Počet nahlášených stížností: | 50 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Včera-21.12.2017 přišel mi objednaný telefon Nokia Lumia 520.
V inzerátu uvědeno,že je tam - Baterie: Li-Ion 1430 mAh,
ale,v krabice byla obyčejná levná činska baterka - 1320 mAh.
Dal,pro začátek i se zapínáním byl problém.
Po vypinani,ne chtělo to zapínat,někdy to zapne,a někdy ne.
Pak nějak to rozjelo.
Ale teď,po vypnuti,kvůli vyměně simky,už vůbec ne chce to naskočit.
Jako by se zapíná,ukazuje nadpis "Nokia",pak nějakých 10 vteřin jen modrý displej,a nic se ne naskakuje,a pak se vypne.A pořád stejné.Prostě ne funguje to.
Na mojí stížnost ne reagují,a ne komunikují se mnou.
Myslím,že ta firma kupuje levné čínské padělky,ne to zboží ,co se vyrábí v Čine,podle licence,
to také není moc,ale vyrábí to oficiálně.
Ale v Čině ještě existují firmy,které dělají to načerno,a jen napodobují značkovým zboží.
Prodávají se to hodně levně,a bez jakékoli záruky a dokladu,a české firmy,které to nakupují porušují zákon spotřebitele,a musí byt potrestané.
Nokia Lumia 520
Vrácení peníz 1090 kč.,na účet-43-4101020287/0100
|
Tweet |
Pokud byla kupní smlouva uzavřena prostřednictvím prostředku umožňující komunikaci na dálku, má spotřebitel právo odstoupit od této smlouvy ve lhůtě čtrnácti dnů ode dne převzetí zboží. Lhůta pro odstoupení od smlouvy je zachována, pokud spotřebitel v jejím průběhu odeslal prodávajícímu oznámení, že od smlouvy odstoupil. Pokud tedy spotřebitel může prokázat, že prodávajícímu zasílal odstoupení od smlouvy, je prodávající povinen toto odstoupení respektovat.
Pokud spotřebitel využil svého práva odstoupit od kupní smlouvy bez udání důvodu ve lhůtě čtrnácti dní od převzetí zboží a zboží bylo zasláno zpět prodávajícímu, je prodávající povinen vrátit spotřebiteli bez zbytečného odkladu (nejpozději do 14 dní od odstoupení od smlouvy) všechny peněžní prostředky, které od spotřebitele na základě smlouvy přijal, a to včetně nákladů na dodání zboží. Náklady na dodání se rovnají nejlevnějšímu nabízenému způsobu dodání zboží, které prodávající nabízí (pokud si tedy spotřebitel vybral dražší způsob dodání - např. expresní, je prodávající povinen vrátit spotřebiteli pouze tu část peněžních prostředků, která se rovná nejlevnějšímu způsobu dodání zboží; z logiky věci sem nepatří osobní odběr zboží). Spotřebitel může žádat náhradu nákladů vynaložených na vrácení zboží zpět prodávajícímu pouze v případě, pokud nebyl o své zákonné povinnosti předem poučen (například ustanovením v obchodních podmínkách, že v případě odstoupení od smlouvy ponese náklady na vrácení zboží on). Nevrátí-li prodávající peněžní prostředky ve výše uvedené lhůtě, má spotřebitel taktéž právo žádat zákonný úrok z prodlení.
Pokud prodávající nebude odstoupení od smlouvy akceptovat, může spotřebitel využít mimosoudního řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.
Spotřebitel nám sdělil, že se případ podařilo vyřešit smírnou cestou, stížnost proto uzavíráme.