Společnost


Servatech s.r.o.

Počet nahlášených stížností:59
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:1
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

25%
75%
Toto skore je založeno na 4 stížnostech.

#20311Neuznaná reklamace

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

3 měsíce 1 den 22 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
22.12.2017, před 7 lety

Petr Sedlář

Znění stížnosti

Dodání i komunikace při prodeji OK,ale neuznávají reklamace !
Reklamovaný telefon DOOGEE X5 MAX PRO po 1 roce používání nešel vůbec nabíjet, po telefonické konzultaci s firmou SERVATECH mi bylo sděleno, že odešla baterie a na mou otázku - ,,Po roce ? " mi pán řekl, že je to normální věc, a tak jsem jej po domluvě poslal na reklamaci.
Samozřejmě jsem zaplatil poštovné.
Po 3 týdnech mi zavolali, že usb konektor je mou manipulací poškozen a oprava vyjde na cca 550kč. Na moji obhajobu, že je telefon používán minimálně, a proto se nabíjí 1x za 3-5 dní, tzn. cca za 1 rok ani ne 100x mi bylo řečeno, že se to mohlo ulomit i při druhém zastrčení. Pán nedbal mých výtek a rezolutně a bez ostychu mi sdělil že : ,,REKLAMACE SE NEUZNÁVÁ" !!
Po přečtení stížností na tuto firmu jsem zjistil, že tuto vadu u tohoto typu telefonů je hodně,(zřejmě výrobní chyba), a proto je jejich zdůvodnění nesmyslné a účelové.
V konečné fázi telefonního hovoru jsem přistoupil na opravu a přišla mi emailem faktura :
USB - 450 Kč
Kabel - 100 Kč
Poštovné na DOBÍRKU - 95 Kč
Celkem 645 Kč
Dále jsem z faktury vyčetl - Stav při přijetí : Vrypy na krycím skle,bubliny pod folií. - NENÍ PRAVDA! Telefon používán minimálně a stále v pouzdře flip pro Doogee X5 MAX zakoupeného zároveň s telefonem v tomto obchodě.
Zp. odstranění : Mechanické poškození USB a kabelu USB - záruka neuznána. Provedena placená výměna USB a kabelu, nezáruční
neplacené přehrání SW, testy MT OK - Kabel USB koupen nový pro odzkoušení a proto zaslán. Na jiných telefonech fungoval!

Až dnes jsem z recenzí zjistil, co je Servatech za firmu. Je smutné, že jsou i takový obchodníci, jako firma SERVATECH !


Produkt

telefon DOOGEE X5 MAX PRO


Požadované řešení

Zdarma v záruce opravit usb konektor.
Bez platby poštovného. (Platil jsem 2x)


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
14.1.2018 18:35, před 7 lety

Uplynulo-li od zakoupení a převzetí zboží více než 6 měsíců, musel v by případě soudního sporu spotřebitel prokázat, že zboží bylo vadné při převzetí. Pokud tedy bylo rozhodnuto o reklamaci jako o neoprávněné, ale spotřebitel se závěry reklamace nesouhlasí a dožaduje se nápravy, musí důvody zamítnutí reklamace rozporovat. Silným a přesvědčivým důkazem o tom, že reklamace nebyla vyřízena řádně, je posudek soudního znalce z oboru. Prokáže-li posudek nedůvodnost zamítnutí reklamace, má spotřebitel právo požadovat nápravu nebo má možnost přímo odstoupit od smlouvy, protože jeho reklamace nebyla vyřízena řádně a včas. Odstoupením od smlouvy se závazek ruší od počátku a strany si vrátí to, co si plnily. Kromě toho má také spotřebitel právo na náhradu účelně vynaložených nákladů spojených s reklamací (tedy včetně proplacení znaleckého posudku). Seznam soudních znalců je možné vyhledat mimo jiné na webové adrese www.dtest.cz/soudni-znalci.

Nebude-li možné spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci, popřípadě řešit spor soudní cestou. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/informace-o-adr/.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
24.3.2018 22:02, před 7 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009. Spotřebitel má také možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.