Společnost


PPL CZ s.r.o.

Počet nahlášených stížností:1232
Z toho za letošní rok:2
Stále v řešení:13
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

66%
34%
Toto skore je založeno na 3 stížnostech.

#20306Nedoručení zásilky

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

2 měsíce 9 dnů 7 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
22.12.2017, před 7 lety

Jaromír Němec

Znění stížnosti

Dobrý den, dostal jsem sms, že mě bude doručena zásilka - byl jsem doma, čekal na převzetí. Byl jsem prozvoněn - obratem jsem volal 3x zpět - NIC. Po čtvrté mi to řidič zvedl a řekl hm.....to je vše. Napsal jsem mu sms od plic na to reagoval smailíky a textem máš brát telefon - telefon mi leží vedle počítače a zvednul jsem ho okamžitě, ale jen mě prozvonil - jen aliby, že jsem nebyl doma a nemohl doručit. Chápu, že před Vánocemi je toho hodně, ale nesnáším lhaní - radši bych dostal sms nestiháme jsme přetíženi než takové jednání.

S pozdravem J. Němec


Produkt

sprej proti chrápání


Požadované řešení

Stačí zavolat, prozvonit, zazvonit a zásilku si převezmu bud já nebo někdo z rodiny.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
14.1.2018 18:47, před 7 lety

Pokud nebyla služba poskytnuta nebo nebyla poskytnuta ve sjednané kvalitě, má možnost odesílatel službu reklamovat. Za včasné doručení ve vztahu mezi podnikatelem a spotřebitelem odpovídá podnikatel, protože povinnost dodat zboží je dle českého práva splněna dojitím zboží do místa dodání, tj. standardně do bydliště spotřebitele. Vzhledem k tomu, že zasílatelskou smlouvu uzavíral prodávající (odesílatel zboží), ten je také oprávněn uplatnit reklamaci u svého smluvního partnera, pokud služba nebyla poskytnuta v souladu se smlouvou.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
3.3.2018 22:32, před 7 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009. Spotřebitel má také možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.