Společnost


Tesco Stores ČR a.s.

Počet nahlášených stížností:466
Z toho za letošní rok:3
Stále v řešení:8
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

66%
34%
Toto skore je založeno na 3 stížnostech.

#20309Vratný obal

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

3 měsíce 2 dny 1 hodina

Detail stížnosti

Publikováno
22.12.2017, před 7 lety

Romana Ahoj

Znění stížnosti

Dobrý den , mám dotaz - Tesco 14052 Chodov nesmí vykupovat prazdne přepravky od piva Kotel ? Dnes jsme ji s manželem chtěli vrátit a odmitla nás smenovka - důvod automat to neumí vykoupit , pouze plnou ! Když přijdu vrarit přepravku se 4 lahvemi tak mužů vrátit jenom láhve a bednu si musím vzít domu ?!


Požadované řešení

Řádny přístup k zákazníkovi a normální výkup vratných obalu , i když ted už to bude jedno , budu chodit nakupovat jinam !
Zapletalova Romana Chodov


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
14.1.2018 07:34, před 7 lety

Popsané jednání prodávajícího je v rozporu se zákonem č. 477/2001 Sb., o obalech, který ve svém § 9 odst. 4 stanoví následující povinnost:

"Osoba, která uvádí na trh nebo do oběhu výrobky ve vratných zálohovaných obalech, je povinna vykupovat tyto vratné zálohované obaly bez omezení množství a bez vázání tohoto výkupu na nákup zboží."

Věcně příslušný orgánem pro dozorovou činnost je Česká obchodní inspekce. Má-li spotřebitel podezření, že došlo k porušení zákona, doporučujeme podat podnět k prošetření. Prodejce nesmí odmítnout vykoupit přepravku bez lahví.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
24.3.2018 20:47, před 7 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.