Počet nahlášených stížností: | 1232 |
Z toho za letošní rok: | 2 |
Stále v řešení: | 13 |
Dne 18.12. mi měl být doručen balík. Do středy nebyl doručen. Ve středu 20.12. mě kurýr údajně nezastihl a nenechal žádný vzkaz. Následně jsem si byla nucena změnit adresu doručení, jelikož jsem odjížděla na Vánoce za rodinou. Zásilka měla být opět doručena 21.12. již na novou adresu. Doručena nebyla a nikdo mě nekontaktovat. Dnes v pátek 22.12. jsem volala na zákaznické centrum a bylo mi řečeno, že moje zásilka vůbec nebyla předána k doručení kurýrovi a je na skladě. Internetové sledování zásilky přitom tvrdilo, že by měla bylt dnes opět kurýrem doručována.
Zásilka č22000851802
Požaduji vrácení peněz za doručovací služby. Za tento přístup opravdu neplatím.
|
Tweet |
Pokud nebyla služba poskytnuta nebo nebyla poskytnuta ve sjednané kvalitě, má možnost odesílatel službu reklamovat. Za včasné doručení ve vztahu mezi podnikatelem a spotřebitelem odpovídá podnikatel, protože povinnost dodat zboží je dle českého práva splněna dojitím zboží do místa dodání, tj. standardně do bydliště spotřebitele. Vzhledem k tomu, že zasílatelskou smlouvu uzavíral prodávající (odesílatel zboží), ten je také oprávněn uplatnit reklamaci u svého smluvního partnera, pokud služba nebyla poskytnuta v souladu se smlouvou.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009. Spotřebitelka má také možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.