Společnost


Alza.cz a.s.

Počet nahlášených stížností:1366
Z toho za letošní rok:8
Stále v řešení:35
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

69%
31%
Toto skore je založeno na 305 stížnostech.

#20312Nefunkční adventni kalendář

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

3 měsíce 1 den 13 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
23.12.2017, před 7 lety

Jiri Varga

Znění stížnosti

Nefunguje mi adventni kalendar, jiz nekolikrat jsem to nahlasil pres aplikaci ale vase oddeleni se uz ani nesnazi na to odpovidat.. Tak hlavne ze na to lakate a ve finale to nefunguje a nemate ani snahu toto řešit.. Tak


Požadované řešení

Mohl jsem vyhrat kazdy den neco jak rika reklama :D..pokud to vubec nekomu fungovalo.. Nezadal jsem zadnou kompenzaci pouze zpristupneni kalendare tak aby fungoval a ne jiz proskrtaneho kalendare. Ikdyby jste mi to zpristupnili hned tak uz zbyva pouze jeden den do vanoc... Zadam vysvetleni proc neco slibite a pak to nefunguje jak ma a proc nikdo neodpovi na email?


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
14.1.2018 18:43, před 7 lety

Pokud prodávající vůbec neměl v úmyslu slibovanou službu poskytnout a celá akce měla sloužit pouze k nalákání zákazníků na jeho zboží, mohlo by takové jednání naplňovat znaky tzv. vábivé reklamy, která je zakázanou obchodní praktikou. Tuto skutečnost si může ověřit krajský živnostenský úřad. V případě porušení tohoto zákazu hrozí prodávajícímu pokuta. Spotřebitel může podat podnět přímo krajskému živnostenskému úřadu.

Vábivou reklamou se rozumí situace, kdy prodávající nabízí ke koupi výrobky nebo služby za určitou cenu, aniž by zveřejnil důvody, na jejichž základě se může domnívat, že nebude sám nebo prostřednictvím jiného podnikatele schopen zajistit dodávku uvedených nebo rovnocenných výrobků nebo služeb za cenu platnou pro dané období a v přiměřeném množství vzhledem k povaze výrobku nebo služby, rozsahu reklamy a nabízené ceny.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
24.3.2018 22:03, před 7 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.