Počet nahlášených stížností: | 3256 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
8.12.2017 Výstup z vyměňovací pošty. 22000 Praha 120
7.12.2017 Podací číslo zásilky přidělené v České republice: BA978043887VV.
7.12.2017 Převzetí zásilky vyměňovací poštou. 22000 Praha 120
3.12.2017 Odeslání zásilky do České republiky.
17.11.2017 Zásilka převzata do přepravy.
K dnešnímu dni pošta s balíčkem vůbec nemanipuluje a ani není ochotná jej doručit
BA978043887VV
Včasné doručení
|
Tweet |
Pozdní dodání zásilky lze také reklamovat. Zjistí-li se, že při dodání nebyla dodržena lhůta, sjednaná v poštovních podmínkách, vrátí pošta cenu dle platného ceníku. Poštovné se vrací vždy tomu, kdo ji podniku při podání uhradil, což je ve většině případů odesílatel.
U typu zásilky Doporučený balíček je uvedeno v poštovních podmínkách, že se jedná o službu, která umožňuje poslat dokumenty i drobné předměty v zásilce s potvrzením. U tohoto produktu však bohužel Česká pošta negarantuje dobu dodání jako v případě balíku do ruky či balíku na poštu (Garance doručení následující pracovní den po podání).
Česká pošta, s.p. se rozhodla nevyužít službu VašeStížnosti.cz pro řešení sporů se svými zákazníky. Vzhledem k tomu, že je námi poskytované smírné řešení sporů založeno na principu dobrovolnosti, bude stížnost uzavřena.
Toto rozhodnutí je podpořeno faktem, že Česká pošta shledává svůj systém pro příjem, evidenci a řešení stížností jako dostatečný. Dle vyjádření České pošty přijme podání týkající se služeb poskytovaných Českou poštou nebo jednání jejích zaměstnanců kterákoliv organizační jednotka. Podání mohou být uplatněna telefonicky, osobně, dopisem, faxem, elektronickou poštou nebo datovou schránkou.
Pro úplnost přikládáme odkaz, který obsahuje kontakt na poštovního ombudsmana: http://www.ceskaposta.cz/o-ceske-poste/kontakty/postovni-ombudsman.