Počet nahlášených stížností: | 1 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Dobrý den,
ohledně dodání dveří včetně montáže mi byl na jaře roku 2011 doporučen pan Petr Večerka.
V dubnu 2011 jsem od něj obdržel cenovou nabídku, se kterou jsem souhlasil a uhradil jsem i zálohovou fakturu.
Jenže se u mě vyskytly komplikace a musel jsem rekonstrukci pozastavit. O tom jsem pana Večerku informoval a s pozdějším doděláním souhlasil. Vrácení zálohy jsem nepožadoval.
Dodání dveří od něj již nepožaduji a požaduji vrácení zálohy.
O tom jsem jej informoval v průběhu roku 2013. Nyní v lednu i dopisem s dodejkou.
Zálohu doposud bohužel nemám a ani žádné rekce ze strany pana Večerky.
Dodání dveří od něj již nepožaduji a požaduji vrácení zálohy v plné výši.
|
Tweet |
V případě, že byla uzavřena smlouva, jejíž součástí bylo i ujednání o zaplacení zálohy s tím, že následně bude zboží dodáno a namontováno, má zhotovitel právo na ponechání si zálohy, pokud byla složena i za účelem marně vynaložených nákladů v rámci plnění objednávky.
Pokud žádné náklady zhotoviteli nevznikly a došlo k dohodě o zrušení smlouvy, jednalo by se o bezdůvodné obohacení.
Subjekt Večerka Petr byl o podané stížnosti informován. Doposud však neprojevil zájem se ke stížnosti vyjádřit. Z tohoto důvodu stížnost uzavíráme pro nereakci podnikatele. Případné spory mohou být s ohledem na výše uvedené řešeny pouze soudní cestou, nikoli prostřednictvím služby VašeStížnosti.cz, která je založena na principu dobrovolnosti.