Počet nahlášených stížností: | 3256 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
2.12.2017 převzala pošta balíček k doručení od china postal a balíček stále leží v depu a čeká na spracování. Byla jsem se zeptat na dodací poště a řekli mi že mají nedostatek lidí a nic udělat nemohou a nemám si objednávat na poslední chvíli ze zahraničí
BA978553797VV
Doručení do 24.12.2017 nebo kompenzace zklamání dcery
|
Tweet |
Pozdní dodání zásilky lze také reklamovat. Zjistí-li se, že při dodání nebyla dodržena lhůta, sjednaná v poštovních podmínkách, vrátí pošta cenu dle platného ceníku. Poštovné se vrací vždy tomu, kdo ji podniku při podání uhradil, což je ve většině případů odesílatel.
U typu zásilky Doporučený balíček je uvedeno v poštovních podmínkách, že se jedná o službu, která umožňuje poslat dokumenty i drobné předměty v zásilce s potvrzením. U tohoto produktu však bohužel Česká pošta negarantuje dobu dodání jako v případě balíku do ruky či balíku na poštu (Garance doručení následující pracovní den po podání).
Česká pošta, s.p. se rozhodla nevyužít službu VašeStížnosti.cz pro řešení sporů se svými zákazníky. Vzhledem k tomu, že je námi poskytované smírné řešení sporů založeno na principu dobrovolnosti, bude stížnost uzavřena.
Toto rozhodnutí je podpořeno faktem, že Česká pošta shledává svůj systém pro příjem, evidenci a řešení stížností jako dostatečný. Dle vyjádření České pošty přijme podání týkající se služeb poskytovaných Českou poštou nebo jednání jejích zaměstnanců kterákoliv organizační jednotka. Podání mohou být uplatněna telefonicky, osobně, dopisem, faxem, elektronickou poštou nebo datovou schránkou.
Pro úplnost přikládáme odkaz, který obsahuje kontakt na poštovního ombudsmana: http://www.ceskaposta.cz/o-ceske-poste/kontakty/postovni-ombudsman.