme o této skutečnosti od Vás nebyli informováni. Pokud byste se nám ozvala zasílali bychom bud na jinou adresu, popř. zasílání ukončili. By jste však dvě zásilky v pořádku uhradila a neozvala jste se nám, že se stěhujete. Zásilky jsme expedovali na základě řádné objednávky a tím, že jste ze začátku v pořádku hradila jsme dle dohody zasílali pravidelně dál.
Informujte tedy prosím o této skutečnosti inkasní agenturu. Pohledávka již byla předána k nim.
S pozdravem
Helvetia Apotheke
Nebudu informovat inkasní agenturu...jsem v jednání s Vámi .....žádné další balíčky jsem nepřevzala a proto nevidím důvod dluh uhradit a ještě k tomu v takové výši.
Tímto žádám Vaší společnost o vymazání dluhu a mé osoby z vaší databáze.
Jana Vielkindová
Stížnost opět přeřazujeme na společnost, která má možnost na vyjádření spotřebitele reagovat.
Dobrý den,
je nám líto, ale není možné to řešit jak "Hurvínek válku". My jsme na Vaši adresu zasílali dle telefonické objednávky zásilky. Investovali jsme tedy jak do poštovného a balného, tak samozřejmě se jedná i o cenu zásilek + další výdaje na zasílání upomínek.
Můžete nám prosím napsat z jakého důvodu jste nám nedala vědět, že jste se přestěhovala a abychom buď posílali na jinou adresu případně zasílání zrušili?
Napište nám tedy Vaši emailovou adresu, popř. adresu kde se nacházíte a my Vám zašleme k podpisu formulář Čestné prohlášení, že jste zásilky neobdržela.
S pozdravem
Helvetia Apotheke
Čestně prohlašuji, že jsem zásilky neobdržela. Jsem ochotna zaplatit částku za zbývající balíčky, moje chyba, že jsem nenahlásila novou adresu,zapomínat je lidské. Výdaje za zasílání upomínek odmítám uhradit. Je to mé z mé strany kompromis .
Jana Vielkindová
Dobrý den,
v pořádku. Uhraďte tedy prosím částku 716 Kč (jeden balíček byl za 179 Kč).
Aby se platba správně přiřadila, stačí, když použijete následující údaje:
Č. ÚČTU: 2500877342 / 2010 (Fio banka)
VARIABILNÍ symbol: 7583711007
Částka: 716 Kč
Promíjíme Vám částku za naše náklady za upomínací proces a též náklady inkasní agentury.
S pozdravem
Helvetia Apotheke
Do konce roku 2017 uhradím a zároveň prosím o výmaz z databáze odběratelů.
Příjemné vánoční svátky.
Jana Vielkindová
Dobrý den,
potvrzujeme, že nám dne 29.12.2017 dorazila částka 716 Kč. Neevidujeme po Vás tedy žádnou pohledávku.
P R O T O K O L
o vyjmutí osobních údajů
Ve smyslu aktuálního znění zákona č. 101/2000 Sb. o ochraně osobních údajů Vám tímto potvrzujeme, že jsme k dnešnímu dni provedli výmaz Vašich osobních údajů z aktivní zákaznické databáze. Uchovány zůstanou pouze údaje potřebné pro účetnictví (zákon o účetnictví č. 563/1991 Sb.).
Zároveň Vám tímto garantujeme, že nedojde k zasílání žádných reklamních materiálů ani nabídek společnosti Helvetia Apotheke na Vaši adresu.
S pozdravem
Helvetia Apotheke
Hodnocení:
Komentář: Po dohodě jsem zaplatila balíčky i přesto, že jsem je nepřevzala, nyní je vše vyřešené a ukončené.