Počet nahlášených stížností: | 1232 |
Z toho za letošní rok: | 2 |
Stále v řešení: | 13 |
Dobrý den, dostal jsem sms, že mě bude doručena zásilka - byl jsem doma, čekal na převzetí. Byl jsem prozvoněn - obratem jsem volal 3x zpět - NIC. Po čtvrté mi to řidič zvedl a řekl hm.....to je vše. Napsal jsem mu sms od plic na to reagoval smailíky a textem máš brát telefon - telefon mi leží vedle počítače a zvednul jsem ho okamžitě, ale jen mě prozvonil - jen aliby, že jsem nebyl doma a nemohl doručit. Chápu, že před Vánocemi je toho hodně, ale nesnáším lhaní - radši bych dostal sms nestiháme jsme přetíženi než takové jednání.
S pozdravem J. Němec
sprej proti chrápání
Stačí zavolat, prozvonit, zazvonit a zásilku si převezmu bud já nebo někdo z rodiny.
|
Tweet |
Pokud nebyla služba poskytnuta nebo nebyla poskytnuta ve sjednané kvalitě, má možnost odesílatel službu reklamovat. Za včasné doručení ve vztahu mezi podnikatelem a spotřebitelem odpovídá podnikatel, protože povinnost dodat zboží je dle českého práva splněna dojitím zboží do místa dodání, tj. standardně do bydliště spotřebitele. Vzhledem k tomu, že zasílatelskou smlouvu uzavíral prodávající (odesílatel zboží), ten je také oprávněn uplatnit reklamaci u svého smluvního partnera, pokud služba nebyla poskytnuta v souladu se smlouvou.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009. Spotřebitel má také možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.